Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי אז ככה

התקציב שלי הוא 7,000 אפשרי לגרד 8,000

הרכב שלי הוא ג'יפ כביש טויוטה לנדקרוזר קצרה 2004

מה שיש לי ביד בינתיים זה רק רדיו דיסק (לא קשור לתקציב)

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=39566

 

אני ממש חלש בקטע של מערכות לרכב בגלל זה אני צריך תעזרה שלכם לבנות מערכת כמו שצריך

אגב אני מרחובות אז אם יש לכם המלצות למתקינים ומשווקים פה באיזור אני ישמח לשמוע :-)

פורסם

לגבי המלצות למתקינים- סאונדר. היתי אצלם, קניתי מנחת, ויצאתי מרוצה מאוד, שירות מעולה והסבירו וייעצו לי בכל דבר בסבלנות ומקצועיות.

לגבי הרכיבים-מה אתה שומע לרוב?

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

פורסם
לגבי המלצות למתקינים- סאונדר. היתי אצלם, קניתי מנחת, ויצאתי מרוצה מאוד, שירות מעולה והסבירו וייעצו לי בכל דבר בסבלנות ומקצועיות.

לגבי הרכיבים-מה אתה שומע לרוב?

 

 

היפ הופ והאוס דאנס ולפעמים טראנס

פורסם

רמקולים:K2P של פוקאל - 3000ש"ח.

מגבר: phase evolution opus 150.4 - ש"ח 3000

סאב : שני image dynamics ID10D2V.3 (חשוב שני סלילים של 2 אוהם , כל סאב ל 1 אוהם ואז ביחד ל 2 אוהם) ,

1500 ש"ח .

ביחד:

7500 ש"ח. ישאר לך עוד 500 ש"ח בצד לתיבה.

פורסם

בהנחה שהתקציב הוא גם להתקנה אז ההצעה של "זה וזה וזה " גבוהה לך בערך ב1000 ש"ח, בלי להתייחס לרכיבים עצמם. אנא ציין עם ההתקנה נכללת בתקציב.

בשיפוצים

פורסם
רמקולים:K2P של פוקאל - 3000ש"ח.

מגבר: phase evolution opus 150.4 - ש"ח 3000

סאב : שני image dynamics ID10D2V.3 (חשוב שני סלילים של 2 אוהם , כל סאב ל 1 אוהם ואז ביחד ל 2 אוהם) ,

1500 ש"ח .

ביחד:

7500 ש"ח. ישאר לך עוד 500 ש"ח בצד לתיבה.

 

 

אחלה הצעה! :-D

רק שאם הוא יקנה את כל המוצרים הנ"ל אצל מוכר טוב אז הוא יחסוך (באחריות!) את הכסף להתקנה.

לפותח התר"ד אם אתה מעוניין בכמה הצעות למקומות קנייה וכו' תיצור איתי קשר בפרטי.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

בדיוק מה שמנואל אמר.

אם אתה זקוק גם לכסף להתקנה תקנה את הפוקאל 165KF שהם קצת יותר זולים.

תחסוך איזה 600-700 שקל.

 

כמו כן אתה יכול לקחת גם סט של פייז האודיופיל שלהם שהוא מהסטים הטובים בעולם.

הוא יעלה לך בסביבות ה 3000 או טיפה פחות.

פורסם

מחזק את ההצאה שמעלי. בנוגע קומפוננט של פוקל, צריך לשמוע אותם ולהחליט אם אתה אוהב את סגנון ה"פוקלי". יש אנשים שאוהבים אותו מאוד, יש גם כאלה שהוא לא מתאים להם. שווה לבדוק גם את הרץ היי אנרג'י, ויש גם כמה סדרות טובות של DLS שנכנסים לתקציב.

פיג'ו 2008 82כ"ס ידנית, 2014, עגלה נגררת ומעשנת בשר ענקית!

×
×
  • תוכן חדש...