Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6424 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,



 

מבקש עזרה להחליט.

לאחר התלבטות ארוכה נשארתי עם שני הרכבים האלה מודל 2008.

כרגע יש לי עדיפות קטנה למאזדה בגלל האחריות וניסיון רע עם הגולף הקודמת (חלונות חשמל...) המחיר פחות משפיע.

מה שחשוב לי

1. ביצועים.

2. שקט נפשי.

3. יופי.

 

תודה

פורסם

לא מכיר את המאזדה לעומק אבל את הגולף מכיר גם מכיר.

הגולף TSI רמת אבזור EMOTION (זה שמה בחברה..).

מנוע 1.4 עם סופרצארג'ר וטורבו 22.8 קג"מ כבר ב1500 סל"ד ועד ל4000 עם 140 כ"ס.

רכב זריז מאוד עם גיר 6 הילוכים DSG!

הרכב מגיע עם חישוקי סגסוגת (מגנזיום בשפתנו) , פסים מראות וידיות דלת בצבע הרכב , פסי כרום , SUNROOF מקורי , רדיודיסק מקורי , מזגן בקרת אקלים מפוצל . 6 כריות אויר (נ.ב: הרכב זכה למקום ראשון בבטיחות בסיגמנט המשפחתיות!).

הגה עור הגה מתכוונן, מושבים מתכווננים לגובה ועוד כל מיני פיצ'פקעס..

 

לדעתי היום זאת הקניה הכי טובה ברמות האבזור והמנועים בגולף!

הרכב כרגע במחיר חדירה! באירופה הדגם רץ חזק! מנוע מאוד מתקדם ובהחלט טוב!

 

הרכב חסכוני כמו 1.6 ונוסע יותר טוב מה2.0!

 

לגבי בעיית החלונות הידועה בעבר - העיניין נלקח לתשומת לב VW ותוקן!

 

יופי - בעיניי המתבונן. לדעתי הגולף TSI (לא לשכוח שהיא מגיעה מאובזרת חיצונית הרבה יותר מגולף 1.6!) ומה גם שגולף לא קיימת בציי הליסינג...

 

גילוי נאות - אני עובד בצ'מפיון מוטורס!

 

לגבי המאזדה- אני לא אכנס לפרטים שכן אני לא יודע אותם בוודאות!

בהצלחה בבחירה מה שזה לא יהיה.

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

שמע, בעקרון הגולף מציעה חבילה יותר מעניינת (אך יקרה יותר ב20 אלף שקל), מבחינת הספק, למאזדה 10 כ"ס יותר אבל כ-4 קג"מ מומנט פחות ותיבה אוטומטית כנגד הDSG שבגולף, לכן אני חושב שהגולף עדיפה מהבחינה הזאת.

כמו-כן הגולף תהיה, כנראה נעימה יותר מבחינת תא הנוסעים.

אך אחזקתה תהיה יקרה יותר, ומנוע הTSI החדש עוד לא הוכיח את אמינותו או אי-אמינותו, כלומר לך תדע :).

אגב, זה שבגולף שהייתה לך פעם נפלו חלונות זה לא אומר שבכל הגולפים שVW יוציאו תהיה אותה בעיה, מדובר על רכבים שונים למדי.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

שלום לחבר,

 

אומנם היו מספר תקלות בגולף דור 4 כמו חלונות נופלים אבל מה הקשר ? הם תוקנו על חשבון החברה.

כבעלים של גולף דור 5 כשנה ויותר אין לרכב שום מחלות ילדות ותקלות שנתגלו בגולף הקודמת תוקנו.

לפי דעתי הגולף הרבה יותר אטרקטיבית מבחינת איבזור בטיחותי וגם המראה שלה יותר שובב.

איזה כייף לי :)

פורסם

אני הייתי בוחר בגולף - בלי לחשוב פעמיים בכלל.

 

תא נוסעים עדיף, מאובזרת יותר, שילוב מנוע-גיר עדיף.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

המאזדה (כנראה) תהיה האמינה יותר (סטטיסטיקה של אירופאי מול יפני, מה לעשות), אבל הגולף: אמינה מספיק, ייחודית יותר, תא נוסעים עדיף משמעותית בכל היבט (מרחב, אבזור, עיצוב), אין כזו לכל העולם, בעלת גיר מדהים (לעומת הארבעה הילוכים המיושן במאזדה) וחסכונית למדי. ללא ספק, הייתי לוקח את הגולף.

