Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דוגמאות מהחיים על רמאויות בקניה מיד 2.


Guy
שימו לב! השרשור הזה בן 346 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני כחודשיים שלושה נסעתי לראות סיביק האצ'בק 98 בפסגת זאב.( ירושלים ) בטלפון הרכב ממש שמור וללא תאונות. ( אפילו שריטה אין, אמר לי ) טוב, הלכתי לראות את הרכב... הרכב היה מלוכלך מבחוץ אבל הצלחתי להבחין בשריטה טובה בדלת ובכנף אחורית וצחקתי איתו "אמרת שאין אף שריטה". כאן הוא נפתח וסיפר כי הרכב היה של אימא שלו ובעבודה שלה פשוט שחטו לה את האוטו. חלקי רכב נצבעו מחדש ודלת הוחלפה.

לקחתי את הרשיון בשביל לבדוק את מס' השלדה והתחלתי לחפש אותו בשמשה הקדמית ואז הוא אמר לי זה לא שם, זה בפנים. פתחנו את המכסה וראיתי את המספר מנוגב ונקי, "מוזר, אמרת לי שאני הראשון שבא לראות את הרכב לא? "כן" הוא ענה. "אז למה המספר כזה נקי וכל האזור כזה מלוכלך?", "כי בטסט בדקו לי את המספר" ענה לי. ראיתי ברשיון שהטסט בחודש הבא. שמתי לב שבמנוע היה חסר איזה בורג ואמרתי זהו, הרכב המחוק.

אבל אם כבר נסעתי 90ק"מ לראות את הרכב "השמור" הזה, אכנס לראות את פנים הרכב. חדש! הכל חדש, אפילו הריח. חוץ מהפלסטיקים השבורים בכל הסלון בגלל התקנות מערכת סטריו.

אמרתי לו יפה שלום ובלב - תודה שביזבזת לי את הזמן. מאז ראיתי הרבה רכבים "שמורים" כמו קופה יד 4 מתל. שהוא לא יודע אם היו לרכב תאונות ולא מוכן להתחייב לשילדה.

 

ולמדתי עוד משהו, לא לבדוק רכבים בחולון ואשקלון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 885
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לאחר שפתחתי ת'רד בנושא, התבקשתי להוסיף סיפור זה לשרשור.

 

מישהי חיפשה להחליף את הרנו מגאן '98 שלה. היא חיפשה בלוחות, ולבסוף הגיעה לפרסום של "טרייד אין עמירז" בנתניה. היא התעניינה והתקשרה וענו לה שיש מבחר גדול של דייהו.

האישה הגיעה בדקה ביחד עם בנה. לאחר שבחרו אוטו-דייהו לנוס 2001, הלכו הבן עם המוכר למכון בדיקה קרוב (שהמוכר המליץ). הרכב יצא במצב מושלם לשנתון שלו, הם החליטו לעשות טרייד אין. הם נהנו מהרכב כמה ימים. לאחר כמה ימים האישה ניסתה לבלום והתקשתה בכך , למזלה - לא היה רכב בקרבת מקום. היא ובנה החליטו לקחת את הרכב לבדיקה, הפעם במכון שהם בחרו. התברר שהרכב היה מעורב בתאונה קטלנית בכל חלק הפרונט. בירור קצר עם הבעלים הראשון - אישה , העלה כי הרכב היה מעורב בתאונה עם אוטובוס. הרכב הוכרז על ידי שמאי רכב הביטוח כטוטאלוס (אובדן מלא). הרכב נמכר לחברה המתמחה בנושא. הבעלים של חברה זו הוא משפחה של בעל הטרייד אין , הוא מכר לו את הייהו ללא תיקון במחיר זול. הבעלים של המגרש שיפץ את הרכב ומכר אותו כללא תאונות. לאחר שהאשה פנתה לכלבוטק, הבעלים עמדו על כך שהם לא יכולים לדעת את כל הפרטים על כל רכב ורכב וכי זה על אחריות הקונה לבדוק את הרכב. לטעתנם, הם הפנו אותה למכון זה מכיוון שהם לא מהאזור ולא הכירו מוסך באיזור. כמובן שלאחר בדיקה נוספת באותו "מכון בדיקה" - לא נמצא שהרכב עבר תאונה.

לסיכום, הייתי רוצה לחזור ולהדגיש כי עליכם לבדוק היטב את הרכב ולא לוותר על בדיקה במקום שאתם בוחרים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

2 סיפורים אישיים.

