Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Nokia N95 - לרכוש או לא?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין להשתדרג מהסמסונג 990 שברשותי כבר שנתיים.

מה שאני מחפש בטלפון שלי חוץ מהיותו טלפון, הוא שיהיה מכשיר מולטימדיה לכל דבר עם מערכת הפעלה

פתוחה ואיכות מצלמה טובה ככל האפשר. אני גם "פריק" של ייחודיות ושל "להיות הראשון" בהשגת דברים כאלה.

 

לפי המצב העדכני כרגע ה-N95 נחשב לטלפון הטוב בישראל וכנראה גם הטוב בעולם, והוא הגיע לישראל לפני מספר ימים.

בהתחלה אורנג' התחייבו על סכום של 120 ש"ח לחודש לפני הנחת דיבור של מספר דקות בחודש, שבסופו של דבר התשלום

יהיה 60 ש"ח על המכשיר והשאר מתקזז על השיחות.

כיום המכשיר משווק רק ל-"אנשי עסקים מובחרים" לטענת אורנג ולא נמכר לכל לקוח עד הגעת מלאי מכשירים חדש.

מה גם שבגלל הביקוש הגבוהה, המחיר השתדרג ל-130 ש"ח בחודש ללא שום הנחה + 80 יורו (תשלום חד פעמי

על GPS מובנה) + 15 שקל (דמי דור 3) + 40 פלוס-מינוס (ביטוח, לא תעשו לכזה מכשיר?!) = סה"כ בסביבות ה-200

שקל לחודש לפני שמתחילים לדבר!

 

תכונות "בסיסיות" סתם כדי לסדר את האוזן:

 

n95bip0.jpg

 

 

 

מחכה לעזרה ממכם.

תודה מראש.

N95.jpg

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש להם הרבה מבצעים.

אני במקומך הולך לברר על המבצע שיש לאורנג'

N95 + מחשב נייד במחיר יותר נמוך ממה שהצאת למעלה

קונה את המחשב הנייד ובתוספת של 30 שקל מקבל את הN95 + כרטיס רשת אחלוטי להתחברות לאינטרנט דרך הפלאפון למחשב הנייד.

אחי קנה את זה ככה

קיבל את הממחשב לפני יותר מחודש. ואמור לקבל את הפלאפון או מחר או ביום ראשון.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

תראה יש לי טלפון שאני אישית (וקשה לספק אותי) מבסוט ממנו בכל אספקט, סוני אריקסון K800i פשוט מצויין מבחינת מצלמה, מולטימדיה וכל מה שאתה צריך... וגם זול הרבה יותר, אני קניתי אותו מזמן ב70 ש"ח לחודש ו50% החזר בזמן אויר, היום זה כבר 58 ו50% החזר בזמן אויר, אני ממליץ בחום ואני לא מכיר מישהו אחר עם או בלי המכשיר שאינו ממליץ עליו בחום.

פורסם

אני הייתי בהתלבטות כמוך עם הN95.

המחיר מאוד גבוהה. אם אתה מדבר את החזרי השיחות אולי זה יוצא כדאי.

הGPS בארץ עובד אבל אין עדיין מפות. לדעתי אין כל טעם לרוץ אחרי הN95 כי אין הצדקה למחיר ההשקה הגבוהה.

פורסם

אם הכסף נוזל לך מהכיס, תקנה.

 

200 שקלים בחודש לפני דיבור זה שחיטה, ואם זה ל-3 שנים אז בכלל לא היתי חושב לכיוון כי זה כולה פלאפון ולהוציא על זה 7200 ש"ח נראה לי חוצה גבולות.

 

חדש או לא חדש, תחשוב טוב טוב אם אתה תשתמש בכל מה שהמכשיר מציע, אם לא חבל על הכסף.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

פלא ממש חזק ה95 מאוד חכם וזריז יחסית לסדרת N

עם אתה שואל לא שווה להשקעה.עדיף לקחת את הN73 עם הגירסה אחרונה אחלה פון שבעולם...

אבל כל הגבלה כאן כמה אתה רוצה להשקיע...

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

פורסם

אז ככה, כסף עדיין לא נוזל לי מהכיס. אני מקווה שבאחד הימים הוא כן ינזל, ואני ידע להשתמש בו נכון.

K800 ו-N73 כרגע לא באים בחשבון עקב היותם זמן ממשוך בשוק הפלאפונים וההתקדמות המהירה שלו.

אל תשכחו שאני רוכש טלפון ל-3 שנים או לפחות לשנתיים.

 

עדכוני מחיר: ביטוח יורד מהפרק עקב המסלול שלי (אני כן מקבל ביטוח מלא, אבל בחינם).

