Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7007 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דברים חשובים שהיה צריך לתקן בקליאו

 

החלפת תושבות -מנוע עליון+תושבת גיר עלייונה

 

דוד אמצעי מרעיש עדיין לא הוחלף מפאת המחיר...2200 ש"ח :shock:

כדאי כבר לבדוק אם להביא דוד של omp או מערכת פליטה אחרת לגמרי...

 

המלצות יתקבלו בברכה...

 

אלעד.

נינג'ה לבנה!

פורסם

יש למכירה במחיר טוב מערכת פליטה יעודית לקליאו אצל ידידנו עם הקליאו מהדרום (הכינוי שלו משהו 911 בסוף אם אני לא טועה זה pole911), תבדוק למה היא נמכרת כ"כ מהר, ואם זה לא מסיבה בעייתית, זכית.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
החלפת תושבות -מנוע עליון

בדיוק השבוע הייתי צריך להחליף :-) (בעצם :cry:).

דוד אמצעי מרעיש עדיין לא הוחלף מפאת המחיר...2200 ש"ח :shock:

כן, גם אצלי יש את הבעיה הזאת אבל המחיר והעובדה שזה רק רעש דוחים פעולה אקטיבית מצידי. אולי צריך לארגן קניה קבוצתית :wink:. האמת של-supersprint יש דוד מיוחד לקליאו ספורט (אני חושב שהוא אפילו שונה ל-mk1 ול-mk2. בכל מקרה זה חלק ממערכת שלמה שיש להם עבור הקליאו) והמחיר לא שונה בהרבה אז אולי שווה כבר לשים אותו (מאחר ובמקורי הכשל הזה יחזור במוקדם או במאוחר (ממה שהבנתי ב-cliosport.net)).

יש עוד מעוניינים ? אם יהיו כמה אז יכול להיות שווה לבחון את הרעיון.

 

ניר

פורסם
בדיוק השבוע הייתי צריך להחליף :-) (בעצם :cry:).

 

כן, גם אצלי יש את הבעיה הזאת אבל המחיר והעובדה שזה רק רעש דוחים פעולה אקטיבית מצידי. אולי צריך לארגן קניה קבוצתית :wink:. האמת של-supersprint יש דוד מיוחד לקליאו ספורט (אני חושב שהוא אפילו שונה ל-mk1 ול-mk2. בכל מקרה זה חלק ממערכת שלמה שיש להם עבור הקליאו) והמחיר לא שונה בהרבה אז אולי שווה כבר לשים אותו (מאחר ובמקורי הכשל הזה יחזור במוקדם או במאוחר (ממה שהבנתי ב-cliosport.net)).

יש עוד מעוניינים ? אם יהיו כמה אז יכול להיות שווה לבחון את הרעיון.

 

ניר

 

המידע שמדי פעם מוצג באתר שהזכרת אינו תמיד נכון ובגדול לא מקצועי.

מערכת הפליטה של קליאו ספורט MK1 ו MK2 הן די אמינות ומאריכות חיים ביחס לחלקים האחרים של הקליאו.

באם קיימת בעייה כזו או אחרת, צריך לנסות לאתר את הסיבה לבלאי המואץ (תושבות O רינג של מערכת הפליטה,תושבת אחורית סדוקה)...

כמובן שקיים בלאי רגיל של היחלשות חומרי מערכת הפליטה שבדרך כלל מופיע לאחר 100000 ק"מ , שוב מסיבה של אי טיפול כגון: אי הגנה ע"י צביע נגד קורוזיה(חיצונית).

 

מריוס

פורסם

מריוס, תן לי טיפה קרדיט :evil:.

אני לא מתייחס לאתר הזה בתור התנ"ך או משהו כזה. ברור שיש שם גם ילדים טמבלים שמדברים שטויות כמו בכל פורום אחר (אתה יודע מה, אני אפילו אלך רחוק יותר, יש שם בעיקר ילדים טמבלים שמדברים שטויות, בסדר ? זה לא אומר שאין שם שום מידע נכון).

במקרה הספציפי הזה אני מדבר על בעיה מאוד ידועה ומאוד נפוצה (זאת בערך הבעיה מספר 2 או 3 באיזה סקר שהם עשו שם) שאפילו קיבלה את השם "4k rattle" וכפי שהשם מרמז מדובר על צלצולים (פחית) שתוקפים בדיוק ב-4k סל"ד (תעלה מעל ואז תעזוב גז, ברגע שעוברים בדיוק בנקודה הזאת יש את הצלצולים שנעלמים ברגע שאתה יורד (או עולה) מהסל"ד הזה).

יש כאלה שאמרו שזאת תושבת או ברגים בעייתיים אבל ברוב המקרים הבעיה הייתה הדוד המרכזי (שהמחיצות הפנימיות שלו התפרקו) היו כאלה שהחליפו למקורי ואחרי כמה חודשים זה חזר ואז פשוט עברו ל-aftermarket.

אני עברתי אצל אגזוזן שאישר והשמיע לי בבירור שיש לי איזו מחיצה משוחררת בדוד המרכזי.

 

ניר

פורסם

באחד המפגשים של בעלי הקליאו ספורט שהוזמנתי התייחסתי לנושא ונכון לאותו זמן , הבעייה לא הייתה כלל קשורה לקורוזיה הפנימית של הדוד האמצעי.

איני שולל את הבחנה כפי שהנך מציין, כמו כן איני שולל את התופעה, אם כי יש לי הסתייגות מהסקת המסקנה לסיבת התופעה.

ראוי לציין שההתעלמות מהתופעה בשלביה הראשונים כאשר הסיבה היא החלשות תושבות הO רינגים או סדקים בתושבות הגומי של

מערכת הפליטה, מובילה לנזק שרשרת כתוצאה מויברציות שמועברות למערכת הפליטה עד כדי סדיקה והתפוררות מחיצות פנימיות במערכת הפליטה.

לגבי היווצרות הרעשים רק בסל"ד מסויים יש כבר רמז ליותר מאבחנה אחת...

היו כאלה שהחליפו למקורי ואחרי כמה חודשים זה חזר ואז פשוט עברו ל-aftermarket.

ניר

היתכן???

 

מריוס

פורסם

אצלי בקליאו יש אותם סימפטומים, רק שהאבחנה אצלי היא מהדוד האחורי :roll:

 

וכמובן שקרסו רוצים על החתיכת דוד הזו כ- 2000 ש"ח.

פורסם
אצלי בקליאו יש אותם סימפטומים, רק שהאבחנה אצלי היא מהדוד האחורי :roll:

 

וכמובן שקרסו רוצים על החתיכת דוד הזו כ- 2000 ש"ח.

 

ליאור,

 

שים לב לשרשור.

מצטער שבשנה האחרונה איני יכול לעזור כבעבר, כאמור ישנן סיבות שונות לויברציות בסל"ד כזה או אחר, יתכן שאם המפגש הקרוב יערך בצפון אני יוכל לפתור\ לאבחן בצורה מדוייקת את הסיבה\ (קיימות מס' סיבות שונות למצב).

 

מריוס

×
×
  • תוכן חדש...