Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7014 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם יש לי סאב

xtremesound 1000W משהו כזה.

 

לא נגעתי באוטו אולי שבוע (עבדתי כל השבוע )

ויום שישי באתי ליסוע ליפו ואני מרגיש שהסאב שלי לא סוחב

(בהתחלה עצרתי בצד חשבתי גנבו לי את הסאב :-\ )

 

לא הבנתי מה קרה

שמתי פול ווליום ופתחתי את הבאגאג'

 

והסאב מחרחר ולא כל כך זז

מוציא קצת באס ! לא נגעתי לא בכיוונים של המערכת ולא של המגבר !

 

יש למישהו מושג מה זה?

המגבר שלי 1000 W 4 ערוצים

והסאב מחובר יחד עם רמקולים אחוריים של JBL

 

תודה מראש לעוזרים

 

נ.ב

רק היום הבנתי כמה סאב מוסיף !

אני שמתי שיר מזרחית (אל תקפצו עלי )

האוזניים שלי יצאו מהמקום איזה חתיכת באס והכל טרבל !

וכמה שאני אוהב ווליום הלמכתי !

פורסם

יתכנו מס' בעיות. צריך איש מקצוע. בכל אופן, שאתה רושם "שמתי פול וליום" זה ממש לא בסדר וככה ממש לא בודקים מערכת . ההפך, ככה מחסלים אותה לגמרי.

יש לוודא שהחיבורים לסאב תקינים

יש לוודא מתחים למגבר, מתח מצבר מלא .

באם שום שינוי לא בוצע בכיוונים לא במכשיר ולא במגבר, הייתי בודק שלא השתחרר איזה כבל ובכל מקרה שלא זז איזה משהו ששולט בכיוונים.

לצערי תתכן גם בעית סאב שסלילו (ולא רק ) נהרס/הותך/נשרף ולא יהיה מנוס מתיקונו (ככל שהוא שווה תיקון) או רכישת חדש.

יש לוודא שהמגבר לא הרס אותו באם הוא נהרס.

יש לוודא שאם הפעלת את המערכת בעיוות מה שאולי גרם לסאב להנזק אם זה מה שבכלל קרה, אז שתלמד להפעיל ולשמוע מערכת , שאם לא כן, עיוות תמיד גורם נזק , והוא תוצאה של שימוש לקוי גם אם המערכת תוכננה והותקנה וכוונה על הצד הטוב ביותר.

לאנשים שאינם רגישים בווליום ניתן לכוון את המערכת שתיהיה מוגבלת כאשר היא בפול ווליום, כלומר לא יהיה זו פול ווליום אפשרי אמיתי.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
יתכנו מס' בעיות. צריך איש מקצוע. בכל אופן, שאתה רושם "שמתי פול וליום" זה ממש לא בסדר וככה ממש לא בודקים מערכת . ההפך, ככה מחסלים אותה לגמרי. אני לא מתכוון שמתי מעל מה שאני שומע ברגיל שמתי ווליום חזק בשביל לראות מה יש לסאב ושמעתי אותו מחרחר

 

יש לוודא שהחיבורים לסאב תקינים

יש לוודא מתחים למגבר, מתח מצבר מלא . שחכתי לציין גם ששמתי סאב של חבר ושמעו מצויין

באם שום שינוי לא בוצע בכיוונים לא במכשיר ולא במגבר, הייתי בודק שלא השתחרר איזה כבל ובכל מקרה שלא זז איזה משהו ששולט בכיוונים.

 

לצערי תתכן גם בעית סאב שסלילו (ולא רק ) נהרס/הותך/נשרף ולא יהיה מנוס מתיקונו (ככל שהוא שווה תיקון) או רכישת חדש.

 

יש לוודא שהמגבר לא הרס אותו באם הוא נהרס.

 

יש לוודא שאם הפעלת את המערכת בעיוות מה שאולי גרם לסאב להנזק אם זה מה שבכלל קרה, אז שתלמד להפעיל ולשמוע מערכת , שאם לא כן, עיוות תמיד גורם נזק , והוא תוצאה של שימוש לקוי גם אם המערכת תוכננה והותקנה וכוונה על הצד הטוב ביותר.

 

לאנשים שאינם רגישים בווליום ניתן לכוון את המערכת שתיהיה מוגבלת כאשר היא בפול ווליום, כלומר לא יהיה זו פול ווליום אפשרי אמיתי.

 

בברכה

דני

 

תודה רותם

פורסם

 

לאנשים שאינם רגישים בווליום ניתן לכוון את המערכת שתיהיה מוגבלת כאשר היא בפול ווליום, כלומר לא יהיה זו פול ווליום אפשרי אמיתי.

 

בברכה

דני

 

במקרה כזה, אני מניח שמכוונים את הגיינים במגבר\ים כאשר ה-HU נותן הספק מלא, מה שיקרה זה שהאות מה-HU כבר יצא מעות. האם זה לא יפגע באלמנטים המוגברים גם אם הגיינים יכוונו כראוי? אחרי הכל העיוות באות יוגבר גם הוא.

אשמח לדעת במידה ואני טועה.

