Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

KING OF DRIFT #2 של אלטרנטיבי יוצא לדרך!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6794 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רוני, אתה עם כל הניסיון שלך ברכבי הנעה אחורית מאוטו, חייב לעלות לגמר.

 

 

אז אתה לא סתם מטעה פה את כולם, אתה גם עושה לי ג'ינקס! :twisted:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נו רוני

כנראה שבכל זאת היה לך ג'ינקס הא..

:lol:

:-(

 

היה נחמד היום, אבל יש עוד כיווני מיאטה לעשות לפני התחרות עצמה

 

 

 

תום

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

פורסם

היה כייף,היה נחמד :)

האספלט שם כל כך חלק,פשוט מדהים.

תום,תגיד - יש מצב ששפחו שם שמן על המשטח ואנחנו לא שמנו לב? :shock:

:-D

מאתגר מאוד!!!!!

יאללה,בהצלחה לכל המשתתפים!

אם יש סירטונים,תמונות - תעלו

פורסם

האמת שהוא סתם הבטיח לי תחרות, בסוף נשארתי לבד במערכה :-( (בכלל, אני חושב שכל המשתתפים (האחרים :wink:) השתפרו מאוד).

למרות שנראה לי שאפשר לסגור שרוני לקח בתחרות הפאדיחות :lol:.

 

ניר

פורסם

היה כיף, ואולי יגיע יום וגם אוכל לשלוט על הדריפט יותר מעשרים מטר :oops:

זריקות תחת ו powerslides זה עניין שולי - דריפט זה ממש אומנות וכולי פירגון לאלכס , ניב , תום ואפרת על הביצועים המדהימים אתמול.... וזה היה רק אימון! התחרות בשבוע הבא, אמממממא :lol:

 

שמעו, זה מאוד מתסכל כל העניין זה הכנסת קהל. בי"ס אלטרנטיבי מנסים להוציא אישור ממשטרת כ"ס בינתיים ללא הצלחה. וכשאין קהל אין ספונסרים. כשאין ספונסרים קשה קשה בכיס תקציב לצמיגים .

ומה צריך לבוא קודם...

ספונסר שתרומתו יוסיף צבע לארוע וכיף לקהל

או

ארוע עם קהל גדול ואז ספונסר שרואה רווח מפרסום

פורסם

שמעתי שהיה שמח... אבל איפה התמונות???

 

בכל מקרה אני ויתרתי על האימון, אבל לתחרות אני כנראה אגיע.

 

אז Eריק - אתה לא הניסאן היחידי 8)

nissan silvia s14

פורסם

איזה יופי :) תבוא יוני,תוכל לתת שואו חבל על הזמן :))

אריק,אתה מתקדם בסדר גמור ! זה לוקח זמן,אין מה לעשות,מה שחשוב שאתה יודע מה לעשות עכשיו ועל מה לשים דגש...יאללה גז והגה לפי ביקוש:) האוטו אמור לנסוע על צד במצב הטבעי שלו :)

 

רמת הנהגים בהחלט עלתה בהרבה!!! אפרת,שהשתפרה בהמון,שגיא שהגיע פעם ראשונה ונתן הופעה יפה עם הרבה עשן :)

רפי גם בחור חדש,אבל יודע לעשות דריפטים ממש טוב! כל הכבוד על הצטרפות!

 

בהצלחה לכל המשתתפים בתחרות!

הפעם אבוא מוכן

פורסם

אכן כל הכבוד לכולם

 

לצערי אני לא יכולתי להתאמן בחלק החשוב של היום בשל תקלה חמורה ברכב - (שטרניזציה)

 

מקווה מאוד שהרכב יחלים עד יום התחרות, ואולי עוד קודם שאספיק לבצע הכרת מסלול, אחרת בכלל יהיה קרב קשה

 

אכן המתחרים נראים קשוחים מתמיד. אלכס, שגיא, תום, ודודי - המתחרים הגדולים ביותר לפי דעתי על הפודיום, ולצערי יהיה לי תחרות קשה מאוד הפעם כדי לעלות לגמר...

 

יאללה נקווה לטוב

פורסם

חברים בוא נהיה לרגע רציניים, שגיא נתן בביצוע ואין ספק בכך! גם היה אחד עם מיאטה כסופה NB כמדומני שהביא ביצוע יוצא מין הכלל, אין לי ספק שאם הביצועים שלהם ביום האימון יהיו כביום התחרות, צפויים השניים לכבוש את הפודיום!

בהצלחה רבה לשגיא המתמודד המועדף עלי.

 

עמרי.

 

דרך אגב, של מי המיאטה שנתנו לה קאמבר אחו-שלוקי מאחורה?

פורסם
שום מיאטה לא קיבלה קאמבר מאחור.

 

והמיאטה הכסופה היא דודי התותח החדש בעסק.

 

מתי בדיוק הגעת לארוע??

 

הגעתי כשהתחלתם או כשהייתם באמצע הדרך עם הצורת U..

 

משום מה הייתי בטוח שהיתה מיאטה אחת עם זווית נטייה (אני חושב שזה נקרא קאמבר) מאוד גדולה מאחורה, אולי אם היו תמונות הייתי יכול וודאי להזכר אבל לא צילמתי..

 

בכל אופן הדודי הזה באמת תותח.

 

עמרי.


×
×
  • תוכן חדש...