 

הראשון מחולון קבענו עם בחור צעיר בשם רונן לגבי פיאט מריאה 125 אלף קילומטר יד ראשונה במצב מצויין.

אחרי שנסענו מחיפה ועברנו בשקט על זה שהוא גרר אותנו לתוך חולון (קבענו להפגש בתל אביב) ראינו את האוטו.. עוד שתקנו על איך שהואט נראה מבחוץ...כל מיני כתמים מוזרים בצבא..אדים בפנס אחורי..שריטות..פגוש עקום.

נכנסתי לתוך האוטו מה לא ראיתי שמה.. מישהו כיבה סיגריות על כל הריפוד של האוטו על ההגה יש חורים מוזרים.. כל הפלסטיקים שבורים..

אנחנו עושים לו האוטו הזה לא עבר 125 אלף אלא הרבה יותר..מה הייתה תשובה שלו "הייתה לי בעייה בקילומטרז אז ניתקתי אותו נסעתי בלעדיו שנה"....

אחרי זה שאלנו אם הרכב בכלל שלו... "לא אני מוכר בשביל חברה של אמא שלי...סוחר מניאק!!!

 

 

סיפור 2 נסענו ליראות פיאט מריאה בנתניה.. יד 1 80 אלף קילומטר..הכל נראה מצויין.

אנחנו הגענו לשם (גם פה המוכר אהמ אהמ סוחר החליף מקום מפגש) בבחינה חיצונית האוטו נראה נפלא חוץ מכמה סריטות ממש קטנות ופנס אחורי קצת שבור...אמנו יאללה יעבור.. ננסו לפנים האוטו..הכל חדש חדש חדש חדש אין אפילו סריטה אחת...אמרנו אחלה ואז התחלנו להתווכח לגבי טסט (המוכר פתאום לא רצה לעשות טסטס בעזור שקבענו..התווכחנו שעה)

אמרנו בסדר נתפשר נסע פה לעזור תעשייה יש הרבה טסטים הוא אמר בסדר.. אני מתיישב באוטו...נותן גז לא זז נותן עוד גז.. לא זז נותן עוד גז המנוע עושה רעש חזק ומתחיל לינסוע לאט אבל לפחות לינסוע....

אמרתי לעצמי נו טוב בבדיקה יעלו על הבעייה (אגב התירוץ שלו הייה שנסעתי על הילוך 3 מה הקשר בין הילוך 3 לבין שהאוטו לא זז בהתחלה אני לא יודע).... הגענו לאזור התעשייה עצרנו לשאול איפה עושים טסטים (אנחנו שאלנו) אמרו לנו..אמרנו לו יאללה בוא נעשה טסט ומפה התחילו הצרות..המוכר התנהג כאילו שטסט זה הוצאה להורג שלו לא רצה בשום פנים ואופן לעשות טסט התווכחנו איתו בסוף אמר שיתקשר אלינו בערב ונסע מישם... אנחנו עדיין מחכים :)

 

 

 

בקיצור הסוחרים האלה זה מכה ואני עדיין מחפש לקנות פיאט מריאה אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

תמיד כדאי לשמור על עיניים פקוחות בקניית רכב, ודליית פרטים מהמוכר תמיד מסייעת.

לפני כשנה קניתי רכב מסוחר, אלא שלא הוא היה בעל הרכב אלא סוכנות טרייד-אין עבורה פעל. כנראה שההסכם בינו ובין הסוכנות היה שמחיר המכירה יכתיב את הרווח שלו כך שהיה לו אינטרס להצהיר כלפי הסוכנות על מחיר נמוך מהמחיר בפועל.

אין לי כל טענה לגבי איכות הרכב (קניתי אותו לאחר בדיקה אישית וללא בדיקה במכון, ואין כל ממצאים סמויים לאחר שנה), אלא שהתברר שסט מפתחות אחד (כולל השלט) לא היה של הרכב הזה.

הסוחר התחמק מלייצר עבורי סט חלופי ולכן קפצתי לסוכנות הטרייד-אין בניסיון (שוא) להשיג מהם את הסט השני.

טלפון שעשיתי מהסוכנות לסוחר הפיל אותו לקרשים, ובהיותו לא חכם מדי, האמת על כך ששיקר להם ביחס למחיר ששילמתי צפה.

הוא החל להתחנן שלא אסגיר את המחיר האמיתי (הקשר עם הסוכנות שווה לו הרבה יותר ממחיר השכפולים), וכוון אותי מיד למנעולן המשכפל גם שלטים.

