Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6932 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים שלום.

 

הסאב שלי נורא מאחר אחרי הקיק בזמן הנגינה, זה קורה בעיכר בטראנס (150 BPM).

האם יש דרך כלשהיא "לקצר" את אותה ההשהיה, ע"י כיוון מחדש או משהו דומה? (כן, לצערי אין TIME CORECTION)

 

המערכת המדוברת היא סאב PUNCH P1 מחובר בגישור ל - JBL GTO 75.4.

 

תודה לעוזרים. יבגני.

וכמו שפיתגם סיני עתיק אומר: "אם אין לך משהוא חכם להגיד - תגיד פיתגם סיני עתיק אמר"

פורסם

ניתן לפתור את הבעיה בשינויי פאזות ו/או בשינוי כיוונים או שניהם גם יחד.

 

אם אתה מאיזור חיפה, אשמח לעזור ולכוון לך (את המערכת).

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

לצערי הרב אני לא מאיזור חיפה אלא מאשקלון.

 

יש דרך לכוון או נכון יותר וכך להוריד את הדילי?

וכמו שפיתגם סיני עתיק אומר: "אם אין לך משהוא חכם להגיד - תגיד פיתגם סיני עתיק אמר"

פורסם

זה תמיד היה ככה?או שזה התחיל רק בשירים האחרונים שאתה שומע?

אם כן(בשירים האחרונים)אז אני חושב שכדאי לך לעבור לתיבה אטומה עם הסאב הזה.

תנסה-אולי ישתפר .

פורסם

באיזו תיבה אתה משתמש ?

 

כולם ישר נדלקים על פאזות

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

א. כיווני פאזות.

 

ב. אלי צודק - זה גם מאוד תלוי בהתאמת התיבה לסאב.

 

ג. אפשרות נוספת היא מעבר לסאב זריז יותר מהP1 - מעולם לא יצא לי לשמוע את הסאב הזה מדייק, ב90 אחוז מהמקרים שראיתי את הסאב הזה כחלק ממערכת ברכב הוא היה מרוח כמו פיוניר של תחנה מרכזית ישנה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כולם צודקים.

 

סאונד הינו שילוב של תזוזות אוויר על ידי היחידות שמותקנות, מה שמניע אותם, אל מול אקוסטיקת הרכב, כתגובתית לעצמה ולסט אפ שנבחר כהתקנה.

 

סך כל תזוזות האוויר האלה,על אופיין (סוג הקומפוננטים ההגברה, תיבות ועוד) ביחידת הרכב, הן הסאונד.

 

הן מושפעות מההגברה, שמושפעת מהסיגנל שהיא מקבל מהמהמכשיר, אל הרמקולים הטוויטרים והסאב, שהם מייצרי תזוזות האוויר , ולמקרה זה, גם סוג התיבה (הסאב שצויין קודם) והכיוון אליו תופנה ישפיע על מהירות ואופי תזוזת המימברנה, להלן תזוזת האוויר.

 

לכן, כיוון הגיין, קוטביות החיוט (פאזות) , התאמתם אל מול שאר "מזיזי" האוויר, כל אלה ביחד ולחוד יתנו גם את תחושת התזמון של הסאב, ולא רק.

 

בין כל אלה צריך לעשות התאמה, החל מתכנון ה,סט אפ כבסיס המערכת, דרך אופי ההתקנה, איכות חשמל המערכת, אל מול כל שאר הפרמטרים שצויינו עד כה,

 

כל אלה גם יחד לביצוע כיווני גיינים במגברים, כיוונים הד יוניט וחיתוך התדרים, כמו גם סוג הרכב והתנגשויות תנודות האוויר , בין אם כתוצאה מאופי התקנת היחידות ו/או מסוג הרכב,

 

אלה וכל אלה יביאו בין היתר לתחושת תיזמון הסאב ומובן שלא רק.

 

ולכן חשוב טוב, וראוי, לפתור את הבעיה בדרך הקצרה והמיטבית, לא בדרך הארוכה גם אם קיימת כזו.

 

למותר לציין שלא נתקלתי במערכת שלא ניתן היה לתזמן בה את הסאב , למעט טעויות פאטליות בסט אפ ומעבר לטעויות חישוב קופסא.

 

ניתן לשפר את תיזמון הבאס מאת הסאב בשיטות נוספות שלא ציינתי וקלות ומהירות הן.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

שינוי פאזות לא עזר ואף החזרתי אותם למקומם הטיבעי, לעומת זאת מיקום הסאב כן עזר וכמו כן כיוון מחדש עזר עד מאוד אך עדיין לא ניפטרה הבעיה, עדיין בקצב של 150 BPM (ואפילו 145) עם קיק בתדרים מסויימים הסאב מעבד את הקצב.

אגב התיבה פתוחה.

 

 

סאונד הינו שילוב של תזוזות אוויר על ידי היחידות שמותקנות, מה שמניע אותם, אל מול אקוסטיקת הרכב, כתגובתית לעצמה ולסט אפ שנבחר כהתקנה. באמת הזזתי את הסאב והרגשתי הבדל אך לא משמעותי.

 

למותר לציין שלא נתקלתי במערכת שלא ניתן היה לתזמן בה את הסאב , למעט טעויות פאטליות בסט אפ ומעבר לטעויות חישוב קופסא.

 

ניתן לשפר את תיזמון הבאס מאת הסאב בשיטות נוספות שלא ציינתי וקלות ומהירות הן.

 

אם קיימות שיטות כאלא אני אשמח לילמוד ולהשכיל :-)

 

דני

 

 

תודה לכולם על העזרה. אלמד ואממש. יבגני.

וכמו שפיתגם סיני עתיק אומר: "אם אין לך משהוא חכם להגיד - תגיד פיתגם סיני עתיק אמר"

פורסם

150 BPM + תיבה פתוחה = not fun :(

 

תשקול לנסות תיבה אטומה לצורך השוואה

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

תבוק שכבליי ה RCA שלך תקינים.

תנסה לוותר על יציאת ה NON-FADING שלך מהמכשיר ולחבר את כניסות המגבר עם מפצל מכבלי ה RCA של הרמקולים.

 

לא בטוח שזה הפתרון, אבל שווה בדיקה.

בקרוב זה מגיע....ה THESIS!!!!!!! פרטים בהמשך...

פורסם

הסאב נמצא בבגז' רק בגלל ששם יש מקום.

בכל המערכות לרכב הכוללות סאב שמותקן בבגאז' יש דיליי בתדרי הבאס, בין אם זה מורגש יותר או פחות.

יש דרכים לצמצמם את הדיליי כמו פאזות, טיים קורקשן, מיקום שונה של התיבה בתא המטען וכו', אך דיליי תמיד קיים.

 

נסה להגיע לתוצאות המקסימליות ע"י מה שהוזכר בת'רד. להערכתי, תרגיש שיפור עצום ברגע שתעבור לתיבה אטומה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

כמו שאמרו לך :

יכול להיות שזה כיוון לקוי , או התקנה גרועה, או תיבה לא נכונה ,

 

אני חושב שאם לא תצליח לבד, עדיף שמיישהו מקצועי יאתר לך את הבעייה.

 

בנוסף ,אתה גם לשמוע סאבים אחרים (P2 או פיניקס גולד (גירסת 4 אום)) ,

יכול להיות שהסאב שלך לא מדוייק מספיק.

ZZR

×
×
  • תוכן חדש...