Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6984 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

במהלך טיול השבת שלי יצא לי להתחפר וכאשר בא חברי לעזור לי לצאת הוא שם לב שרק הגלגלים האחוריים מסתובבים למרות שהידית הייתה על 4X4 והיה סימול בלוח שעונים,

אחרי זה כשנסענו על כורכר שמתי לב שרק הגלגלים האחוריים "מפרפרים"

האם יש תקלה? לויטארה יש לוקרים אוט' מקדימה

 

בנוסף כשהאוטו מתאמץ בעליה לדוגמא נשמע רעש של שריקה מכיון הגיר/מנוע

 

אם יש מישהו שיכול טיפה לתת לי מושג אני מתכוון לקפוץ למוסך ביום שני הקרוב

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

תרים 2 גלגלים הכוונה מהצד אבל שיהיה להם טיפה חיכוך עם האספלט תחבר 4X4 ותעזוב את הקלץ אם 2 הגלגלים מחפרים סימן שהכל בסדר אם רק האחורי תסתכלאם הדרייב שפט הקדמי מסתובב אם לא הלך הטרנספיר (משהו התפרק מבפנים או שזה לא מתחבר בעיה בידית) אם הוא מסתובב תלך קדימה ותשתכל על הצריה מהצד המורם האם היא מסתובבת אם לא בעיה בבקקס קדמי

אם כן מסתובבת או פעמון צריה או הלוקר נדפק

שיהייה לך בהצלחה.

פורסם

תודה על התגובה אבל הרכב אוטומט

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

קצת קשה לשחרר קלאץ כשהאוטו אוטומט,

 

איך להרים את האוטו? אם אני ייתן גז הוא יפול מהג'ק

 

הסברים יתקבלו בברכה

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

אז תשים בדרייב ותעזוב בלם. אם ההינע הקדמי לא תקין הוא לא ייסע לשום מקום, אבל שים מישהו ברכב ליתר בטחון, למקרה שההינע הקדמי פתאום יחזור לעבודה תקינה. בניגוד למה שזהאר כתב, מספיק להרים גלגל אחורי אחד לגמרי באוויר, ולבדוק כפי שהוא ציין אם גל ההינע הקדמי מסתובב ואם שתי הציריות מסתובבות.

פורסם

תודה על התשובה אני יבדוק את זה אחרי הצהריים

 

מה לגביי השריקות? זה קורה בעיקר בשטח כשהרכב מתאמץ

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

אוקיי עשיתי את הבדיקה,

כשסיבבתי את הדרייבשאפט רק הציריה בצד ימין הסתובה

צד שמאל לא זז בכלל

האם הלוקר השמאלי תקול?

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

בשביל שנידע מה לענות לך, תסביר בדיוק מה עשית?

כמה גלגלים הרמת ?מאיזה צד ? מה סובבת הכוונה סובבת ביד או ע"י שילוב הילוך?

פורסם

לא הרמתי שום דבר

 

סובבתי ביד ושמתי לבד שרק הציריה בצד ימין מסותובבת, צד שמאל לא מסתובב

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

אני יעשה אותה שוב

 

אבל, יש סיכוי טוב שהם ננעלו כי שילבתי ונסעתי כמה מטרים קדימה

 

 

למה דווקא הימנית? היא מסתובבת?

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

תראה, הימני שלך לא ננעל. אני לא יודע אם הוא לא ננעל בגלל צורת הבדיקה או בגלל שהוא לא תקין.

 

למה הימני? מכיוון שתפקידו במצב 4X4 הוא לחבר בין הציריה לגלגל. אם הציריה מסתובבת והגלגל לא, אז הימני הוא זה שלא מבצע את תפקידו.

×
×
  • תוכן חדש...