הסט שוכפל (עניין של כ-400 ש"ח, כולל מפתח עם אימובילייזר מובנה בתוכו) תוך התחייבות של הסוחר לשלם למנעולן - אני לא הוצאתי גרוש מהכיס.

 

יוסי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

קרה לי כמה פעמים,אני חוזר...כמה פעמים(לפחות 10)...שאנשים אמרו לי אין תאונות שאסי...

 

אני שואל תאונות יש???הם בתשובה ללא תאונות שאסי.

טוב מגיע ליראות את הרכב...חצי רכב מכות פח...טמבון קידמי נפל...טמבון אחורי מתוחזק בברזל קטן...וכשאני רואה תאוטו ואומר לו ככה אין תאונות...הוא אומר לי...היו פה ושם כמה מכות...אחת פה...אחת שם...אבל האוטו "מצויין":evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

בתור מישהו שחיפש רכב עד לא מזמן

 

1.כולם רמאים

2.כולם רמאים

3.כולם רמאים

פירוט קצר

רכב ראשון - בראבה 99 ידני 1600 - בטלפון : יד1 110000 שמור פרטי. במציאות :חברה 190000 סקאלה מוחלפת (סוכנות רכב בראשון שמוכרת את הרכב כבר ארבעה חודשים )

רכב שני (נסעתי שעתיים עד הרכב) - בראבה 96 : יד1 85000 במציאות יד 2 185000

רכב שלישי - 205 : 98 ללא תאונות ושמור, במציאות חלקים בצבעים וגוונים שונים מנוע מוחלף וחור בדלת

רכב רביעי - סקסו 1600 אוטומט 97 בטלפון מצב מצוין וכו (יד 1) בפועל מנוע הרוס וגג מתקלף

רכב חמישי - (לא נסעתי לבדוק לאחר שיחה נוספת בטלפון) יד ראשונה של בן שנמצא בחול לא סוחר ולאחר שיחה שניה מתברר שנקנה חודש לפני זה ע"י סוחר (שלא זכר שדיבר איתי 5 דקות לפני זה)

רכב שישי - רובר 214 :בטלפון 5דלתות יד1' מצב מצוין, בפועל שלוש דלתות מנוע מוחלף יד 2'

נקנה : אסקורט 98 יד1' לאחר ארבעה חודשים של חיפושים

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

יאללה גם אני אוסיף שמן למדורה.

 

לפני כמה חודשים אבא שלי מכר את המאזדה 6 שלו שנת 2003. בא אלינו איזה אחד שהוא גם שכן שלנו אהב את האוטו, שמע שאבא שלי מבקש מחירון לא התווכח בכלל על המחיר וקבע לקחת את האוטו לבדיקה.

מגיע יום הבדיקה ונסענו למקום שבו הוא החליט לבצע את הבדיקה, באים למקום עושים את הבדיקה ומה מגלים? שהאוטו שלנו לא שווה שקל, יש בו מלא בעיות חמורות שלא ברור מאיפה צצו.

אבא שלי מתעצבן כי הוא יודע שהוא שומר על האוטו כמו על זהב ועל כל מכה קטנה או בעיה הוא ישר במוסך המרכזי אז הוא מחליט ללכת עם הטופס בדיקה למוסך המרכזי של מאזדה ביחד עם הקונה. אחד המכונאים שם עובר על הטופס בדיקה ומה מסתבר? בטופס כתוב שיש צורך להחליף חלקים שבכלל לא קיימים במאזדה 6.

מה מסתבר? הקונה הוא נראה לי ראש תחנה במכבי האש והם נותנים אישורים לבעלי מכוני בדיקה אז הוא דיבר עם מנהל מכון הבדיקה שיוציא כל רכב שהוא יביא כאילו הרכב גרוע כדי להוריד את המחיר של הרכב וכאילו לעשות טובה שהוא קונה אותו.

כמובן התרגיל המלוכלך שלו נכשל והרכב נמכר כמה שבועות אחרי כן במחיר מחירון ועבר פיקס את הבדיקה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עצמי נפלתי בפח של קניית רכב יד חמישית(אצל במוכר,כלומר אני יש שישית)

כשנאמר לי שהוא יד שנייה אצל המוכר ואני יד שלישית.

ועכשיו אני מעט מתקשה למכור אותו..

