Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6959 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין מנוע יותר טוב לזה מהמנוע של הונדה. לא קצת נסחפת?

במנוע סגור אתה מוציא 200+ ובמנוע מחוזק עד 400 בלי בעיה. 400 כ"ס בלי בעיה?!

כל השטויות האלו של בלימה והאחיזה , נפתרות ע"י קוילאוברים. יכול להיות אבל להוציא 1000 יורו על סט קויל אובר בשביל לקבל אחיזה של 306 GTI?

 

 

400 כ"ס זה לא נתון שמוציאים "בקלות".

אני ער לעניין שכל דרדק זב חוטם שיש לו אימפרצה GT חבוטה עם פנסי לד וציפ מפרסם אותה ב" 385 כ"ס, פיגוז של אוטו, הכי חזק בארץ" אני ער לכך שיש בארץ אנשים עם רכבים עם הספקים אמיתיים כאלה (ויותר) אבל אם תצליח לתפוס אחד מהאמיתיים לשיחה הוא יגיד לך את האמת. ל 400 כ"ס אמיתיים לא מגיעים לא בקלות ולא בזול.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

1 ממש לא. יש לך דוגמה למנוע יותר מתאים לזה בשנים האלו שהוא מחפש? או שלהזכיר לך על מה מדברים?

2 לא. אם מנוע מחוזק מספיק להחזיק 2 באר, מה הבעיה?

3 דבר ראשון, ב1000$ אני מביא לך tein flex לסיוויק . וזה יהיה הרבה יותר טוב בסיבובים מ 306 .

 

 

אף אחד לא אמר שזה קל. אני אמרתי שאין בעיה.

ואני מדבר לך על רכבים שנוסעים עם צילומים מדינו וסרטונים ומה שבא לך.

בקיצור, אין כאן בעיה של אמינות.

 

עוד לגבי 1, לא מדובר רק על מנוע עצמו. יש עניין של זמינות חלקים, מחירים, ניסיון ועוד.

Omnia mea mecum porto

פורסם
מנוע "סגור ישן ועייף" של בימר שהוזכרה יוציא באותה השקעה יותר כח ממנוע" טרי" של סיביק/רובר/פיזו

 

מה עם נפח המנוע וצריכת הדלק?

 

ועדיין המנוע יישאר ישן ועיף...:|

קו---------------------------------------

פורסם

מבחינת התנהגות, גם TEIN SS יהיה כמו נזם-זהב-באף-חזיר.

הונדה לא תתנהג טוב בסיבובים.

עם SS היא תתנהג יותר טוב מכרגיל, תוריד את הכוח יותר טוב (כנראה).

לכל רכב היתרונות והחסרונות שלו.

 

היתרון הגדול והיחידי כמעט של הונדה (והוא עצום), זה שוק החלפים.

היחידה שעוד מתקרבת אליה, זאת הב.מ.וו.

 

מנועי ה-6 של BMW מאוד אמינים.

צריכת דלק? לא ממש רלוונטי ברכב טורבו משופר.

נפח? יותר גדול, יותר טוב.

להגיע ל-300 במנוע של ב.מ.וו 6 ציל', זה *יחסית* בדיחה.

בהונדה צריך כבר לפתוח מנוע.

 

עלות שיפור שלו מעט יותר יקרה, מהשיקול שיש כפולות של 6 ולא 4 (בוכנות/טלטלים/שסתומים).

אבל הרכב מ-כ-ו-ע-ר. אפילו יותר מה-E36. וזה כבר כבוד.

 

כל עוד אתה נשאר עם מנוע סגור.

הפיז'ו תהיה יותר חזקה.

אל תשכח את היתרון של מנוע+צמה+מחשב+טורבו+סעפת מקוריים מהחברה.

אין כאב ראש.

שמים ונוסעים. צריך לפתור את בעיית צנרת הגדישה, אבל זה יחסית לא רציני.

רק מחשב של AEM יעלה כמו כל המנוע עם ההזרקה של ה-RGX.

רוצה לשפר? תהנדס את הסעפת ותשים טורבו קצת יותר גדול.

 

בהשוואה של אחד מול השני.

ההונדה והפיז'ו ראש בראש, מבחינת כדאיות/עלות/תמורה של הפרוייקטים.

עם יתרונות קלים כלכ אחד.

 

הב.מ.וו זה פשוט טימטום.

מה רע להיות מטומטם? שאל את יאשה, הוא מקצועי בזה.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

אבל הרכב מ-כ-ו-ע-ר. אפילו יותר מה-E36. וזה כבר כבוד.

 

 

אני דווקא חושב שהE34 רכב מהמם...

bmw-e34-pcbm34avt1.jpg

 

bmw-e34-pcbm34avt2.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

סתם סתם, הטעם שלי הוא יותר לכיוון הזה :wink:

Picture_422_copy.jpg

525kz4.jpg

5252lk8.jpg

פורסם
אחלה,

אבל איך זה עוזר לפותח השרשור?

 

קוראים לזה = התלהבות.

