Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"שדרוג" דחלילובות בכביש 4


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8325 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברכות ואיחולים לכלל באי הפורום.

בנסיעתי היום צפונה ממחלף יבנה לכיוון תל אביב על כביש 4 שמתי לב לתופעה מדאיגה משהו - הדלילובות המוכרות שניצבות לצד הכביש מתהדרות עתה אף הן באותו דלת אחורית בעלת חרכי אוורור הקיימים אצל אחיותיהן - העמדות האמיתיות בהן ניתן למקם מולטנובה.

משמעות התופעה החדשה - צמצום אחד מאמצעי הזיהוי הנוחים ביותר להבחנה בין דחלילים לבין עמדות אמיתיות הניתנות לאיוש על ידי מצלמה.

לתשומת לבכם.

פורסם

לכל אנשי הזהוי וההצלה עזבו את החרכים והדלתות.............

 

 

למי שבאמת רוצה לדעת ומה לא שפשוט יחפש את ארון התיקשורת של בזק... משני צדי הכביש ליד המצלמה... בלי ארון זה המצלמה לא עובדת....

 

שלום תראות בייי

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

לא רק זה, בדחליל אמיתי ה"ראש" של המצלמה יתחבר לעמוד דרך מתאם עגול בעוד שבאמיתי הפרופיל המרובע של העמוד מחובר ישירות ל"ראש" של המצלמה.. :fist:

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם
לא רק זה' date=' בדחליל אמיתי ה"ראש" של המצלמה יתחבר לעמוד דרך מתאם עגול בעוד שבאמיתי הפרופיל המרובע של העמוד מחובר ישירות ל"ראש" של המצלמה.. :fist:[/quote']

 

בדיוק ההיפך !!

 

במצלמות האמיתיות, "ראש" המצלמה מחובר ישירות לעמוד.

בדחלילים, "ראש" המצלמה מחובר בעזרת מתאם באורך של כ-15 ס"מ, אל העמוד. בבדיקה שערכתי כבר למעלה מחצי שנה, עוד לא נתגלתה מצלמה שלא עונה לזיהוי הזה (אמיתית או לא אמיתית בהתאמה).

 

חררי האיוורור כבר מזמן אינם אידיקציה...

 

דני G.

פורסם

 

חררי האיוורור כבר מזמן אינם אידיקציה...

 

דני G.

 

הם כן טובים לשלילה, אם הם אינם אז בטוח שזה דחליל. (נכון?)

פורסם
לכל אנשי הזהוי וההצלה עזבו את החרכים והדלתות.............

 

 

למי שבאמת רוצה לדעת ומה לא שפשוט יחפש את ארון התיקשורת של בזק... משני צדי הכביש ליד המצלמה... בלי ארון זה המצלמה לא עובדת....

 

שלום תראות בייי

 

לא בהכרח , יש הרבה מקרים בהם יש ארונות ודחלילים...

פורסם
...

הדלילובות המוכרות שניצבות לצד הכביש מתהדרות עתה אף הן באותו דלת אחורית בעלת חרכי אוורור הקיימים אצל אחיותיהן - העמדות האמיתיות בהן ניתן למקם מולטנובה.

 

מאשר את הממצא, אכן הוחלפו (לפחות בכיוון מצפון לדרום) כל הכיסויים האחוריים, וכרגע הם נראים דנדשים ויפים, וכוללים זימים.

 

חררי האיוורור כבר מזמן אינם אידיקציה...

הם כן טובים לשלילה, אם הם אינם אז בטוח שזה דחליל. (נכון?)

 

כן, המצלמה חייבת איוורור.

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם
...

הדלילובות המוכרות שניצבות לצד הכביש מתהדרות עתה אף הן באותו דלת אחורית בעלת חרכי אוורור הקיימים אצל אחיותיהן - העמדות האמיתיות בהן ניתן למקם מולטנובה.

 

מאשר את הממצא, אכן הוחלפו (לפחות בכיוון מצפון לדרום) כל הכיסויים האחוריים, וכרגע הם נראים דנדשים ויפים, וכוללים זימים.

 

חררי האיוורור כבר מזמן אינם אידיקציה...

הם כן טובים לשלילה, אם הם אינם אז בטוח שזה דחליל. (נכון?)

 

כן, המצלמה חייבת איוורור.

 

 

רגע רגע , סתימת החרכים נחשבת פגיעה ברכוש ציבורי ? :twisted: שתחנק הש*$#&טה .

פורסם
לא רק זה' date=' בדחליל ה"ראש" של המצלמה יתחבר לעמוד דרך מתאם עגול בעוד שבאמיתי הפרופיל המרובע של העמוד מחובר ישירות ל"ראש" של המצלמה.. :fist:[/quote']

 

בדיוק ההיפך !!

 

במצלמות האמיתיות, "ראש" המצלמה מחובר ישירות לעמוד.

בדחלילים, "ראש" המצלמה מחובר בעזרת מתאם באורך של כ-15 ס"מ, אל העמוד. בבדיקה שערכתי כבר למעלה מחצי שנה, עוד לא נתגלתה מצלמה שלא עונה לזיהוי הזה (אמיתית או לא אמיתית בהתאמה).

 

חררי האיוורור כבר מזמן אינם אידיקציה...

 

דני G.

נו ומה אמרתי?....

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם
חררי האיוורור כבר מזמן אינם אידיקציה...
הם כן טובים לשלילה, אם הם אינם אז בטוח שזה דחליל. (נכון?)
כן, המצלמה חייבת איוורור.
רגע רגע , סתימת החרכים נחשבת פגיעה ברכוש ציבורי ? :twisted: שתחנק הש*$#&טה .

 

סתימת החרכים תהיה least of their problems, אחרי שמצלמות כבר הוכו, נשרפו, נעקרו בגרירה ע"י טנדר (!), נורו ע"י רובה סער (!!) ועוד כהנה וכהנה.

 

לי אישית נראית יעילה במיוחד השיטה של לעמוד על גג הרכב, ולירות באקדח ישר לעין של המצלמה שתי יריות - אחת בשביל הזכוכית, והשניה בשביל המנגנון שמאחוריה. מיגון שמיגון, זו נקודת התורפה. נראה לי שזה ישבית אותה לנצח, ולא רק עד התיקון הבא. עם זאת עוד לא שמעתי על מישהו שעשה את זה.

 

נ.ב. אין בהודעה זו משום המלצה למישהו על משהו !

 

DJO: תודה, תודה, ברוכים הנמצאים.

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם
:(

 

אני מניח שהצעד הבא יהיה גם להעביר מצלמות ממקום למקום :evil:

 

ברוך שובך 20VT :!:

 

מבוצע מזמן...

 

לא ממש.. אולי מצלמה פה מצלמה שם כל איזה חצי שנה.

×
×
  • תוכן חדש...