יש משהו שאני יכול לעשות? לדרוש פיצוי כלשהו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עצמי נפלתי בפח של קניית רכב יד חמישית(אצל במוכר,כלומר אני יש שישית)

כשנאמר לי שהוא יד שנייה אצל המוכר ואני יד שלישית.

ועכשיו אני מעט מתקשה למכור אותו..

יש משהו שאני יכול לעשות? לדרוש פיצוי כלשהו?

רק לצעוק על עצמך כמה אתה טיפש ולא רציני שלא ראית את רישיון הרכב כאשר העברת בעלות ושמת לב שרשום 05 !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

שרשור מרתק מה אני אגיד לכם!

 

אני לא סוחר רכב, כשאני מוכר אוטו יש לו את כל הטיפולים+ קבלות, אף רכב שלי לא עבר תאונות (טפו טפו חמסה חמסה) עד היום אפילו דיבורית אין לי כדי לא לעשות חורים בפנלים

הרכב שלי חונה מתחת לחניה מקורה ועדין זוכה לווקס פעם בשנה

 

ועדין כשאני רוצה למכור, אנשים לא מוכנים לשלם מחיר מחירון

למה? כי אף אחד לא משלם מחירון.....

 

יש לי הרגשה שההתעסקויות האלו עם הסוחרים הם לא מקריים

הרי לא יתכן שכל השוק מלא סוחרים ואין רכבים פרטים טובים

וזה לא מקרי כי כולם מחפשים "זול" "הנחה" "מחיר טוב" "פחות ממחירון"

ומי שמחפש רכב כזה שלא יתפלא שהוא נופל על רמאים

תשלמו עוד כמה שקלים, ותקנו רכב טוב.

נ.ב

מחירון זו לא מילה גסה!

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

עוד....בטלפון אוטו יד שניה עשה תאונה קלה מאחור. בשטח - אתה בטוח שהמכה מאחור לא פגעה בשסי? תשובת בעל הרכב: "מאחורה אין שסי... רק מקדימה יש שסי...." אמרנו תודה והסתלקנו.

נהג מנוסה
:roll:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

שלום לכולם ,

היום בליל ברירה כי לא הצלחתי למצוא יאריס מידיים פרטיות הלכתי ל " טרייד אין חולון " הממוקם בכיכר קוגל בחולון לראות יאריס ספורט 2004 .

 

שהגעתי לשם ראיתי רכב ממש שמור חיצונית אבל הטמבון האחורי ישב קצת עקום , לאחר שהגיע הנציג ( בחור מדוכא , לא נחמד , יחס מזלזל ... ממש גועל נפש של איש מכירות ) שאלתי אותו מה פשר המכה בטמבון והוא אמר לי שזה שפשוף קל בחנייה .

שנכנסתי לרכב והתחלתי לבדוק את המערכות החשמליות שלו ראיתי שהמגב האחורי לא מגיב ( משהו נדיר ברכב חדש בן שנתיים ).

אמרתי לו שזה נראה חשוד מאד וזה מעיד כנראה עם החלפה מסיבית של החלק האחורי .

 

לקחתי סיבוב ברכב והרכב אכן נסע מצויין והייתי מעוניין לקחת אותו לבדיקה , ככה התנהל הדיאלוג:

 

אני :אני רוצה לקחת אותו לבדיקה באיזור פ"ת

נציג : אין מצב , זה רחוק , תעשה את הבדיקה פה באיזור

אני : אבל אתה מבין כמה רע זה נראה שאתה משכנע אותי לעשות באיזור הזה שאתה מכיר את כולם

נציג : מה לעשות ככה זה

אני : אם זאת בעיה שם זמן / כסף אין לי בעיה לשלם לך על הזמן שתגיע לפ"ת

נציג : אין מצב

אני : זה נראה מאד טמוע אבל אם זה כל כך מפריע אני יביא את " המומחה " כי הוא עושה בדיקות לבית הלקוח באיזור גוש דן

נציג : תעזוב אותך , הם שקרנים אלו .

אני : אתם השקרנים , תגיד לי עכשיו בכנות כי בכל מקרה יגלו את זה בבדיקה : יש לרכב שאסי

נציג : אין כלום , רק שריטה

אני : תפסיק לשקר , יש לרכב שאסי

נציג : טוב נו , יש שאסי .. אבל זה רק קצה שלדה ... בלה בלה בלה ...

 

 

הם משקרים לך בפנים במצח נחושה ולאחר מכן מתפלאים למה אני לא רוצה לקנות את הרכב ( הם הציעו לי 10K מתחת למחירון ) .

