Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8314 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דודה שלי רוצה לקנות רכב חדש("מנהלים"), כרגע יש לה קורסיקה 94 והיא די מרוצה ממנה, מהנוחות ומהכוח (:mm_tongu: ).

הייתה תקופה שהיא התאהבה בוקטרה אבל המחיר עצר אותה מלקנות אותה בינתיים.

עכשיו היא שוב עם חשק להחליף רכב.

הדרישות: נוחות(טוענת שהקורסיקה מ-א-ו-ד נוחה לה), ביצועים(סבירים, לא ספורטיביים),אמינות, אבזור, סחירות. בערך לפי הסדר הזה מבחינת עדיפות.

 

מבחינת מחיר: 140K-150K ורק אם חייבים או אם תהיה סיבה מספיק משכנעת אפשר לכיוון 170K.

 

היום,פתאום, היא שואלת אותי מה דעתי על האלארו. - ניסיתי להוריד אותה מזה, כי זה נראה לי מיותר ולא כ"כ משתלם, הסחירות גרועה, ויש עסקאות יותר משתלמות.

 

חרשתי ועשיתי השוואות(מעודכנות, כי עשיתי את זה בשבילה גם לפני חצי שנה) וכרגע אני לא מצליח למצוא עסקה משתלמת יותר מהמאזדה 6 לוקססורי. - לעצמי לא הייתי לוקח אותה, אבל הנתונים משכנעים. אבזור מכל טוב: בקרות יציבות ומשיכה,בקרות ברקסים, 6 כריות אוויר, בקרת אקלים, מחשב דרך, בקרת שיוט, מגנזיום וצמיגים במידה נחמדת.

בקיצור לא מצאתי עוד מכונית בטווח מחירים קרוב ואפילו רחוק שמספקת את כל אלו.

דבר אחד שהולך להיות קצת מבאס הוא שהלאנטיס החדשה(3 :mm_tongu: ) עומדת להראות כמעט כמוה, וגם לא חסרות 6 על הכביש, ולכן כל המכוניות על הכביש יראו אותו דבר.

ולעניננו, האם יש המלצות לאופציות שוות, אחרות.(לא מייבאך, מיאטה ולא פג'רו קינג - להצמד לקבוצת ה"מנהלים").

חשבתי גם על האקורד בגרסה פחות מאובזרת :mm_tongu: . וקטרה -למרות המחיר והאבזור החסר. C5 חסרה באבזור בטווח מחיר הגיוני. אלרו :mm_tongu: . והיא גם חשבה במס' הזדמנויות על הפאסאט, אבל אז זה בגרסה החלשה(2.0 115 כ"ס) ולא מספיק מאובזרת - נראה לי לא מתאים לאללה.

 

בקיצור, האם האופציה הכי משתלמת היא המאזדה 6?????

:-D

פורסם

:lol:

היי,

תשמע, חשבתי על משהו גרמני - סטייל פולקסוואגן פאסאט.

או וולבו S-40 (מקווה ששניהן בתקציב...) - או לפחות משנת 2003

 

אני יודע שייתכן שזה לא לפי סדר הקריטריונים שציינת, אבל עדיין אפשרי...

 

סער

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

אם נוחות חשוב לה, כדאי לה ללכת על הסיטרואן C5.

אם סטייל ואיכות חשובה לה, (נוחות מעולה אם כי פחות מהסיטרואן) אופל ווקטרה מאוד טובה.

אני אישית הייתי הולך על גרמנייה משמושת...

פורסם

פאסאט -תיקנתי במקור(בטעות כתבתי בורה)- בקיצור במחיר שפוי היא לא מאובזרת מספיק וחלשה.

וולבו - גם בדקתי, גם אז וגם היום, והS40 דיזל במחיר סביר אבל לא הכי מאובזרת, וזה רכב כבד ולא הכי סחיר, ולא נראה לי שהוא מתאים לה. והS40SE כבר עולה 165K(יש מבצע מימון) אבל שוב, לא הכי מאובזר ואני לא יודע אם מתאימה לה הפוזה של וולבו(לדוד שלי, אחיה יש 940 וקשה להיפטר ממנה)

 

:multi:

והשאלה היא אם עדיף לוותר על פינוקים ואבזורים(גם בטיחותיים) ולשלם אפילו יותר כדי לקבל C5 או וקטרה(אני מאוהב באופל, אבל המחיר לא פשוט).

