Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6983 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים

 

אני מתחיל פרוייקט רציני ברכבי והפרוייקט יקח הרבה זמן (מעל מס. חודשים עקב מחסור בזמן) ואני מניח שהוא יעבור את מועד הטסט ואני כנראה אוריד את הרכב מהכביש.

 

1)אם אני לא מתכוון לגשת למשרד הרישוי ולדווח על הורדה מהכביש, האם אני צפוי לשלם קנסות עקב איחור בטסט ?

2)במידה ואני כן הולך למשרד הרישוי לדווח על הורדה זמנית (יש דבר כזה להוריד זמנית ?) מהם הסכומים אשר עליי לשלם בשני המצבים (הורדה והחזרה לכביש)

3)האוטו כנראה יעמוד על בוקים לאורך כל התקופה (אני מוריד את הגלגלים ומאחסן אותם או מוכר אותם), האם זה בריא ?

 

 

תודה לכולכם.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

מדובר על הקפאת רשיון

לדוגמא אם יש לך חצי שנה טסט ואתה מקפיא לשנה ויותר אפילו ברגע שאתה מחזיר נשאר לך חצי שנה כמו שהיה ברגע ההקפאה - לגבי שאר הפרוצדורה של החזרת המכונית לכביש אני לא יודע אבל משער שצריך לעשות מבחן כולשהו - אם מישהו יודע גם אני אשמח לדעת

בקשר לצמיגים עדיף באמת לאפסן אותם במקום מוצל רחוק מחום על מנת לשמור עליהם מהיתייבשות וסדקים

 

 

 

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

אשמח לקבל עוד תשובות, והפעם קצת יותר מדוייקות (-;

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

נסה את פורום אספנות - שם בטוח ידעו לענות לך :)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אם הרכב שלך הוא לא רכב מיושן, מעל 19 שנה, הנושא של הקפאת רשיונות נוגע רק לאגרה שאתה מפסיד או מרוויח. לא קשור לטסט. אם תקפיא לחצי שנה, הרווחת זיכוי של חצי שנה אגרה. אם בזמן הזה הטסט עבר, כשתפשיר את הרשיון תקבל תאריך עד לתאריך הטסט הרגיל של המכונית, יחשבו לך כמה אגרה יחסית אתה צריך לשלם עד לטסט הזה בניכוי הזיכוי שמגיע לך. תצטרך לשלם את האגרה ולעשות טסט, טסט רגיל. תצטרך גם לקבל רשיון זמני כדי שתוכל להגיע עם הרכב עד למכון הטסטים, וזה יעלה לך עוד כמה עשרות שקלים.

 

 

לגבי הנחת הרכב על בוקים, אני לא בטוח עד כמה זה קריטי, אבל הייתי משתדל להניח את הבוקים מתחת למתלים, ולא מתחת למרכב, על מנת שידמו את מצב המתלה כשהרכב יושב רגיל על הגלגלים שלו. אחרת, תותבי הגומי במתלים ינוחו לאורך זמן במצב שהוא לא מצב המנוחה שלהם, כשהם מתוחים ומעוותים, וזה עלול לפגוע בהם.

פורסם
אם הרכב שלך הוא לא רכב מיושן, מעל 19 שנה, הנושא של הקפאת רשיונות נוגע רק לאגרה שאתה מפסיד או מרוויח. לא קשור לטסט. אם תקפיא לחצי שנה, הרווחת זיכוי של חצי שנה אגרה. אם בזמן הזה הטסט עבר, כשתפשיר את הרשיון תקבל תאריך עד לתאריך הטסט הרגיל של המכונית, יחשבו לך כמה אגרה יחסית אתה צריך לשלם עד לטסט הזה בניכוי הזיכוי שמגיע לך. תצטרך לשלם את האגרה ולעשות טסט, טסט רגיל. תצטרך גם לקבל רשיון זמני כדי שתוכל להגיע עם הרכב עד למכון הטסטים, וזה יעלה לך עוד כמה עשרות שקלים.

 

 

לגבי הנחת הרכב על בוקים, אני לא בטוח עד כמה זה קריטי, אבל הייתי משתדל להניח את הבוקים מתחת למתלים, ולא מתחת למרכב, על מנת שידמו את מצב המתלה כשהרכב יושב רגיל על הגלגלים שלו. אחרת, תותבי הגומי במתלים ינוחו לאורך זמן במצב שהוא לא מצב המנוחה שלהם, כשהם מתוחים ומעוותים, וזה עלול לפגוע בהם.

 

תודה.

 

הרכב לא מיושן הוא עדיין צעיר (שנת 98). אני מניח שהפרוייקט יקח מס. חודשים ארוכים (אולי טיפה מעל שנה) אבל אני חושב שאני אחרוג מהטסט בשלושה -4 חודשים מקסימום.

 

בקשר לבוקים, אני קצת בבעיה עם הנושא של הבוקים. הרכב הולך להשאר רוב התקופה על בוקים ונראה לי שזה קצת מסוכן לקבע אותו מהמתלה כי אני גם יעבוד עליו מלמטה. הנושא דיי בעייתי.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

אני מבין מה אתה אומר רק קח בחשבון שברכבי שטח זו האופציה היחידה להרים את הרכב, מהמתלים, כי אחרת המהלך הגדול של המתלה גורם לזה שהג'ק מגיע עד הסוף והגלגל עדיין לא התרומם מהקרקע, אז זה עניין שבשגרה , וגם תקני, לעבוד ככה מתחת לרכב. אם זה בסדר לרכב שטח אז זה בסדר גם לפרייבט, ואם אתה לא שקט עם זה, אז בזמן עבודה תשים את הבוקים מתחת למרכב.

×
×
  • תוכן חדש...