 

קיצר, או שתיכנס להרפתקאה שלא נגמרת (אם אתה אוהב את זה ויודע לקראת מה אתה נכנס), או שתקנה GT .

 

בברכה.

פורסם

GT חזקה אתה יכול לפסול בתקציב הזה, אם בכל זאת יהיה לך הרחבה משמעותית בתקציב תדבר עם אחד הבעלים של אימפרזה לבנה מאוד חזקה מPSI.

בגלל העובדה שאתה מחפש רכב לקו ישר אני נוטה להסכים עם עניין ההונדות, השוק של השיפורים מאוד רחב לגביהן וישנו פוטנציאל, אני אישית אחרי כמה שנים שנפרדתי מרכב כזה הייתי סולד באופן קשה מלקנות עוד אחת ולקבל סה"כ יותר כוח..

אם בכל זאת התבגרת קצת ואתה מחפש משהו חזק אבל שגם יודע להסתובב הייתי שוקל את הכיוון של אחת הצרפתיות, 306 זה אחלה של פתרון.. ישנם גם המנועים הצרפתיים שמתאימים שם לגדישה.

אם להיות קצת יותר מציאותיים בתקציב שתקנה 306 מתוך 50 אלף אתה תשאר עם מעט מדי לגדוש אותה לכן הפתרון האולי הזוי הוא 106\סקסו.. רכב ששוקל? כלום.. המחירון של הראלי(97) כבר מתחיל לנשוק לרצפה, מה שמשאיר לך הרבה כסף לגדוש על בסיס טוב.. וגם התיאוריה די מציאותית.. 25 א"ש משאיר לך די והותר לפרוייקט מאוד חזק שעל בסיס 106 תשאיר מכוניות רבות הרבה מאחורה ברמזור

 

לשיקולך,

אבי.

פורסם

כמו שפותח השרשור אמר הונדה זה לגו, תוך שעה אפשר לפרק טורבו ולהרכיב זה די פשוט.

אני הייתי ממליץ להישאר מפוקס על הסיוויק גם בגלל זמינות החלקים וגם בגלל הידע שיש לך על הרכב הנ"ל.

 

כמובן שעל מנועי D אין טעם ללכת רובם עשו 100+ , הייתי ממליץ על ZC או VTI שאיתו אפשר לעשות המון.

 

בהצלחה.

פורסם
לגדוש צרפתייה זה לא חכם. כל ההתנעגות שלה נעלמת ברגע שיש לך 200 כ"ס בגלגלים קדמיים. כך שאין שום הבדל.

רק צרות מהמנוע עוד לפני השיפור.

 

בכל מקרה חשוב שתזכור את מספר שלוש

 

 

אה והונדה עם 200 כ"ס זה תענוג גדול?

 

אל תשכח את ההגה עם מספר סיבובים של טרקטור. הייתי משקשק מפחד לקחת פניות עם הגה כזה במכונית עם המון כח.

 

ד"א יש לסיוויק מאחורה מוט מייצב תחתון?

אה גם את זה צריך להוסיף לא? אחרת יש הרבה תת היגוי.

 

בקיצור אף אחד לא מושלם

 

יוגב

פורסם
לגדוש צרפתייה זה לא חכם. כל ההתנעגות שלה נעלמת ברגע שיש לך 200 כ"ס בגלגלים קדמיים. כך שאין שום הבדל.

רק צרות מהמנוע עוד לפני השיפור.

 

הצחקת אותי .

 

שלדת ה 306/ZX טובה עשרות מונים משלדת הסיוויק .

 

האחיזה לא תשתנה ולא ההתנהגות . אם הנהג חרמן ומדביק דוושה בכל הזדמנות , זה משהו אחר . זו בעיה בנהג ולא ברכב .

 

מנוע של 605 טורבו , מסוגל לטפל בהרבה כוח מפני שהוא תוכנן לגדישה ונבנה בהתאם לכך . אמינות מצויינת .

 

לשדרג בלימה זה ממש מצחיק . ברקסים של ברלינגו והאוטו עוצר בובה . גרושים .

 

מצטער , אבל אין חבילה טובה יותר מ 306/ZX מוגדשות .

 

אולי יש מהירות יותר , אבל כחבילה , אין טובות יותר . נקודה .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

בהחלט אפשרות טובה מאוד זה וולקן למכור את המנוע ולהביא מנוע של 605 טורבו, אחלה של בסיס שמשאיר לך המון המון כסף לטפל בכל השאר!

 

אבי.

פורסם

אם אתה מוצא S16, עדיף שתשתיל טורבו עליה, בסיס מצוין לטורבו. לגבי 306 XSI דור ראשון - עדיף להשתיל 605T עליהן.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אתה יכול פשוט לקנות אחת מוכנה וזהו...

 

 

יניב מלול מוכר כזאת..

 

55K,ומושקעת מאוד.

 

פרסם בפורם,חפש כמה שרשורים אחורה.

DSCF901111111105_resize1.jpg

×
×
  • תוכן חדש...