Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט- VW type2 קמפר Riviera 1978


asafk
שימו לב! השרשור הזה בן 4438 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אסף זרום איתי, שים פעם אחת 20/50 ליקוויד מולי, שים את הפחיות ופטור בעיית אגזוז.

אם מתחמם מחיר השמן עלי-רן

 

אומנם לא בטייפ4 אבל בהחלט עזר לי מה שרן טוען. להזיק לא יכול. ואני איתו בנושא זה(גם בעלות השמן)

לצערי אינני בקיא במנועי טייפ 4 מה הסיפור של החלפת משאבת שמן שם?

קומפרסיה בדקת? מצב מיסיבים ידוע?

לו הכלבים יכלו לדבר סיפוריהם הלא מתוחכמים היו מעצבים מחדש את טרגדית המין האנושי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 439
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפי כתבי השושן ים , הכנות שליחת ספוטניק לחלל קלות יותר מאשר יציאה מעל 30 מעלות עם מנוע קרור אויר של פולצפגן .

 

תעשו שמיניות באויר לא יעזור , הדבר הזה מתחמם מאוד ,לא עומד במשימות קיצון וקורס טרם זמנו .

 

אכלנו מרורים יחד עם מוסכי השרות שלא היו אשמים, המתכנן חשב שיהיה קל עם הלקוח , הוא טעה .

 

טייפ 1 , טייפ 2 וכול' , כולם כאחד נשחקים טרם זמן ומכניסים עד עצם דקות אלו את המשתמש לצרות והוצאות .

 

חבל על הכסף , אל תנסו לצאת איתו במצב קיצון לעבודה מאומצת , הוא יבגוד בכם כך או אחרת .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משאבת השמן מורכבת משני חלקים נעים, כשהיא חדשה וטובה היא מתוכננת להעביר

כמות מסויימת של שמן בכל סיבוב שלה, לצמיגות השמן ואיכות יש משקל רב בשמירה

על חיי המשאבה והחלקים הנעים. כאשר השמן מתחמם צמיגותו יורדת וכך נוצר מצב שהמשאבה

עובדת כעת בספיקה אחרת, משאבה חדשה מתוכננת לפצות על ירידה כזו, אבל אחרי כמה שנים

נפגמת יעילות המשאבה, מנוע קירור אוויר בניגוד למנוע קירור מים מתקרר דווקא כאשר המנוע בניטראל

אז המנוע עובד בסל"ד נמוך (חיכוך נמוך) המניפה מצננת את הצלעות ורדיאטור השמן, והשמן הקר

יחסית, מקרר את המנוע, כיוון שמהירות סיבוב משאבת השמן נקבע ע"י סיבובי המנוע, ובניוטראל הסיבובים נמוכים

המשאבה אינה מעבירה את כמות השמן הנדרשת, ונוצר לחץ שמן נמוך, לחיצה על הגז תעלה את סיבובי המנוע

ואיתה את סיבסוב משאבת השמן ותכבה את נורית לחץ השמן, אבל תחמם את המנוע ולא תאפשר לו להתקרר כנדרש.

 

החלפת השמן לשמן בעל צמיגות "עבה" יותר, מחפה על הפסדי החופש של המשאבה כתוצאה מהשחיקה, ויכולה לתת

פתרון זמני למשאבה בסוף חייה, אבל הצמיגות הגדולה מקשה קצת על פעולת המשאבה.

 

זה ההסבר הכי פשוט שאני יכול לספק, נקודה. -רן

 

טוב שבסוף תיקנת את עצמך , צמיגות גבוהה מעט עומס מיותר , לעומת ההפך הגמור בדבריך ששמן חם מאוד מעמיס על משאבה .

 

כעת ,אחרי שהבנת את זה , הצינון היעיל ביותר הוא לא ניוטרל אלא נסיעה בירידה , סלד גבוה , מחסור בשריפה תרמודינמית בשל מצערת סגורה וסבובי מניפה גבוהים .

 

אם אתה באמת מבין במקורר אויר של פולצפגן עליך לדעת את הדברים הללו .

 

עיקר תפקידי הצינון נופלים על השמן , לכן כל חיבור של זונדה לעוקה וסחרור השמן במצנן חיצון יעיל יוריד את חום השמן .

הדגש הוא על חיצון ,חפש ברשת משאבת חשמל אם יש לסחרור השמן שלא בעזרת מ . השמן .

המצנן יכול להיות מטיפוס נחשון עם עלים צפופים ועדיפות למיקום טוב או לחלופין מנוע מאוורר צמוד .