לגבי תוכנת ה-GPS- היא לא הכרחית כרגע ויש לה תחליפים גם ללא כסף.

לגבי המכשיר עצמו, כנראה וכן אקבל הנחה של 50% על המכשיר.

סה"כ 80 ש"ח לחודש (כולל 15 ש"ח על דור 3). קיצוץ רציני!

 

בכל אופן, הסוללה היא עניין שמדאיג אותי מאוד עקב כך שכבר סבלתי שנתיים מהסוללה של ה-990 שלי.

 

תחילת שבוע הבא אני אמור להגיע אל אורנג' להתרשמות וקבלת פרטים נוספים והעדכן.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

אז מה אם הם בשוק הרבה זמן? זה עושה אותם פחות טובים? אם אתה לא צריך את ה-5 MP ושאר השטויות שיש שם, גם N73 יספיק לך, והוא עולה הרבה פחות באורנג'.

פורסם

המכשיר הזה עדיף משמעותית מהN73 בגלל 2 סיבות:

מעבד עדיף (הוא מהיר בהרבה מהN73)

סימביאן בגירסא 9.2 (שאי אפשר לעדכן לN73 , שם יש רק עידכונים לסימביאן 9.1 שהיא די גרועה איטית ונתקעת כל 2 שניות)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
יש להם הרבה מבצעים.

אני במקומך הולך לברר על המבצע שיש לאורנג'

N95 + מחשב נייד במחיר יותר נמוך ממה שהצאת למעלה

קונה את המחשב הנייד ובתוספת של 30 שקל מקבל את הN95 + כרטיס רשת אחלוטי להתחברות לאינטרנט דרך הפלאפון למחשב הנייד.

אחי קנה את זה ככה

קיבל את הממחשב לפני יותר מחודש. ואמור לקבל את הפלאפון או מחר או ביום ראשון.

באתר של אורנג' יש מיבצע על מחשב + N95??

דבר אליינו (בשקלים)... :wink:

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

יש אייפון ויש Q של מוטורולה בדרך. אאל"ט.

אני בעד גאדג'טים - אבל המחיר פה מטורף.

לגבי ביטוח - בואו אספר לכם משהו.

לאבי נהרס ה6280 שלו (נוקיה סליידר).

השתתפות עצמית:990 שקלים.

שילמנו 860 שקל על NOKIA 6288 חדש.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

תקנו אותי אם אני טועה.

ביפן זה הרבה יותר זול לא?

 

ב7700 שקל אני לא יכול לטוס ליפן לכמה ימים, לקנות פלאפון כזה ולחזור?

נראה לי ייצא אפילו יותר זול.

אולי אין ביטוח, אבל אני אישית עם הפלאפון שלי רק אחרי שהתעללתי בו הרבה הייתי צריך ביטוח. אמנם זה להתגרות במזל, אבל עדיין, ב7700 אני קונה סובארו פשע, פיאסטה ישנה ונשאר לי כסף לדלק לחודש.

 

הכרטיס של אורנג' אמור לעבוד בכל פלאפון שתומך בסים לא?

זה הפלאפון הכי מתקדם בעולם אמור להיות? לא עדיף כבר פוקט PC שיידע להתחבר לפלאפון בתור אינטרנט אלחוטי? ואז למעשה כל פלאפון יוכל לעזור לך, ויהיה לך מערכת הפעלה אמיתית.

 

גם ייצא יותר זול, גם יותר טוב.

אני תמיד חשבתי לעצמי, שעם כל הדור השלישי הזה, במחיר של פלאפון אני יכול לקנות MP3 של 4 ג'יגה + מצלמה דיגיטלית אמיתית + פוקט PC זול. זה ממש יקר כל העניין. ואני רואה אנשים שכל חצי שנה מחליפים.

 

אני מפחד לקנות משהו יקר כי אני מפחד ששבוע אחרי זה ייצא איזה מכשיר שיכול להפוך למכונית ולהכין לי קפה.

גם לא חושב שרוב האנשים משתמשים או יודעים על קיומם בכלל של כל האופציות שקיימות במכשירים.

אני רק עכשיו גילית שאתה יכול לשלם 10 שקל לאורנג', לחבר מחשב נייד לפלאפון ולגלוש חופשי לגמרי במהירות של 0.5 מגה.

אפילו חיבור אנאלוגי עולה יותר. חיבור ADSL 750 עולה היום איזה 60 שקל.

 

בקיצור, אני באמת חושב שמחיר של 7K על פלאפון זה מטורף ביותר. אולי 3K מצליח להבין. מעל זה - טירוף. זה פלאפון, מתקשרים איתו. בשביל שאר הדברים יש את שאר הדברים.


×
×
  • תוכן חדש...