Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6934 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלטתי לא מזמן לרכוש רכב מיני וואן בגלל שיוצא לי הרבה ללכת לטיולים

הבעיה שאין לי נסיון עם הרכבים האלה

 

מצאתי כמה אפשריות וכעט אני מחפש מידע או חוות דעת על הרכבים

קרייזלר וויאז'ר 95 (הנעה כפולה)

מאזדה MPV

שברולט

GMS

 

התקציב עומד על 30 אלף

הדרישות הן:

לא רכב גדול מידי, מיני וואן מספיק

הנאה מנהיגה: שיהיה נוח לנהוג ברכב ואם יש דבר כזה אז שגם יהיה קצת כיף

התנהגות ואחיזה: שיהיה אפשר להנות משלדה ואחיזה גם בפניות.

 

אם יש לכם עוד הצעות לרכבים אחרים תציעו אותם גם רק תרשמו מה התכונות של הרכב.

 

ובנתיים אני נעול הל הקרייזלר בגלל שיש לה מנוע חזק כיסאות נוחים והנעה כפולה שאפשר לשחק עם

הקטע הזה ולתת לרכב יכולות שטח מינימליות כמו להיכנס לחוף הים ולטיולים של שבילי עפר משובשים

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

אף אחת מאלה לא תתן לך הנאה מנהיגה, ומעבר ל MPV, כל השאר ישתו לך את הכיס עם בעיות איכות ואמינות, והקרייזלר מובילה בתחום הזה של אי האמינות..

 

חיסכון גם לא תמצא פה, והדלק יזרום לך בששון ובשימחה, צריכת דלק של 5\1 היא אינה חיזיון נפרץ..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

חבר שלי עובד במוסך קרייזלר אשדוד והבנתי ממנו שהרכב הזה מעולה, יש למוסך אחת כזאת והיא נוסעת חלק

הוא נוח ומפנק בנהיגה, צריכת הדלק ידועה

ודווקא שמעתי הרבה דברים טובים על הקרייזלר אולי דיברו על החדשות יותר

השאלה אם אני יקנה אחת ואחרי יישור קו יסודי למנוע אני יסע עם הרכב בשקט כמה שנים?

וגם חשבתי לעשות לרכב הסבה לגז בגלל שזה גם מורי מהבלאי וגם זול יותר מבנזין

לגבי הכמה אחוזים שזה מוריד כוח מהמנוע זה לא מדאיג אותי, מנוע 3.3 ליטר יספיק

 

יש לך נסיון עם המאזדה MPV?

אני מחפש חוות דעת בעיקר ואפילו סיבוב קצת להתרשם מהרכבים לראות בדיוק מה מציע כל רכב

יתרונות וחסרונות לראות מה הכי יתאים לי.

ואם אתה מכיר אתר שאני יוכל למצוא בו מידות של הרכבים מבפנים (גובה רוחב...)

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

היה לי בחו"ל וויאג'ר מודל 1990 (לא נמכר בארץ אבל דומה מאד מבחינה מכאנית ועם אותו מנוע ואותו גיר מעולה).

עם 250000 ק"מ הוא נסע נהדר.

השברולט -GMC הן מסחריות בתחפושת של מכוניות נוסעים והן נחותות גם מבחינת נוחות וגם מבחינת אמינות ואיכות.

לגבי קרייזלר ומאזדה - בשנתונים שאתה מחפש מה שחשוב זה המצב של הרכב הספציפי שעומד בפניך.

הכל מקרה - כל ה 4 זוללות דלק.

מה לגבי מיניוואן קטן יותר כמו ספייסוואגון? צריכת דלק שפויה יחסית והוא מצויין בשבילים, גם אם הם משובשים מאד, אבל הולך לאיבוד בקלות אם האחיזה לא טובה - כמו בחול. נמכרו גם מספר קטן של ספייסוואגון 4X4 אבל הם נדירים מאד

×
×
  • תוכן חדש...