Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6998 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אציין שעשיתי חיפוש מעמיק ולא מצאתי תשובות גורפות.

היו פה ושם שרשורים על טיולים שונים וחוויות בחו"ל שעברו חלק רחב מגולשי הפורום.

מבדיקות שערכתי באתרים שונים ומנסיון אצל חברים אני יודע שהכי חשוב זה לוודא ולדעת אצל מי אתה הולך לעבוד (בוסים) ושבאמת התנאים ברורים מראש ומיושמים כראוי.

אם יש כאן מישהו שמכיר/יודע/היה/ניסה/דוד של חבר שלו בעל עגלה- כל מידע יתקבל בברכה.

 

תודה.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בארה"ב אתה צריך להיות מוכן לקחת את הסיכון שיעצרו ויגרשו אותך.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

ניצ', אני מחפש אופציות לעבודה חוקית עם ויזת עבודה.

הבנתי שיקיימות חברות (היום דיברתי עם אחת) שמוכנות לקחת חצי מהסכום עליהן כדי שהעובד יהיה חוקי.

מדובר בסכום שמתקרב ל-1000 דולר אחרי עו"ד וכו'- כלומר 500 דולר עלות לי ושקט נפשי עד 10 חודשים.

 

נמו- אין כרגע תוכנית.. ברגע שתהיה ויזת עבודה מאושרת והכל יהיה חוקי תהיה גם תוכנית.

הכיוון הוא סן דייגו/סן פרנסיסקו.

פורסם

יש בארה"ב לפחות 100,000 ישראלים שעובדים לא חוקי.

ניו יורק,מיאמי,לוס אנג'לס.... מפוצצות בישראלים.

קנה כרטיס,טוס ותהנה מהחיים.

 

 

ההשוואה של פאונד לדולר.

באנגליה הרבה יותר יקר לגור בזמן שאתה שם.

בפלורידה ישראלים גרים בבתים עם בריכות בשכירות של דימונה.

אייל

פורסם

אייל, אני עדיין חושש קצת מהקטע של להיתפס.

הרי מדובר פה במזל, ומזל יכול גם לא להיות כשצריך אותו.

האם יש העדפה לדעתך לעבוד במקומות פחות הומים? (גם אם במחיר של פחות כסף)

פורסם

בארה"ב אתה יכול למצוא עבודה במקום שלא מופיע על המפה.

לא קשה למצוא שם עיירה שנראת כמו זיכרון.

ואם יתפסו אותך,אז מה?

זה לא בדיוק מדינת עולם שלישי.

במקרא הטוב יעלו אותך ישר על מטוס.

במקרא הכי גרוע ישלחו אותך למעצר של מחלקת ההגירה שזה מלון 5 כוכבים.

אייל

פורסם

אתה שוכח גירוש תמידי למעשה מאדמת ארה"ב+קנס כספי...

לבטל את הגישה לארצות הברית לתמיד זה לא דבר נחמד :?

פורסם

אני גם מתכנן בעתיד לטוס לעבוד ולגורבחו"ל ומסיפורים של דוד שלי ששהה שם קרוב ל5 שנים הבנתי שזה די מסובך וצריךלחיות בפחד, הכסף טוב.

הוא עבד בהובלות אבל מכוון שהיה בעיות לשלם במזומן הוא וויתר ועבד אצל יהודי איזה שלוש שנים ואותו מעסיק השיג לו אזרחות אמריקאית וויזה וכל מה שצריך, הכל עניין של מזל.

קח בחשבון את הסיכונים של שכירות דירה כאשר אם אתה לא חוקי והבעל בית מבקש ממך להתפנות, לא תיהיה לך ברירה מכוון שאתה לא חוקי לשהות שם זה בהחלט בעיה.

 

דרך אגב נראה לי שיותר עדיף לנדנד בשגרירות או היכן שמאשרים את האזרחות האמרקאית ולהראות להם שאתה כביכול מעוניין לקבל אזרחות מבלי להוכיח (לומר להם שזה החלום שלך וכול מיני שטויות - להישמע משכנע).

זה לפחות עבד לאבא שלי :-D

"With great power comes great responsibility"

למכירה המערכת של האוטו: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=186935

פורסם

אני עבדתי לפני כ 4 חודשים באנגליה:

 

1. כל החברות מרוויחות עליך

2. אתה תמיד תהיה במיעוט - לא יהיה למי לבכות, זה לא תלוש משכורת אין חשבת שכר ואין לבכות על טעויות וגם אין למי (לא טוב לך? תלך!)

3. העבודה היא מאוד פיזית! 14 שעות עמידה במינימום

4. אין חופשים ! (אומרים שיש , אבל תכלס שאתה רוצה חופש אומרים לך שאין אפשרות וגם חבל שזה יתנקם בך בחזרה)

5. אף חברה לא באמת משלמת לך ויזה\כרטיס טיסה\וואטאבר , הכל שקר.

6. באנגליה עדיף לעבוד בלונדון אף אל פי שיקר שם , המכירות שם טובות יותר ויש הרבה יותר מה לעשות

7. תזהר מחברה בשם דנבר ! אחת החברות היותר גדולות ומסודרות, ורק בגלל זה הן יכולות להרשות לעצמן לדפוק אותך אפילו יותר.

