Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6849 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ניידות, לפי התרשמותי (ואני מתנדב) זה ח** של אוטו בשביל אדם פרטי. לא פעם הניידת שלי נכנסה למוסך לשבוע. פעם משאבת מים, פעם בוכנה שהתעוותה, פעם ראש, והחליפו לי אותה ל-B4 משנת 2005. זה רכב לא אמין רכב משטרתי. לך ליחידות הצבא שמוכרות רכבים, ותתפלא כמה הן יותר טובות. אמנם כמה אלפי שקלים יותר, אבל שקט נפשי לאורך זמן.

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

כמה מילים על ניידות מבפנים.

ראשית, אני מתנדב במתנ"א, מבצע משמרת בכל שבוע, ורגיל לסיים משמרת עם מעל 300 ק"מ.

שנית, בתקופה שעבדתי במחלקת השרות של צ'מפיון , בניתי את אפיון הדיגום לחלק מדגמי הפולקסווגן ששרתו וחלקם עדיין משרתים במשטרה. מדובר על עבודה צמודה מול מחלקת הרכב של המשטרה, ומול מחלקת הקשר.

כמובן שנתקלתי במקרים רבים במוסכים.

 

ככלל ניידת משטרה עוברת חיים קשים מאוד.

ניידות של תחנות סובלות גם מנזקים עצומים שחלקם נגרמים משעמום של שוטרים. למרות זאת, אלו ניידות עם פחות קילומטרים.

ניידת במתנ"א עוברות כ 150,000 ק"מ בשנה. במתנ"א יש מודעות, ולמרות העבודה הקשה, הניידות במצב מצוין ביחס לקילומטראז'. בשלוחה בה אני משרת, רוב הניידות כעת בין 300 ל 400, וכולן במצב של להניע ולנסוע.

הטיפול בניידות מעולה ! לא פחות ! טיפולים בזמן בהסכם אחזקה עם היבואן שכולל גם תיקונים. החלפים לרוב מקוריים, ואם לא, אז חלפי OEM ברכש מקומי של היבואן.

ממוצע מהירות של ניידת במתנ"א עומד על 32 קמ"ש בהשוואה למכונית רגילה, שם הנתון הוא 26. הנתון סופר את שעות הפעולה של המנוע ואת הקילומטרים. מכאן, שניידת עם כ-320,000 עבדה 10,000 שעות, לרוב כאשר המנוע לא מספיק להתקרר. בתנאים אלו, לא צפויות בעיות חריגות במכלולים מכניים.

 

נקודת התורפה היא מעורבות בתאונות. הניידות מבוטחות בחברת ביטוח בשם "ענבל". אני ממש לא ממליץ למישהו לבטח שם מכונית. כל סיפורי הזוועה בעיתונות, קטנים בהשוואה לצלולי הענבל בפעמון. לרוב אלו ניידות של יחידות סיור שסובלות מנזקי תאונה, ומדובר בממוצע של מעל 20 תיקוני תאונה לניידת במהלך חייה. גם כאן, ניידות מתנא במצב טוב יותר, וחלקן מסיים שירות מבלי לראות פחח.

 

מקווה שהמידע יעזור למי שמתעניין בניידת לשעבר.

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם

גראג' מן ומועדון סאאב אני מודה לכם על "המידע מבפנים"

 

yigaljet כתב:

...המושג אובדן גמור בביטוח מתייחס לנזק של 80 אחוז מערך הרכב...

 

יגאל זה נקודה מאוד מדאיגה אבל לא כלכך מסתדרת לי עם מה שראיתי במגרש

היו שם סקודה אוקטביה וגם טויוטה יאריס שנמכרו לפירוק בלבד ושתיהן עברו תאונה חזיתית

למרות שאני לא מקצוען ראיתי שהמכה מהתאונה לא הגיעה אפילו למה שנקרא "נק' ריתום מתלים"

ולכן זה נראה לי מוזר

 

אני בכל מקרה מוותר על אוטו גדול ואני אקנה רכב קטן לאישה

תודה

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
פורסם

כשהתנדבתי למתנ"א בדיוק הגיעו הB4 לשלוחה, יצא לי פעם לנהוג על אחת עם 8800 ק"מ ורעשים מהציר האחורי שהייתי בטוח שאני חוזר בלעדיו לחניה, פשוט כאילו כל המיסבים בציר הלכו לעולמם. זה לא אומר כלום על הדגם אבל זה לדעתי כן אומר על איך הרכב "מטופל" ע"י השוטרים והמתנדבים (לא המוסך).

פורסם

אוטו של שוטרים אהה? תן לילד בן 17 B4 חדשה. תגיד לו שמותר לו להרוס אותה כמה שהוא רוצה ושאין שוטרים בכביש ואין חוקים. ותן לו גם לראות את מהיר ועצבני 3. אני רוצה לראות באיזה מצב יהיה האוטו אחרי חודשיים שלושה...

פורסם

אני אתן דוגמה קלה, של חבר יקר שהוא במקרה גם מכונאי במוסך מרכזי מורשה של יצרן כלשהו אשר ניידות רבות של מתנ"א מטפלות בו...

 

נכנסת ניידת לטיפול, כל הטורבו גמור, האוטו מעשן, חצי מהאוטו נזילות, כל הרצפה קרועה מרוב מדרכות.

 

השוטר ניגש אליו אומר לו "תקשיב, המזגן לא עובד. זה הכי חשוב. תסדר אותו?"

 

המכונאי אומר לאחראי "תראה, צריך לסדר שם מלא דברים, הטורבו שלו לקראת סוף חייו..."

 

האחראי עונה לו "מה הוא ביקש? לתקן את המזגן? תקן לו את המזגן, תעשה מה שצריך לעשות בטיפול, ושיסע לשלום".

 

המזגן תוקן, השוטר מרוצה, כולם שמחים.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

שלום לכולם..

 

אמנם לא B4 , אבל קראתי בג'יפולוג על אחד שקנה מהמשטרה דיפנדר ב50 אלף , ואז השקיע בו עוד 50+ , וכל פינה באוטו היתה מלאה בקליפות גרעינים ...

המזגן לא עבד , ואז התברר שכל התעלות שלו ( מאיפה שיוצא האויר ) היו מלאות הגרעינים ומקלות ארטיקים..

 

 

 

 

אני לא היתי מתקרב לרכב משטרתי..

אלכס.

דרושים מסגרים עם ניסיון בCO2

מחפש כנפונים לטנדר מאזדה 2003-2007

מחפשים מסגר? חפשו בפייסבוק: http://www.facebook.com/profile.php?id=100002187529747&sk=wall#!/profile.php?id=100002187529747&sk=wall

פורסם

בדרך כלל צריך השקעה לשיפוץ רכב כזה, לכן את רכבים האלה רוכשים סוחרים שמעבירים אותם לרשות הפלסטינאית לשיפוץ כללי במחיר סביר. בתוך גבולות ישראל לא תוכל "להרים" את הרכב לרמה מכאנית סבירה בתקציב סביר.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

×
×
  • תוכן חדש...