Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6956 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עכשיו אתה יכול להגיד לי איזה ממסר אני צריך ואיך לחבר? כי אני רואה שם כמה סוגים וכל אחד למטרה שונה.

 

תודה מראש ואני מצטער שאני משגע אותך קצת פשוט אני מת לעשות את זה כבר וזה ניראה לי מציאותי לגמרי עם קצת עזרה

פורסם

ממסר 4 רגלים.

פקודה 85 , החוט מהאזעקה בפולס מינוס

פקודה 86 , פלוס קבוע אחרי נתיך שמחובר קרוב למקום החיבור .

30 , פלוס קבוע אחרי נתיך לפי הצריכה, =הערך נומינלי של המנוע החשמלי (סולונואיד ) שימדד בזמן פעולה, להוסיף 5 אמפר מעל הצריכה.

87 , פלוס לסלונואיד

 

לסולונואיד שני חוטים.

החוט המתח החיובי יחובר למס' 87 בממסר.

החוט השני למינוס.

 

יש לוודא שחיבור סולונאיד כזה אכן יפתח את באגז' ואולי יש צורך בקפיצים מכנים נוספים. יתכן ויהיה צורך בנעילה מרכזית שטרם פעולת הסולונאיד תעשה שיחרור (כאילו את פעולת המפתח) והסולונואיד יבצע את פעולת הלחיצה המכנית לפתיחת תא המטען.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

סולונואיד:35477.gif

 

נראה כמו לוקר, אבל לא. הסברתי בתגובתי הקודמת את ההבדל בין הפעולות שלהם . הסולונואיד אמור לחקות את פעולת הפתיחה בפועל של התא מטען ביד אדם (זאת כאשר תא המטען אינו נעול - כמו מצב שהולכים מהרכב ותא המטען לא רק סגור, גם נעול -- להבדיל סגור מנעול).

 

הלוקר אמור בסך הכל לבצע את הפעולה הבסיסית של "סיבוב המפתח" בתא המטען כצעד לפני פתיחת תא המטען.

להפוך את מצב הנעול למצב "לא נעול".

 

לוקר:

wire5.jpg

 

מדידת ערך נומינלי: לאחר סיום ההתקנה, יש לבדוק שהיא תקינה מכנית וחשמלית, ולמדוד בהפעלה הראשונה את כמות הזרם העוברת בקו. בכל מקרה יש להתקין נתיך אף בעל ערך גבוה מהמשוער לעת הבדיקה, לא לפני בדיקת נתוני יצרן הסולונואיד לנתיך הנדרש.

כך למשל, אם רשום על ידי היצרן, למשל 20 אמפר, ניתן להכניס 20 אמפר ולבדוק את הצריכה. אם היא קרובה מאוד ל15 אמפר, הנתיך של 20 אמפר מתאים.

 

שוב!--למה צריכים גם לוקר וגם סולונואיד?

 

כי הלוקר מדמה סיבוב המנעול על ידי המפתח (וזה הלוקר יכול לעשות ,לא נדרש כמעט כח בשביל זה),

 

ואילו הסולונואיד מדמה פתיחת תא המטען על ידי לחיצה בפועל לשיחרור- פתיחה ביד האדם (ויש צורך בסולונואיד חשמלי מסוג חזק שיכול לבצע מהלך כזה).

 

אם נדרש בנוסף הרמת התא מטען כדי לשחררו מנעילת המנעול, אזי יש להוסיף קפיצים ואם כך הדבר יש לוודא שפעולתם תקפיץ למס' סמ' בלבד את התא מטען ולא יותר.

 

יתכן שישנים סוגי מנעולים שסולונואיד בלבד יוכל לבצע את כל הפעולה.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...