Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאני מניע את הרכב לא בהכרח שהמנוע קר אבל לרוב שהוא קר יש טיק(צליל של פחית מכופפת שמנסים ליישר).

בד"כ צליל בודד לפעמים חוזר על עצמו פעם נוספת או פעמיים. זה לא קורא בנסיעה או בעמידה או בכל שלב אחר.

האם זה מעיד על בעיה עתידית או שזה תקין ?

 

חשוב לציין שעוצמת הצליל די גבוהה...

 

דגם הרכב (כולל שנה): לאנטיס 99 1.8

פורסם
האם הבעיה מתרחשת רק כאשר אתה נותן סטרטר ? או לאחר שהמנוע מונע הרעש לא נשמע ?

 

הרעש קורה כ 5 - 10 שניות אחרי ההנעה לא חוזר יותר.

 

לגבי שמן, בדקתי - תקין - הרכב מטופל בזמן כל 15 אלף במורשה טיפול אחרון לפני 9 אלף ק"מ ו 10 חודשים ז"א טיפול הבא עוד חודשיים או 6 אלף ...

הרכב עבר 143 אלף ק"מ

יש מצב שזה קשור לשמן ?

פורסם

הבעיה קשורה כנראה לסטרטר בכול מקרה הרכב שלך עשה לא מעט קילומטרים וייתכן שהסטרטר דורש שיפוץ.

אבל רק בדיקה מקצועית יכולה לאשר את דבריי מכיוון שיכולות להיות סיבות אחרות לרעש.

 

לדוגמא:

רצועת אביזרים לא מתוחה כראוי ונוגעת בחלק פלסטיק מסויים.

איזה כייף לי :)

פורסם
הבעיה קשורה כנראה לסטרטר בכול מקרה הרכב שלך עשה לא מעט קילומטרים וייתכן שהסטרטר דורש שיפוץ.

אבל רק בדיקה מקצועית יכולה לאשר את דבריי מכיוון שיכולות להיות סיבות אחרות לרעש.

 

לדוגמא:

רצועת אביזרים לא מתוחה כראוי ונוגעת בחלק פלסטיק מסויים.

 

ראשית תודה את התשובות מרק.

 

ושורה תחתנה לא משהו שאני צריך ל"הקדים תרופה למכה" ?

פורסם

במקרים מסויימים יכול להגרם נזק גדול יותר במידה והבעיה בסטרטר, לבדוק את הבעיה אצל בעל מקצוע (חשמלי) לא עולה כסף.

איזה כייף לי :)

פורסם

איך רעש שקורה 5-10 שניות אחרי הנעה קשור לסטרטר?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

רק תזכור שאי אפשר לשמוע רעשים דרך המסך, לכן החברים מעלים פה השערות.

עוד מעט יבוא אוטו חדשדנדש!!!:twisted:

בקרוב...8) מאוד...:twisted:

פורסם

זה בהחלט קורה כמה שניות ארוכות אחרי ההנעה שעוברת תקין.

וגם זה לא תמיד קורה, בערך 1/3 הנעות בבוקר זה קורה .. ובמקרים בודדים גם לא בבוקר.

פורסם

יתכן שאכן הרעש נובע כתוצאה מהתחממות המתכת במנוע באופן מהיר בדומה לציקצוקים שנשמעים מהמנוע כשהוא מתקרר.

כמו שכבר אמרו כמה, דרך המסך לא ניתן לשמוע רעשים, פנה למוסך/מכונאי שיגיד לך בדיוק מאיפה זה מגיע ולמה.

פורסם
הרעש תקין לחלוטין. הוא נשמע בהתנעות קרות בד"כ אחרי שהרכב לא עבד במשך כמה שעות.

אצלי אותו הדבר.

 

 

אחלה אני רואה לפי החתימה שלך שיש לנו אותו רכב אז זה טוב לשמוע שזה לא רק אצלי :)

תודה לעונים...8)

×
×
  • תוכן חדש...