 

בכזה גועל נפש כבר לא נתקלתי המון זמן ... הרכב עם שאסי ( כנראה רצינית בגלל המחיר שהוא מציע ) והוא משקר ישירות בפנים ואומר שלא ... ומנסה לשכנע אותך שלא תקח אותו לבדיקה.

 

 

להזכירכם : המקום הוא " טרייד אין חולון - שירותי רכב " בכיכר קוגל חולון - תתרחקו משם !!!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

טוביאס נגד "אלבר ציי רכב", סוחר הרכב לוגסי אלירן, "מכון הדרום" והוכמן בר מנהל חב' "מיר-דן"(אשר קונה "מוקשים" מחברות ההשכרה והליסינג).

 

רציו:

בפניי תביעה שהתנהלה ב"סדר דין מהיר" על סך של 50,000 ¤ בגין קניית רכב שלטענת התובע הינו בעל פגם שאינו ניתן לתיקון.

טוען התובע כי בעקבות מודעה למכירת רכב מסוג רנו קליאו B בנפח 1,600 סמ"ק (להלן: "הרכב") נפגש עם הנתבע 2 (להלן: "לוגסי") שטען כי הרכב בבעלותו הפרטית (נקנה באמצעות חברת מימון), "יד ראשונה" ועבר 45,000 ק"מ בלבד.

התובע בדק את הרכב במכון הנתבעת 4 ולאחר מכן פנה אל הנתבע 3 (להלן: "הוכמן") אשר לטענתו החברה שלו הינה חברה בת של הנתבעת 1 והיא זאת שמימנה את רכישת הרכב במלואו.

משכך רכש התובע את הרכב תמורת סך של 59,000 ¤.

לאחר העברת הבעלות ומשהוכנס הרכב לטיפול שוטף גילה התובע כי הרכב מעולם לא היה בבעלותו הפרטית של לוגסי אלא בבעלות הנתבעת 1 בלבד שהינה חברת השכרה וכי לוגסי הינו סוחר רכב.

 

התובע גילה כי מד הקילומטרים ברכב זוייף וכי הרכב עבר למעלה מ- 125,000 ק"מ. משכך העמיד התובע את הרכב למכירה, דא עקא שלאור העובדות לעיל לא נמצאו רוכשים פרט לסוחרי רכב שהצעותיהם לא היו ראליות.

המשך בקישור לעיל...

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Kompy תודה היה מעניין מאוד.

הקישור מוביל למסמך משפטי ארוך נורא אז הנה תקציר:

 

מדהים. רכב עם 169,000 ק"מ נמכר כ45,000 ק"מ.

 

הסוחר טען שהוא החליף לוח שעונים ללוח עם פחות ק"מ ושהוא סיפר זאת לקונה והקונה חתם לו שהוא מודע לזה. (הסוחר מעולם לא הציג את המסמך)

האיש שקנה שילם 59,000 ומכר את הרכב כעבור כמה חודשים ב 38,000.

לא רע בהתחשב ששמאי שדעתו התקבלה על בית המשפט קבע שערך הרכב היה כ36,000 ש"ח.

 

 

הנתבעים:

1 . אלבר ציי רכב בע"מ

2 . לוגסי אלירן

3 . הוכמן בר

4 . מכון הדרום להרצת ובדיקת רכב בע"מ

פסק הדין:

 

סופו של דבר:

לאור כל האמור לעיל הנני מקבל את התביעה במלואה.

 

שוכנעתי כי הנתבעים עשו "יד אחת" במעשיהם או במחדליהם, במודע או באדישותם לתוצאה אליה נקלע התובע בכדי למכור לו רכב פגום במחיר של רכב משומש במצב טוב.

 

אין דעתי נוחה מהעובדה שהבעלות ברכב עוברת "מספר ידיים" ואילו הלקוח אינו יודע זאת ומקבל מצג כאילו רוכש את הרכב מהחברה המבוססת והמוכרת כנתבעת 1 ובמחיר גבוה מהמחיר המשקף את מצבו של הרכב.

 

שוכנעתי כי לאור הכרותו של הנתבע 2 עם עובדי הנתבעת 4, הרכב הנדון עבר את הבדיקה במצב טוב בהרבה מאשר מצבו האמיתי.

