Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

KING OF DRIFT #2 של אלטרנטיבי יוצא לדרך!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6792 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ליאור, דיברנו על זה לפני שנה וחצי בטלפון

אפשר לגרום לליאון להתחיל לעשות דריפטינג וחשבתי שמאז תעשה איזה פרוייקט שינוי קטן.. :-D

 

 

 

תום

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יופי , עכשיו ישבתי לראות 3 דקות מיאטה.

ומה בסוף איזה הפתעה?

מיאטה הפוכה!

ניב אתה חייב לי 3 דקות מהחיים פלוס 2 דקות ריבית.

וחוץ מיזה סחטיין נהיגה מרשימה 8)

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

משתתף חדש ורב עוצמה מגיע לאימון של מחר.

 

לא פחות, ולא אחר מ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ולנטינו רוסי :!:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

סתם - ניר מי פז (אבל תודו שהופתעתם ;-) )

 

 

 

 

ניר משתתף על מיאטה NB בחסות האלוף הצעיר - תום. ושוקל כבר עכשיו להחליף הנעה ...

 

מחר האימון :!:

פורסם

תודה לך ניב על ההקדמה :silly:.

אני מזמין את כולם לבוא ולחזות בשואו שלי.

בתוכנית: איך לא לעשות דריפט. איך לנסות לעשות דריפט בצורה שהכי תשעשע את הצופים ואם הכל יילך כמתוכנן - איך לעשות את הדריפט הכי עלוב שראיתם ולסיים בשיחים (יש בכלל שיחים באלטרנתיבי ? טוב, מקסימום יש שם עמוד טלפון מאוד אטרקטיבי 8)).

 

כן, ניב שכח להזכיר שאתמול זכיתי להתנסות הראשונה שלי בתחום (ואולי בכלל על הנעה אחורית) :twisted:

היה כמובן כיף גדול ותודה ענקית לתום (ולניב) על הענקת ההזדמנות :ladysman:.

 

מקווה להמשיך מחר עם שיפור מסויים ואז בתקווה אולי כבר אפשר יהיה לקרוא לזה דריפט :-).

אם יהיו צלמים אז בבקשה - גם החלקה עלובה תשמח לתמונה שתנציח (בכלל מומלץ להתמקד בי, זה יכול להיות משעשע).

 

ניר

פורסם

ניר, אם הייתי זוכר שזה מחר - הייתי בא... אבל יש כבר תוכניות אחרות :|

 

אם אוכל להגיע - אבוא לצלם!

 

בהצלחה לכולם! תהנו :twisted:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

מצטער לאכזב אתכם, אבל תצטרכו להתחרות מולי על המקום האחרון. בעצם, עם המזל של ניר, כנראה שאני אקבל רבע נקודה יותר ממנו :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

נו נו חברים.

 

איך אני אוהב שאתם מכירים את כל התרוצים וההכנות שלא תהיו בהתחלה.

 

רוני, אתה עם כל הניסיון שלך ברכבי הנעה אחורית מאוטו, חייב לעלות לגמר.

 

וניר... טוב אתה בעצם יכול להיות מקום אחרון ;-)

 

סתם, עם ההדרכה המתאימה, אני בטוח ששניכם תהיו במרכז הטבלה, ואם תקבלו מקום טוב מדי, אין רכב פעם הבאה ;-)

 

אני מכין מצלמת וידאו לתעד :!:


×
×
  • תוכן חדש...