 

כעת אתה טועה בדבר נוסף ,הנורית שלך מהבהבת בגלל קסוות עם חופש ולא מסיבה אחרת , מנוע שלא קרס לא ידליק בסרק את האלמנט שמן אם הקסוות במסבי קמשאפט וקרנק תקינים .

 

אבל...כפי שציינתי חייו של המנוע הזה קצרים ,הוא לא מסוגל למצבי קיצון ולכן הוא מאותת לך ..אני בסוף דרכי .

 

כל שאר הבדותות שמנסה להפיץ מרדכי לא נכונות , בלי נקודה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי כתבי השושן ים , הכנות שליחת ספוטניק לחלל קלות יותר מאשר יציאה מעל 30 מעלות עם מנוע קרור אויר של פולצפגן .

 

תעשו שמיניות באויר לא יעזור , הדבר הזה מתחמם מאוד ,לא עומד במשימות קיצון וקורס טרם זמנו .

 

אכלנו מרורים יחד עם מוסכי השרות שלא היו אשמים, המתכנן חשב שיהיה קל עם הלקוח , הוא טעה .

 

טייפ 1 , טייפ 2 וכול' , כולם כאחד נשחקים טרם זמן ומכניסים עד עצם דקות אלו את המשתמש לצרות והוצאות .

 

חבל על הכסף , אל תנסו לצאת איתו במצב קיצון לעבודה מאומצת , הוא יבגוד בכם כך או אחרת .

 

 

אתה צודק, חרא אוטו, חרא מנוע, חרא תיכנון, אל תקנה הוא ישבית אותך! - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק, חרא אוטו, חרא מנוע, חרא תיכנון, אל תקנה הוא ישבית אותך! - רן

 

דבר מכתביך לא נכתב על ידי .

למעט תכנון לקוי למצבי קיצון .

 

בדרך כלל פתרון תשובה בנוסח כמו שלך מעידים על חוסר היכולת שלך להשיב , או סתם עצלות .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב שבסוף תיקנת את עצמך , צמיגות גבוהה מעט עומס מיותר , לעומת ההפך הגמור בדבריך ששמן חם מאוד מעמיס על משאבה .

 

כעת ,אחרי שהבנת את זה , הצינון היעיל ביותר הוא לא ניוטרל אלא נסיעה בירידה , סלד גבוה , מחסור בשריפה בשל מצערת סגורה וסבובי מניפה גבוהים .

 

אם אתה באמת מבין במקורר אויר של פולצפגן עליך לדעת את הדברים הללו .

 

עיקר תפקידי הצינון נופלים על השמן , לכן כל חיבור של זונדה לעוקה וסחרור השמן במצנן חיצון יעיל יוריד את חום השמן .

הדגש הוא על חיצון ,חפש ברשת משאבת חשמל אם יש לסחרור השמן שלא בעזרת מ . השמן .

המצנן יכול להיות מטיפוס נחשון עם עלים צפופים ועדיפות למיקום טוב או לחלופין מנוע מאוורר צמוד .

 

כעת אתה טועה בדבר נוסף ,הנורית שלך מהבהבת בגלל קסוות עם חופש ולא מסיבה אחרת , מנוע שלא קרס לא ידליק בסרק את האלמנט שמן אם הקסוות במסבי קמשאפט וקרנק תקינים .

 

אבל...כפי שציינתי חייו של המנוע הזה קצרים ,הוא לא מסוגל למצבי קיצון ולכן הוא מאותת לך ..אני בסוף דרכי .

 

כל שאר הבדותות שמנסה להפיץ מרדכי לא נכונות , בלי נקודה .

 

הכי טוב ירידה, בפעם הבאה שאתה במרכז באוגוסט בפקק, מצא את הירידה הכי קרובה וצנן מנוע לפי השיטה שלך....תרמודנית

עלק....רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכי טוב ירידה, בפעם הבאה שאתה במרכז באוגוסט בפקק, מצא את הירידה הכי קרובה וצנן מנוע לפי השיטה שלך....תרמודנית

עלק....רן

 

תלמד ללמוד.

אל תגחך.

תלמד לדייק.

אל תסלף .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלמד ללמוד.

אל תגחך.

תלמד לדייק.

אל תסלף .

 

כמה ההתנצחות האין סופית הזאת מגעילה!! נמאס לקרוא את השטויות שיוצאות תחת אצבעותיך. פשוט להרוס יומן שיפוץ מעניין ומרתק. אני אפילו לא מאמין שאני מגיב לך. בוא נסכם שעל טעם וריח אין להתווכח. תודה ושלום.