:-D

פורסם

לא מניסיון -לא נהגתי על C5

מה שכן עשיתי סיבוב עם חבר

אוטו נחמד,נוח

נראה כמו אונייה

תבקש נסיעת מבחן.

תן לה לראות מה דעתה על הרכב.

או הנה הצעה:

קח לך 2-3 רכבים מובחרים שהכי מתאים מכל הבחינות

פוזה,כוח,נוחות,אמינות וכולי

והזמן נסיעת מבחן.

פורסם

האבזור בוקטרה לא כ"כ גרוע, אבל בהחלט המחיר קצת יותר גבוה ...

אין מה לעשות, המאזדה 6 היא החבילה הכי משתלמת שיש כיום בשוק, אם אתה רוצה ללכת על משהו קצת שונה אז לך על ווקטרה או על אקורד.

על C5 אני לא הייתי ממליץ, אומנם הרכב מאוד נח, מאובזר וכו' אבל אי אפשר להגיד עליו שהוא אמין (אלא אם כן דודה שלך מוכנה להתפשר בקטע הזה) ...

על הפאסאט בכלל לא הייתי חושב, היא סתם יקרה ללא שום סיבה ...

הוולוו גם אופציה טובה, ה-S40 קצת צפופה מאחורה בשביל מכונית מנהלים ולא נראה לי שהיא נכנסת לקטגוריה הנכונה (אלא ה-S60 היא בקטגוריית מכוניות מנהלים) ...

 

לסיכום, לקחת את הדודה, לעשות מבחן על כל המכוניות וללכת על מה שהכי מוצא חן בעיניה ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

היתרון הראשון על המאזדה 6 זה שהיא פחות המונית.

 

היא מאוד נוחה, ומרווחת יותר. שווה בדיקה! מחירה עומד על 145K.

 

ולרדת מהאלרו, האוטו רע.

 

גיא.

פורסם

הS40 שחולקת רצפה עם הכאריזמה של מיצובישי מכונית די צפופה, יקרה, ומאובזרת דלות בגרסאות הרגילות. רוב התוספות הן בתשלום.

 

אני יכול לומר מנסיון שהרכב מאוד נח, עם תנוחת ישיבה מצויינתף בלמים חדים,, אולם הגה חסר תקשורת ומזגן חלש.

 

אני הייתי הולך על המאזדה 6 או על פורד מונדיאו.

פורסם

פורד מונדאו- אוטו מאובזר מאד! נוח, מרווח, אמין, טוב!, יפהבסה"כ אוטו באמת טוב!

עוד הצעה זה הפיג'ו 406 אוטו צרפתי מאובזר! נוח מאד ומרווח!

 

בכל מקרה בהצלחה לדודה!

פורסם
הS40 שחולקת רצפה עם הכאריזמה של מיצובישי

 

אני חושב שאתה טועה, ה-S40 חולקת רצפה עם הפוקוס החדשה והמזדה 3...

?

Peugeot 206 1.4 XT

פורסם
הS40 שחולקת רצפה עם הכאריזמה של מיצובישי

 

אני חושב שאתה טועה, ה-S40 חולקת רצפה עם הפוקוס החדשה והמזדה 3...

?

 

שניכם צודקים.

 

שגב התכוון לדגם היוצא שאכן חולק את אותה רצפה כמו הכריזמה.

פורסם
הS40 שחולקת רצפה עם הכאריזמה של מיצובישי

 

אני חושב שאתה טועה, ה-S40 חולקת רצפה עם הפוקוס החדשה והמזדה 3...

?

 

שניכם צודקים.

 

שגב התכוון לדגם היוצא שאכן חולק את אותה רצפה כמו הכריזמה.

 

גם הגיר הוא של מיצובישי....(ביוצא)

×
×
  • תוכן חדש...