Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן..

 

יש לי קומפננטים של פוקל 165A1

תעזרו לי לחבר את הקרוסים לחוטים ..הכל היה מותקן פשוט הייתי צריך לשלוח את הקרוסים לתיקון...

עכשיו נשארו לי 3 זוגות של חוטים ומהם הצלחתי להבין איזה זוג הוא של הטוויטרים ( צבע אפור כחול אם זה עוזר )

נשארו לי עכשיו 2 זוגות שזוג אחד הוא שחור אפור ואחד לבן שחור שבחיבור עם איזולירבנד עובר לירוק צהוב.

בקרוסים יש לי חיבורים

+ln- ln+ W- W+ T- T

 

תעזרו לי בבקשה לחבר תחוטים לקורסים.

תודה רבה לעוזרים

פורסם

מה שיוצא מהמגבר נכנס ל IN + וה IN - בהתאמה של הפלוס למינוס

ה T מציין TWEETER , ולכן החוטים שיוצאים מיציאות אלה הולכים ל + וה - של הטוויטרים בהתאמה

וכך גם ל W , שמסמלים את ה WOOFER .

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

תודה אבל את זה דיי הבנתי לבד הבעיה היא שאין לי מושג מה יוצא מהמגבר וה+ וה- של כל אחד מהם אין לי מושג מה למה כי מהתטוויטר לא רשום + ו- ...

עכשיו אם אני אדע מה החוטים שיוצאים מהמגבר אז לא תהיה לי בעיה לחבר את החוטים הנותרים שהם הוופרים (רק נשארה הבעיה של ה+ וה- )...

פורסם

תוכל לצלם את הקרוס ולהעלות על דפי הפורום?

 

אתה נראה מתקשה לחינם.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
תודה אבל את זה דיי הבנתי לבד הבעיה היא שאין לי מושג מה יוצא מהמגבר וה+ וה- של כל אחד מהם אין לי מושג מה למה כי מהתטוויטר לא רשום + ו- ...

עכשיו אם אני אדע מה החוטים שיוצאים מהמגבר אז לא תהיה לי בעיה לחבר את החוטים הנותרים שהם הוופרים (רק נשארה הבעיה של ה+ וה- )...

 

 

איפה הבעיה פה? סתכל לך למגבר ותזהה את החוטים ואז תדע.. אם לא הולך לך תקח סוללה של 1.5V ותחבר אליה זוג חוטים ברגע שתשמע זמזום מהרמקול תדע שזה הזוג לוופרים

כרגע כלום =[

פורסם

אוקיי יש התקדמות...

מצאתי מה הולך לוופרים (גם מבחינת ה+ וה- )

עכשיו נשארה הבעיה של ה+ וה- לטוויטרים ולמגבר...

איך אני יודע מה למה?

שוב אני יודע לאן כל זוג חוטים הולך רק מבחינת הקטבים אני לא מצליח

פורסם

אני לא מבין , לא מסומן לך IN + IN -

T+ T- כמו שאמרת ?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

מסומן רק שאני לא מבין מהחוטים שאמורים להתחבר ל LN (אחד צהוב אחד ירוק) מי מהם הולך לאיזה קוטב.

ניסיתי לעקוב אחרי החוטים אבל לא הצחלתי להבין כלום.

בקשר לטוויטרים לא מסומן על הטוויטר + או - איפה שהחוטים מתחברים .זה משנה לאיזה קוטב אז הם מתחברים בקרוס?

פורסם

בבקשה תעזרו לי זה מקרה חרום...

רק שאני אדע איזה חוט לחבר לאיזה קוטב

מבדיקה שעשיתי לא ראיתי (שמעתי ) שינוי ..כלומר לא משנה לאיזה קוטב אני מחבר הרמקולים פועלים...מה אני עושה?

לרדת לאילת עם האוטו בלי מוזיקה כל הדרך אני אשתגע...

 

תודה רבה על העזרה וההבנה

פורסם

נשמע שאין לך הרבה ידע במערכות לרכב, וחבל שנזכרת בזה בשעה מאוחרת ביום שישי (ועוד לפני נסיעה לאילת).

כל עוד שלא תצלם תמונה אף אחד לא יוכל לעזור לך כאן. לא ברור מה אתה מנסה להגיד.

 

תהנה באילת.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לא ברור בעליל

 

הסברנו מה שהצלחנו להסביר

T\W\IN

דברים פשוטים

 

אתה מסבך את עצמך וחבל.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

×
×
  • תוכן חדש...