 

אסף תמשיך לשפץ ולעדכן.

ותוסיף גם אותי לרשימת ששת קוראיך.

sound connecting people

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמר , הבחור מקצועי בלזהם, זו גם הסיבה שלא הגבתי לו, ואני עדיין לו מבין למה רן וקובי מגיבים, אסף הייתי מבקש מהמנהלים לסדר פה כמה הודעות כדי שהשירשור הזה ישוב להיות שירשור שיפוץ ושימור של קאמפר מיוחד ולא ויכוח חסר תכלית.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תעשו שמיניות באויר לא יעזור , הדבר הזה מתחמם מאוד ,לא עומד במשימות קיצון וקורס טרם זמנו .

 

אכלנו מרורים יחד עם מוסכי השרות שלא היו אשמים, המתכנן חשב שיהיה קל עם הלקוח , הוא טעה .

 

טייפ 1 , טייפ 2 וכול' , כולם כאחד נשחקים טרם זמן ומכניסים עד עצם דקות אלו את המשתמש לצרות והוצאות .

 

חבל על הכסף , אל תנסו לצאת איתו במצב קיצון לעבודה מאומצת , הוא יבגוד בכם כך או אחרת .

 

הבנתי. לקחתי חרא אוטו. חבל שלא שאלתי אותך קודם. ברצינות, הייתי מסרב לקבל את המתנה.

אבל זה מצב נתון, ועכשיו, ברשותך, כיוון שאני מבין שיש לך הרבה נסיון עם החרא הזה, מה לעשות כדי שהמנוע לא יעבוד חם? יש לך עצה טובה בשבילי? אם כן שתף אותנו, אני מזהה אדם עם נסיון וקיוויתי שנוכל ללמוד. בינתיים חוץ מלחלק ציונים למכוניות ולאנשים לא ראיתי הרבה ממך בדיון הזה, ואם זה הדבר היחיד שיש לך לתרום, אז אני מוותר. שחרר.

(אגב, מה שכתבת לגבי המצנן החיצוני נכון ומדוייק לטעמי, וכמו שכתבתי קודם, זה בתכנון. אבל לפני זה אני רוצה לנסות להשיב את הטמפרטורות של השמן למצב רגיל, כאשר ברור לי שכרגע משהו לא בסדר)

 

אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה יש יניקת אוויר מאיפושהו במערכת היניקה (איך אני יודע? כי אין סיכוי לאטום את המערכת לחלוטין)

עכשיו אני מקשיב.

אסף.

 

אז תקשיב:

אם אכן יש יניקת אויר איפושהו --> תערובת ענייה = התחממות, בעיקר בסל"ד גבוה...

 

בהצלחה,

יניב

השירוקו נמכרה...עצוב, אבל נכון...

הגיע הזמן לעבוד על החיפושית!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

הקמפר מתלונן שהוא סובל מהזנחה לאחרונה, והוא כנראה צודק כי מאז הבדיקת חורף לא הזזתי אותו ולא נגעתי בו.

גם עומס של עבודה, וגם עוד רכב לכאורה שקורא לי להצלה - זה כאילו נולד לו אחד קטן (במשקל 10 טון, שיהיה בריא) והוא גוזל את כל הזמן הפנוי של ההורים... (אל תשאלו, אני לא אענה בינתיים, אבל אם מישהו יכול לקמבן להשבוע גרר כבד באזור הצפון במחיר סמלי, אני אשמח מאוד לדעת).

אבל זאת עונת טיולים, ואתמול הפשלתי שרוולים והשקעתי את כל היום, ועם הרבה מרץ, בקמפר. יש ימים כאלו שהכל הולך חלק, ואפילו יותר טוב מזה. ימים באמת יעילים ובעלי תפוקה ממשית- זה היה יום כזה.

התחלתי בטיפול שגרתי - החלפת שמן מנוע, בדיקות מסביב, והחלפת הרפידות של הדיסקים הקדמיים. תכננתי גם להחליף את הגומיות של הבולג'וינטים, אבל ראיתי שזה לא ילך בקלות והסתפקתי בהשפרצת WD40 שיעזור לי לפתוח אותם בפעם הבאה.