 

המאזדה מכונית מצויינת, וכנראה שמציעה התנהגות חדה וחיה יותר מכל דבר אחר בקבוצה, אבל היא רחוקה מלהיות מעודנת (קופצנית בגרסאות עם גלגלי 17", קצת רועשת, קצת RAW). היא לא עומדת, לדעתי, בתחרות מול הגולף.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

בתור בעל מאזדה כנ"ל דווקא הרעש והקופצנות לא נוראיים (מתרגלים...), הבעיה העיקרית היא שזמינות הכוח נמצאת כולה ממש למעלה בשעון הסל"ד. אם אתה מוריד להילוך שני ב100 קמ"ש תקבל את כל מה שיש לאוטו לתת, וזה די הרבה, אבל זה גם הרבה רעש והרבה דלק וביום יום אתה ממש לא מרגיש שאתה נוסע על 2000 סמ"ק ו 150 כ"ס.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
אבל זה גם הרבה רעש והרבה דלק וביום יום אתה ממש לא מרגיש שאתה נוסע על 2000 סמ"ק ו 150 כ"ס.

 

נאלץ להסכים :|

 

ה-2.0 לא מרגישה כ"כ חזקה, והגיר לא עוזר בכלל - 4 הילוכים שמחולקים לא טוב

העסק לא עובד כמו שמצפים ממנו.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

גם אני הייתי בהתלבטות דומה לשלך. לקחתי נסיעות מבחן במאזדה 3 2.0, פוקוס 2.0, סיוויק, ו-TSI. החלטתי על הגולף.

מבחינת ביצועים הוא לוקח את כולם בגדול, המומנט זמין בסל"ד נמוך, נהיגה נוחה ומהנה. איבזור פנימי ב-TSI הוא נקודת תורפה, יש הו הרבה פחות מכל המתחרים, וזו נקודה כאובה (מערכת שמע בסיסית עם 2 רמקולים ו-2 טוויטרים ללא MP3, ריפוד מושבים בסיסי ביותר, אין מחשב דרך, אין בקרה עם הרדיו מההגה, אין ידית מושב לנוסעים מאחורה). היבואן כלל בחבילה את כל הדברים שרואים מבחוץ כמו גג שמש, ג'נטים מגנזיום, אך "הפשיט" את הרכב מבפנים. בהשוואה בין ה-TSI למאזדה, מה שאני זוכר שבמאזדה תנוחת הישיבה צפופה הרבה יותר (גובהי ממוצע 1.77מ'), מנוע רועש הרבה יותר. קח נסיעות מבחן.

פורסם

http://www.motocar.co.il/tests/test.aspx?VQ=KIG

 

אם ביצועים בקו ישר מענינים אותך - גולף.

בתכלס, ה 3 יותר ספורטיבית:

 

" העניין בולט בייחוד מול מאזדה 3 הספורטיבית, שעל אף היותה חלשה יותר, גמאה את מסלול המבחן הסטרילי שלנו מהר יותר מה-TSI."

 

20 K זה לא מעט !

פורסם

(נ.ב: הרכב זכה למקום ראשון בבטיחות בסיגמנט המשפחתיות!).

בהצלחה בבחירה מה שזה לא יהיה.

 

אהמ... לא הפוקוס היא הראשונה בציון ??

 

כן, הפוקוס קיבלה נקודה יותר, כאשר עיקר ההבדל הוא, לפי מה שראיתי בהצצה קצרה, שהגולף קיבלה ניקוד טוב יותר בהגנה על הולכי רגל (פחות משנה לנהגים, אני חושב) אבל קיבלה ניקוד גבולי marginal על פגיעה ברגלים (אופס)...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

בטיחות-אני מדבר על סמך הידיעות מ"ידיעות אחרונות"...

 

לבחור מלמעלה- שניהם לא רכבי ספורט! לא המאזדה ולא הTSI!

אומנם המאזדה היתה מהירה יותר ב"מסלול" השאלה אם זה מה שמחפש כותב התר'ד??

ביום יום הגולף תהיה זריזה יותר ונעימה יותר עקב היותה חזקה בסל"ד נמוך..

אני מכיר לא מעט (האמת שהרוב..) שלא אוהבים "לקרוע" את רכבם בשביל לקבל את ההספק..

Not the sound of silence -ABARTH

×
×
  • תוכן חדש...