Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8631 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חברה דעתי היא קצת שונה. :wink::wink:

לפי דעתי יצירת מועדונים נוספים- באמת תביא לפילוג.

:( אבל מצד שני כמה אפשר כבר לחכות בישביל איזה מועדון ענק של ספורטיביות כללי( לא משנה איזה יצרן). אני לא מאמין שיצא מועדון כזה בזמן הקרוב. :!:

לגבי מועדון קארספורם זה קצת לא רציני ,כי בתאחלס אין לכם שום קשר,אפילו לא של הכרה בין חבר לחבר.

אחרי שחיכינו וחיכנו הבנו(הבנתי) שעדיף להתחיל מקטן ואז להתפתח ולגבש מועדונים.אתם מצפים ישר ליצור מועדון ענק ולפי דעתי זאת טעות. יצירת מועדון ענק יגרום לאי הבנה, לאי הכרה (להכיר אחד את השני). תתחילו ממספר קטן של אנשים ותמשיכו לגדול.לסיכום-תבנו את היסודות טוב טוב(אחווה,תיאום) ואז תתחילו עם כל מיני שטיות........

 

באמת אבל באמת שאין לך מושג מה הולך פה.

רוב האנשים פה כותבים ומכירים (ממפגשים/טיולים/התחרעויות משותפות/ים כבר שנתיים בערך...

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אופס טעות שלי.

באמת אתם מכירים כאן את כולם? או רק את הקבוצה שלכם!?!?!?

למנחתים?????? פצצות.,אבל זה לא יותר מידי אנשים בישביל לעלות על מנחת?

 

שוב טעות שלי (בפעם המאה)!

קבלו את סליחתי.

פורסם

מה הקשר אורךךךךךךך?

למה אתה הולך לעשות שם פתיחות.??????.,אתה הולך לעשות שם כמה תירגולים בין קונוסים.

ולהביא פורום כמעט שלם למנחת זה...... על הפנים.

אני יכול להתערב שכולם לא יעשו מעל פעם אחת .


×
×
  • תוכן חדש...