8. שאתה מגיע אל תצפה ליחס מועדף או נחמד , כי אין. רק בהתחלה שלום שלום, ואח"כ אתה נדחף באיזה בית מלון מעופש עם עוד 4 אנשים בחדר

9. המכירות לא פשוטות כמו שזה נראה, אם אתה מוכר צעצועים למשל אתה צריך כל היום לשבת ולשחק עם הצעצועים ולתת לילדים לשחק וזה כאב ראש רציני ביותר !

 

אם אין לך עצבי ברזל לעבור את התקופה של החודש הראשון - אל תנסה אפילו , רק תפסיד כסף. כי בחודש הראשון לא רק שלא מרוויחים אלא גם מוציאים הרבה (כי אתה עוד לא מכיר את כל השטיקים הקטנים סטייל נסיעה בטיוב עם כרטיס CHILD שעולה 2 פאונד במקום 6.4 פאונד לכרטיס מבוגר) :D

 

לי היה מאוד כיף סה"כ חוויה ... אבל אני פרשתי משם מהר מאוד והסתדרתי בחנות מחשבים למזלי ! סה"כ הכסף טוב, חבר שלי עדיין שם אחרי יותר מחצי שנה, מרוויח סבבה לגמריי (קרוב ל 15 אלף בחודש) אבל טוחן 7-6 ימים בשבוע 14 שעות ביום. קח בחשבון.

פורסם

קרוב מישפחה שלי טס במאי לארה"ב. הוא מצא איזה מישהו שהוציא לו אישור עבודה לשנה וחצי. העבודה היא אצל אותו אדם ואין אפשרות לשנות מקום עבודה.

יש להם מסלול שניקרא "מנעולן". אתה מגיע לשם ולומד איך להיות מנעולן, אחרי זה אתה קונה לעצמך וואן והבן אדם ההוא מחלק לך עבודות.

לבת הזוג שלך (אם אתה נשוי) יש אישור עבודה לעבוד איפה שהיא רוצה...

אם ניראה לך ה"סידור" הזה אני יכול לברר לך איפה הוא עשה את זה.

 

כמו כן, קרוב אחר, גר בניו-יורק, עובד במובינג כ6-7 שנים, ובקרוב הוא מקבל את האזרחות שלו. יש לו 2 ילדים שם, שניהם נולדו שם. אישתו לא בעלת אזרחות כמובן... אפשר להיסתדר, הכל תלוי ב"כמה אתה רוצה". פעם הוא אמר לי "אני כמו מים, מחליק וזורם. לא עושה צרות, לא מיתבלט משם הכל בזמן והכל בסדר..."

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

שניר- בדיוק בדרך שתיארת,ככה קיבלתי אזהרות מכל מי שהתייעצתי איתו.

בגלל זה ציינתי שהדבר החשוב ביותר בדברים האלה זה לדעת אצל מי אתה הולך לעבוד בשיטת ה"להתגלח על זקן של מישהו אחר".

ידידה טובה שלי עבדה אצל ישראלי בארה"ב בחברת העגלות שלו כשנה וחזרה מבסוטה לארץ מלאה חוויות. היא עד היום בקשר טוב עם המעסיק והיא מציינת כל פעם שמדובר באדם הגון וישר. (כל התנאים שצריך, יום חופש, משכורת בזמן, דיור מוצלח וכו')

יש לי עוד 2-3 מכרים טובים שעבדו בארה"ב ובינהם עוד הצעת עבודה טובה.

 

כמו שאייל הציע, אחת מהצעות העבודה היא במיזורי, שזאת פשוט מדינה "יבשה" לעומת הערים התוססות ב-LA,NY וכו'- אבל הסיכויים להיתפס הם בהתאם.

 

גיל- הכוונה היא לטוס לחודשים ספורים (גג חצי שנה) ע"מ לחסוך את הכסף לטיול בדרום אמריקה.

הכוונה היא לסחוב עד אחרי הקריסמס ומשם לטוס לשרוף הכל בדרום אמריקה בטיול של עוד 5 חודשים.

 

האישור העבודה הזה שדיברת עליו מחייב אותך לעבוד שנה וחצי אצל החברה שעושה לך אותו?

 

תודה.

פורסם
אתה שוכח גירוש תמידי למעשה מאדמת ארה"ב+קנס כספי...

לבטל את הגישה לארצות הברית לתמיד זה לא דבר נחמד :?

 

גירוש זה דבר שקורה בערך ל אחוז 1 מהישראלים שם,לא צריך לחשוב על זה בכלל.

אם מגרשים אותך זה לכמה שנים,לא לכל החיים.

איזה קנס כספי?

 

אל תחפש עבודה דרך מי שמפרסם בארץ,יש שם כלכך הרבה מקומות עבודה לא חוקיים.

אתה לא צריך שמישהו ידפוק אותך מהארץ.

 

אני גרתי בניו יורק בשנות ה 90 במשך 6 שנים.

אחרי שהפילו את התאומים נהייה קצת יותר קשה לעבוד שם לא חוקי אבל עדיין אין סיבה לדאוג שיעיפו אותך.

 

אם יש לך כוח לעבוד במובינג(הובלות) הם עושים המון כסף אבל אין להם חיים,לא יוצאים לבלות,לא רואים כלום.

אייל


×
×
  • תוכן חדש...