 

חלוקת האחריות בין הצדדים צריכה להתבצע לפי הפגם המוסרי של כל אחד מהם בעוול שנגרם לתובע. לכן הנני מחלק את הנזק כך שלוגסי יישא באחריות של 60% מסך התביעה, הנתבעת 1 ב – 10% מסכום התביעה ואילו הנתבעים 4-3 ישאו באחריות של 15% כ"א.

 

בנוסף ישלמו הנתבעים 4-1 לתובע את הוצאות המשפט וכן סך של 1,500 ¤ + מע"מ כ"א בעבור שכ"ט עו"ד.

 

באם לא יישולם סך כלשהו מהאמור לעיל תוך 30 יום מהיום. סכום זה ישא הפרשי הצמדה וריבית כחוק מיום הגשת התביעה ועד ליום התשלום המלא בפועל.

 

למען הסר ספק, מובהר כי חיובי הנתבעים הוטלו לחוד וכל נתבע אשר ישלם את חלקו מופטר מהחיוב על פי פסק הדין.

 

 

בקיצור השתלם לקונה להלחם בחברות הגדולות ובסוחרים המניאקים. הוא הפסיד 21,000 ש"ח, כסף על תיקונים וגרירות, זמן ועצבים, אבל זכה ב50,000 ש"ח פלוס 6000 ש"ח + הוצאות משפט ותחושה שבסופו של דבר לא דפקו אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

אוקיי 2 מקרים שקרו לי!

 

מקרה ראשון: הרכב המדובר הוא אלפא 33, מנוע 1.6, שסטומים 16, שנה 92, ק''מ 166K

מתקשר לבחור מדברים על סיבת המכירה והמחיר הזול מאוד 8 אלף

הסיבה שהוא רצה להשקיע ברכב ולא כ''כ יוצא לו, הסיבה למחיר היא שהגיר חורק והרכב זקוק לפחחות וצבע

אוקיי, מדבר עם ידיד (נגדיר אותו ככה, אגב עזר לי מאוד מאוד! בלעדיו נראה לי הייתי נתקע עם אלפא בעלת פגיעה בשלדה) והוא מספר לי שמזמן זה שמוכר את הרכב פירסם בפורום מועדון אלפא שהוא נכנס במדרכה במהירות דיי גבוה (את ההודעה לא מצאתי, נחמקה) והאוטו לא נסע ארי זה כמה זמן

 

לאוטו פנס וגריל עקומים (כבר יש חשד שעבר תאונה)

בכל מקרה מתקשר למוכר לשאול על התאונה וחומרתה ואני רק מזכיר אותה הוא ישר אומר לי: אני בלימודים דבר איתי בערב

מאז אותה שיחה הוא מעולם לא ענה לי,לא לשיחות ולא להודעות :???:

 

מקרה שני: מודעה שהתפרסמה פה, האוטו הוא ב.מ.וו שנת 82, דגם 315 ובמודעה כתוב מונמכת ועוד מלא שטויות

מתקשר לבחור, עונה לי מישהו ונשמע כולו מתלהב כאילו אני לא יודע מה

האוטו הזה זה הבובה שלי, הוא כולו מלוקק תקין והכל! שנה בלי טסט פשוט שללו לי את הרשיון ומאז הוא עומד

טוב זאת הייתה שיחה ראשונית

למחרת מתקשר שוב ולפני כן תכננתי לראות אם הוא לא סוחר רכב כי הוא נשמע קצת מתלהב מדי מהרכב הזקן ולא ידע את הק''מ שלו!

השאלות שרציתי לשאול זה איזה דור הרכב, E21 או E30 כי אם זה הרכב שלו הוא אמור לדעת איזה דור זה (רכב אהוב ומושקע שהוא הזמין לו חלקים מגרמניה עוד)

ושאלה שניה זה איזה קפיצי הנמכה יש לו

מתקשר שואל בקשר לדור והוא עונה שאין לו כלל מושג ואז הוא ביוזמתו בודק ברשיונות ושם כמובן אין כלום על דור הרכב! כמו כן ההנמכה זה על ידי טמבונים!

 

נשמע לי אדם מצחיק מאוד!

 

אני עושה לו: אתה נשמע לי כמו סוחר רכב

והוא עונה: לא, מה פתאום, אני בכלל עובד עם צמיגים! אולי יש לי את הסלנג שלהם פשוט

 

אז הפרופיל שלו זה אחד שיש לו שלילה של שנה, הוא עובד בצמיגים, אין לו מושג על הרכב האהוב שלו

 

קיצר סוחר!

 

זה הכל לבנתיים.

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 346 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...