השגתי לפני כמה זמן מתאם "סנדויץ'" ששמים מתחת לפילטר שמן וממנו מוציאים צינורות למצנן חיצוני. אבל עוד אין לי מצנן מתאים וגם צינורות לא קניתי. אז החלטתי כרגע לא להתעסק עם זה, ומתישהו לקנות מצנן ואז לסדר אותו. אתמול, חיפשתי משהו בערמת החלקים, והרמתי מכסה של איזה ארגז, ובתוכו, יחד עם חלקים שקיבלתי לפני כמה שנים לפרוייקט אחר ולא השתמשתי בהם, אני קולט מצנן שמן מאלומיניום, בדיוק בגודל שצריך, נראה מתאים בול. וואלה. אבל אין לי צינורות. חיפוש קצר במחסן, והנה צינור גומי מחוזק, בקוטר פנימי 10 מ"מ, ממש מה שצריך, ובדיוק באורך שצריך. טוב, אין תירוצים. לעבודה.

קודם כל ריקון השמן הישן, הסרת הפילטר, ובהזדמנות זו פתיחת שסתום פריקת הלחץ של מערכת השמן. מי שלא מכיר - מדובר בראש כמו של בורג שטוח, אבל גדול מאוד, והחריץ ברוחב של 2-3 מילימטרים בערך. לVW יש כלי יעודי, לי אין. אבל יש לי מברג גדול שלפני שבוע איבד חלק ניכר מהחוד שלו, כאשר שימש לקצר בין מגעים להתנעה של משאית זו או אחרת (אמרתי לא לשאול, נכון? ). קצת עבודה על האבן, וגם לי יש כלי יעודי לפתיחת השסתום. למי שמייצר כזהכלי שימו לב - השימוש במברג קנה רבוע אינו מקרי, כך אפשר לתפוס אותו ולסובב בעזרת מפתח פתוח, אחרת קשה מאוד לשחרר את ההברגה, או לסגור אותה אחר כך עם מספיק כוח.

השסתום עצמו (הבוכנית) היה קצת מלוכלך, אבל הקפיץ חזק ובאורך נכון (גם השוויתי אותו לקפיץ ממנוע אחר, שכבר נחלש והיה קצר יותר). ניקיתי והחזרתי.

עם הרכבת הפילטר הרכבתי את ה"סנדויץ'", את הצינור הרכבתי עליו מראש, עדיין בלי לחתוך אותו ל2, כדי להשחיל אותו למקומו. על הפילטר מרכיבים "הארכה" לצינור שמתחבר לבית הפילטר המקורי, באורך של המתאם, ומהדקים את הפילטר למקומו על המתאם כרגיל. זה מנמיך את הפילטר בעובי של המתאם.

את המצנן הרכבתי מתחת לכנף שמאל (מאחורי הגלגל), מקום לא אופטימלי מבחינת לכלוך המגיע מהגלגל, אבל טוב מאוד מבחינת זרימת אוויר. אם זה יעבוד, הוא יקבל מיגון מפני אבנים ונצטרך להרכיב מגיני בוץ מאחורי הגלגלים.

 

אחרי ההחלפה וניקוי פורק הלחץ, התנעה (רועשת), ואחרי 5 שניות בערך נפסק הרעש של מרימי השסתומים (ההידראוליים), והמנוע עובד חלק ושקט, יותר חלק ויותר שקט ממה שהיה עם השמן הישן. לחץ שמן 3.8 באר. זה טוב, לא? אנימקווה שהחלפת השמן לבדה הביאה לשיפור. אגב, שושני - נשארתי עם 15W40, לא יכולתי להביא את עצמי לשים 20-50, אבל אני מבטיח שאם עדיין יהיו בעיות, אני אקשיב לך וננסה.

 

במהלך החלפת הרפידות הקדמיות צבעתי את הגלגלים הקדמיים. נכון שגם לכם הפריע בעין שהגלגלים לא היו באותו צבע?

 

בצהריים בא לבקר אותי דן מתל-יצחק עם הטרנספורטר שלו, סיפור בפני עצמו. בכל מקרה הוא הראה לי את המתקן שיש לו על ה"אף" בשביל הגלגל ספייר, ונתן לי מוטיבציה לעשות משהו שייתי צריך לעשות מזמן.

 

לוח פלדה, לא הרבה עבודה עם החבר 9 אינצ', כיפוף אחד, קצת קידוחים, התקנת נסיון. נשאר להכין פלטת קונטרה ועוד חיבור לפגוש, ליישר, להחליק, לנקות ולצבוע.. אז זה לא חתוך בלייזר ולא מכופף על המילימטר. אז מה? במילא לא רואים את זה.

 

חכו לפוסט הבא. תמונות..

 

אסף.

IMG00637-20110211-1140.jpg

IMG00638-20110211-1141.jpg

IMG00639-20110211-1141.jpg

IMG00640-20110211-1141.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4438 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...