Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שטיח לרכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני זקוק לעזרה בנושא שטיח לרכב, אני מחפש איפה אפשר להחליף שטיח לרכב סובארו אימפרזה או לעשות את זה לבד (איפה קונים את השטיח עצמו)

:roflmao: החיים הם כמו גלגל - צריך לשמור עליהם

פורסם

יש לך כמעט בכל רשת חניות של רכב כמו אוטו דיפו או אוטו היטק סט של 4 שטיחים בכל מני סוגים זה עולה

בערך 100 שקל.אם אתה רוצה ספיצפי של סוברו תחפש בפירוק

פורסם
הוא לא התכוון לשטיחונים.

הוא התכוון לשטיח המודבק על רצפת הרכב...

נכון התכוונתי לשטיח שמודבק לרצפה,יש לך מושג איפה קונים שטיח כזה או מי מרכיב או מתקן שטיחים כאלה?

:roflmao: החיים הם כמו גלגל - צריך לשמור עליהם

פורסם

לא מזמן היתה שאלה דומה בפורום...

 

לא הסתכלתי על התשובה מכיוון שבכל הרכבים שלי עד היום שטיח הרצפה היה שלם (טפו,טפו,טפו).

 

תריץ חיפוש.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם
נכון התכוונתי לשטיח שמודבק לרצפה,יש לך מושג איפה קונים שטיח כזה או מי מרכיב או מתקן שטיחים כאלה?

 

גם אני צריך שטחי כזהץ אצלי ברכב השטיח דומה לשטיחים המשרדיים הדקים.

למישהו יש מושג לפני שאני נכנס לגוגל?

פורסם

כל רפד רכב יכול לעשות את העבודה.

גם אתם יכולים אם יש לכם קצת חוש טכני.

 

את השטיח (נקרא לבד - LEVED) ניתן לרכוש בחנויות עשה זאת בעצמך למיניהן.

פורסם

ה"שטיח" זה הוא לא בדיוק לבד. הוא טיפה שונה. הוא עמיד יותר.! ופחות גמיש ! ויותר דחוס.

 

יש לבד דומה. אבל המחירים יהיו יחסית יקרים. (מעל ל50 שקל למטר! ) מברור בעבר על לבד איכותי.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

לבד 50 שקל? קצת יקר.

לגבי לבד,העלות ללבד פשוט עומדת על 15 שקל, ולבד עם תחתית יותר איכותית שהוא קצת יותר עבה גם עומד על 35-40 שקל.

לאמא שלי יש חנות שטיחים והיא מוכרת את כמעט כל סוגי השטיחים לכן אני יודע את המחירים והיא גם מוכרת את הלבד.

עכשיו לרוב שמים לבד. הרפד ישחט אותך על הלבד\שטיח עצמו, חבר פעם בדק מה העלות של השטיח שהוא עשה אצל הרפד והוא היה אמור לצאת לו בסביבות ה200 שקל והרפד לקח לו רק על השטיח בסביבות ה500 שקל!

50 שקל זה אם תקנה בחנויות אייס וכדומה הם שוחטים.

Got To love It

פורסם
לבד 50 שקל? קצת יקר.

לגבי לבד,העלות ללבד פשוט עומדת על 15 שקל, ולבד עם תחתית יותר איכותית שהוא קצת יותר עבה גם עומד על 35-40 שקל.

לאמא שלי יש חנות שטיחים והיא מוכרת את כמעט כל סוגי השטיחים לכן אני יודע את המחירים והיא גם מוכרת את הלבד.

עכשיו לרוב שמים לבד. הרפד ישחט אותך על הלבד\שטיח עצמו, חבר פעם בדק מה העלות של השטיח שהוא עשה אצל הרפד והוא היה אמור לצאת לו בסביבות ה200 שקל והרפד לקח לו רק על השטיח בסביבות ה500 שקל!

50 שקל זה אם תקנה בחנויות אייס וכדומה הם שוחטים.

 

טוב, אז איפה החנות של אמאשך??

במרכז?

פורסם

לא כל הרפדים שוחטים, כפי שלא כל השוחטים ערפדים.

דפי זהב, קפיצה לשם עם הרכב, ותקבל תשובות לכל השאלות.

אם אתה רוצה לעבוד בעצמך, אפשר להסתפק בקניית הבד, זה לא יותר מדי מסובך.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...