Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6623 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לילה טוב.

 

איך אני יכול לזהות שהאיביזה של חבר שלי היא באמת 16שסטומים?

 

ברישיון רכב לא רשום כלום מלבד דגם מנוע שהוא 1.6 ספרד ABU.

 

לא כתוב דגם של הרכב, ולא כוח סוס.

 

יש סימנים פיזיים שאני יכול לראות ולדעת מכך שהרכב הוא באמת בעל ה-100 כ"ח?

 

האם בכלל משנת 94 היו הדגמים בעלי 16 שסטומים?

הרכב עבר צבע ככה שלא כתוב מאחורה הדגם.

 

תודה לכל העוזרים.

 

ולילה טוב.

פורסם

אכן יכול להיות. כתוב לך משהו עם 16 VALVE?

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

האיביזות היחידות עם 16 שסתומים באותן שנים (עד 97) היו ה-GTi בעלות מנוע 1.8, בין 97 ל-99 הייתה הקופרה עם מנוע 2.0 ו-16 שסתומים.

לחברך יש איביזה בעלת 8 שסתומים עם 75 כ"ס.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

למה אני שואל?

 

הסיפור הוא כזה...:

 

לפני שבוע וחצי ראיתי אחת למכירה 3 דלתות שנת 94 מנוע 1.6 ידנית.

 

לפני הכל נסעתי עליו כדי להתרשם, ברכב ישבו 4 אנשים כולל אני.

 

אם לומר את האמת האוטו לא סחב, ההרגשה הייתה באמת כאילו שזה הדגם בעל ה-75 כ"ס.

 

לקח לו זמן להגיע ל-130 קמ"ש ומשם המנוע כבר לא כל כך סחב.

 

חבר שלי קנה גם סיאט איביזה אותו שנתון אותו נפח וגם ידנית.

 

הוא טוען שהרכב שלו הוא בעל 100 כ"ח ושלו היא גם דגם של ה-5 דלתות.

 

אמרתי לו שאין מצב ששלו שהוא קנה אותה ב-13 וחצי היא תהיה בעלת ה-100 כ"ח, ומשם נכנסנו לוויכוח.

 

אמרתי לו שיתן לי לשבת מול ההגה, אם הסחיבה היא דומה לזאת שאני נסעתי לפני כן אז אין ספק שזה הדגם הפשוט.

 

כשנסעתי ברכב שלו ההבדל הוא שמיים וארץ! המנוע שלו ממש האיץ בצורה מטורפת יחסית לסיאט שאני נסעתי בא, הרגשתי כאילו

 

שקל במשקל של נוצה, האוטו לא נחנק בכלל כשאני מושך הילוך, וגם בהילוך 4 אצלו הייתי בערך על 115-120 קמ"ש כשהטורים היו על 5.

 

כשמשכתי הילוך בסיאט הקודמת הרגשתי שהוא כבר נחנק וגם לא סחב בכלל, וגם בכלל לא הגעתי בהילוך 4 לאותה המהירות כמו בזאת של חבר שלי.

 

ביני לבין חבר שלי יש כעט התערבות שהוא טוען ששלו היא בעלת ה-16 שסטומים.

 

אני חייב להוכיח לו שהוא טועה.

 

אם אתם יכולים להגיד לי מה הסימנים הפיזיים שאני מכיול לראות באוטו שלו ולהוכיח לו שהוא טועה אני מאוד אשמח.

 

תודה רבה.

פורסם

יכול להיות המון סיבות לאי סחיבה של הרכב.

ניתן לך כמה: ממיר גמור, מערכת הצתה, ספיקת דלק... וכו.

דבר שני ה-75 כוח סוס למרות שזה לא הרבה מניעים את הרכב בצורה יפה מאוד, מנסיון.

אומנם זה לא הרבה אבל יחסית למשקל של הרכב אני חושב שזה מספיק טוב לנהג ביום יום, למרות שתמיד יש מקום לעוד כוח!

 

תמונה עם נתוני מנוע יעזור לך כהוכחה?

פורסם

הנה במיוחד בשבילך 2 דפים מספר היינס:

התמונה הראשונה מראה שישנו רק דגם אחד בעל מנוע 1600 סמ"ק בשנים הללו -

 

orig_FF3AB8ADBE0B4183B9068119FA9388A5.JPG

 

בתמונה השניה, ניתן לראות שמדובר במנוע 8 שסתומים (מסומן בצד ימין בעיגול אדום) -

 

orig_EE97B5B7C3244E7DAA709E02E45C6FFA.JPG

פורסם

וואלה שיחקתם אותה!

 

תודה רבה לכם חבר'ה!

 

רק עוד משהו וסליחה שאני ממש חוצפן הפעם, יש אפשרות לצרף לי תמונה או שרשום בא גם את הכוח סוס של דגם המנוע?

 

אם יש מה טוב...

 

ושוב תודה רבה לכם. בזכותכם הרווחתי דמי כיס.

פורסם

אחלה.

 

יש דרך לחשב את הקילו וואט לסוח סוס?

 

עוד שאלה.

 

הבנתי שהאיביזה זה בעצם הפולו.

אפשר לדעת מאיזה בחינות?

 

המנוע הוא אותו מנוע?

אם אני אקנה פולו שנות 97-96 אני אקבל את אותו המנוע?

אם לא, איזה מבינייהם יותר חזק מבחינת כוח ואמינות?

אני מתייחס אך ורק למנועי 1.6 ידניות ה-8 שסטומים.

 

תודה רבה על עזרתכם.

×
×
  • תוכן חדש...