Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8302 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבישי ישראל לא ממש תומכי אופנועים....

 

וגם הנהגים בישראל לא ממש מתחשבים בהם ... !!

 

והרבה נהגי אופנועים לא ממש מזיז להם מחוקי תנועה חותכים ימין ושמאל בלי לחשוב מה תהיה תגובת הנהג שהוא חותך ....

 

ממש לא כדאי לדעתי ...

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

מצטער לשמוע.....

באמת אופנוע וכביש רטוב זה שילוב קטלני....

אם הייתי יכול הייתי מבטל את החוק שקובע שאסור

פורסם
כבישי ישראל לא ממש תומכי אופנועים....

 

וגם הנהגים בישראל לא ממש מתחשבים בהם ... !!

 

והרבה נהגי אופנועים לא ממש מזיז להם מחוקי תנועה חותכים ימין ושמאל בלי לחשוב מה תהיה תגובת הנהג שהוא חותך ....

 

ממש לא כדאי לדעתי ...

 

כל כך לא נכון שנהגי אופנועים הם נהגים ללא אחריות.

 

נראה אותך אומר את זה בפורום אופנועים תפוז..

 

חבר שלך ישא בתוצאות שהוא בנה לעצמו שהלך וקנה 900 סמ"ק שזה כלי אחד הרוצחים בשוק..

במקום 499 סמ"ק.

 

זה נכון שהנהגים בארץ לא מתחשבים בכביש אל תיהיה צודק - תיהיה חמקן..חוק מספר אחד לרוכב..עוד חוק נהג צריך ארבע עיניים רוכב צריך לפחות 7 לכסות בכל זווית..פחית :wink:

 

כמו שאמרתי אם הרוכב הוא זהיר ויודע מה הוא עושה הוא לא מגיע למצב כזה...ובטח שלא קונה כלי של 900 סמ"ק עם רישיון של 500.

 

עזוב עכשיו את חבר שלך בצד אם בן אחר קונה דבר כזה....

ועושה ביטוח שאין לי מושג איך!?

פתאום נפצע.. בתאונות דרכים קשה מניסיון עם חבר יש לך מושג מה העלות של האישפוזים וכל הטיפוליים?

 

חבר שלי ישב שלוש חודש בבית חולים 2 ניתוחים.. 450(!) אלף שקל.

וזה עוד בלי לדבר על האופנוע שעולה מעל ה50..ועוד ועוד.

 

שוב פעם אם אין לך אחריות אל תפיל את זה על אנשים אחרים..

פורסם
כבישי ישראל לא ממש תומכי אופנועים....

 

וגם הנהגים בישראל לא ממש מתחשבים בהם ... !!

 

והרבה נהגי אופנועים לא ממש מזיז להם מחוקי תנועה חותכים ימין ושמאל בלי לחשוב מה תהיה תגובת הנהג שהוא חותך ....

 

ממש לא כדאי לדעתי ...

 

כל כך לא נכון שנהגי אופנועים הם נהגים ללא אחריות.

 

נראה אותך אומר את זה בפורום אופנועים תפוז..

 

חבר שלך ישא בתוצאות שהוא בנה לעצמו שהלך וקנה 900 סמ"ק שזה כלי אחד הרוצחים בשוק..

במקום 499 סמ"ק.

 

זה נכון שהנהגים בארץ לא מתחשבים בכביש אל תיהיה צודק - תיהיה חמקן..חוק מספר אחד לרוכב..עוד חוק נהג צריך ארבע עיניים רוכב צריך לפחות 7 לכסות בכל זווית..פחית :wink:

 

כמו שאמרתי אם הרוכב הוא זהיר ויודע מה הוא עושה הוא לא מגיע למצב כזה...ובטח שלא קונה כלי של 900 סמ"ק עם רישיון של 500.

 

עזוב עכשיו את חבר שלך בצד אם בן אחר קונה דבר כזה....

ועושה ביטוח שאין לי מושג איך!?

פתאום נפצע.. בתאונות דרכים קשה מניסיון עם חבר יש לך מושג מה העלות של האישפוזים וכל הטיפוליים?

 

חבר שלי ישב שלוש חודש בבית חולים 2 ניתוחים.. 450(!) אלף שקל.

וזה עוד בלי לדבר על האופנוע שעולה מעל ה50..ועוד ועוד.

 

שוב פעם אם אין לך אחריות אל תפיל את זה על אנשים אחרים..

 

אני לא מפיל ...

אני יודע מחברים...

 

אין לי ממש כוח להסביר עכשיו אז אני אשלח או אעדכן את התגובה לי מחר ...

יאללה אני זז לישון!

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
אני אישית זוכר שהגשם הראשון תפס אותי על אופנוע בתוך העיר ובזמן שניסיתי לעשות עצירה רגילה כדי לעצור ברמזור שני הגלגלים שלי ננעלו והחלקתי כמו על קרח ...

האופנוע פשוט לא עצר ... בכלל...

 

אז במקום לעבור באדום קפצתי על המדרכה והיה עליה קצת יותר חיכוך והצלחתי לעצור ,

 

פשוט פחד אלוהים ...

 

מבחינתי אין סיכויי שאני אסע על אופנוע ! פעם נסעתי עם מישהו... והוא עשה השכבה אחת או שתיים במהירות גבוהה ..

זה ממש אבל ממש לא בשבילי...

 

ואני מכיר הרבה מאוד חברים שכבר מצפצפים בכל מקום בנמל התעופה מרוב פלטיניום ששמו בהם אחרי תאונות אופנועים :?

 

אני ממש אבל ממש לא מבין את הקטע...!

 

מצער לשמוע :(

 

כמה חבל שכלי כ"כ נח (לא לישבן אלא לשימוש),

כל כך זול, חסכוני, מהנה, קטן ונחמד,

הוא גם כל כך לא בטיחותי.

 

אם לא היה כ"כ מסוכן לרכוב על אופנוע בימינו אנו,

מזמן ההיתי עושה רשיון וקונה אופנוע.

 

מי צריך את אמא בשביל אוטו?

 

על מה אתה מדבר?

אופנוע כביש ספורטיבי הוא:

1. לא נוח לשימוש- אני מתכוון למקומות עם תנועה ערה כמו בתוך העיר.

2. לא זול ולא חסכוני- בטח שלא ברכישה וגם לא באחזקה.

3. נחמד? טוב נו.

 

כל מי שרוכש אופנוע ספורטיבי לא עושה זאת מהשיקולים שאתה ציינת למעלה.

 

בכל אופן, תנחומיי למשפחה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

×
×
  • תוכן חדש...