 

מעבר לכך, מחשבה שעברה בראשי לפני כמה זמן. מדוע יצרני ה-HU מאפשרים להגיע לעוצמה גבוהה ומעוותת ב-HU ולא מגבילים את ה-HU ככה שכאשר העוצמה על המקסימום עדיין האות היוצא אינו מעוות (או מעוות ברמה "סבירה")?

 

רענן.

Morel Dotech + MT22 - JBL 75.4 - Hertz ES250

פורסם
במקרה כזה, אני מניח שמכוונים את הגיינים במגבר\ים כאשר ה-HU נותן הספק מלא, מה שיקרה זה שהאות מה-HU כבר יצא מעות. האם זה לא יפגע באלמנטים המוגברים גם אם הגיינים יכוונו כראוי? אחרי הכל העיוות באות יוגבר גם הוא.

אשמח לדעת במידה ואני טועה.

 

מעבר לכך, מחשבה שעברה בראשי לפני כמה זמן. מדוע יצרני ה-HU מאפשרים להגיע לעוצמה גבוהה ומעוותת ב-HU ולא מגבילים את ה-HU ככה שכאשר העוצמה על המקסימום עדיין האות היוצא אינו מעוות (או מעוות ברמה "סבירה")?!

 

רענן.

 

היום בערב אני מבטיח לעשות את זה וזה רעיון מעולה לדעתי ...

 

לחבר שלי יש פיוניר פרימייר ושהוא מגביע עד הסוף שומעים טוב

פורסם
אני חושב שלעשות את מה שציינתי אינו דבר טוב, לכן אני מציע להמתין לתשובה של אנשים מלומדים ממני.

 

בברכה,

 

רענן.

 

אני יחכה אבל לדעתי זה רעיון טוב

הרי בשביל מה שאני ישים על 32 שעל 27 זה המקסימום שהמערכת שלי משחררת בווליום שנעים לשמוע באוזניים

אחרי זה זה סתם מתחיל לצעוק וסתם מגרה אותך להגביר אז בשביל מה?

 

השאלה אם מבחינת מתח של המגבר זה טוב בגלל זה נחכה לתשובה של המקצוענים פה .

פורסם
במקרה כזה, אני מניח שמכוונים את הגיינים במגבר\ים כאשר ה-HU נותן הספק מלא, מה שיקרה זה שהאות מה-HU כבר יצא מעות.

 

האם זה לא יפגע באלמנטים המוגברים גם אם הגיינים יכוונו כראוי? אחרי הכל העיוות באות יוגבר גם הוא.

אשמח לדעת במידה ואני טועה.

הוא לא יוצא מעוות כאשר יש הגברה חיצונית ראויה מתאימה ל"סט אפ" כללי נכון ומתאים.

רגילים לחשוב שבפול ווליום יש עיוות, העיוות הוא לא בגלל כפתור הסיבוב אלא בגלל חוסר יכולתם של המגברים הסופיים במכשיר הרדיו דיסק לספק את העוצמות המתבקשות, בדיוק הסיבה להוספת מגברים.

גם במערכת מוגברת העיוות הוא לא בגלל סיבוב הכפתור למקסימום ,אלא בגלל התוצאה של הגברת האות ששולח המכשיר למגברים ומשם לסט של הקומפוננטים מגבר וכו..

יכוונו כל אלה כראוי, ניתן יהיה ברוב רובם של המקרים לשמוע בגבולות העיוות עם מקדם בטחון.

במקרים מסויימים תיהיה הרגשה של חוסר כח, אין מה לעשות, לכל דבר יתרון וגם חסרון.

גם אם יש שיטענו שכן, אומר שזה הרי פחות גרוע זה ממצב שאינו מוגבל לחלוטין , ומערכת שנתוניה כל כולה לחסדיו של בעליה, זה שמפעיל אותה.

האמן לי, זאת אני רושם לך מנסיון של הרבה שנים.

נכון הוא, שאישית, אני מעדיף שבעל המערכת ישלוט על המערכת, בכל אופן אני לא משאיר לו מרווח גדול לטעויות,אם כי גם לא חוסם אותו לחלוטין, אחרת במקרים רבים מידי המערכת תסבול כפי שתיארתי מחוסר כח לסוג מסויים של מוסיקה ביחס לאחרת ו/או עת החלפת דיסק כזה או אחר.

לכן אני מעדיף להשאיר לבעל המערכת יכולות מסויימות,

שים לב: תנאי בסיס הוא שבעל המערכת יהיה "פיקח" וידע לשמוע ולהשמע לאוזנו .

בכל אופן, כיוונים מפחיתי סיכון לנזקים, הינם פתרון יעיל למשתוללים לתקופה מוגבלת ,שכן הם מגלים בשלב מסויים שכיוון אחר יתן להם וליום לכאורה גבוה הרבה יותר, עד לנזק הקרוב בעקבות העיוות.

 

מעבר לכך, מחשבה שעברה בראשי לפני כמה זמן. מדוע יצרני ה-HU מאפשרים להגיע לעוצמה גבוהה ומעוותת ב-HU ולא מגבילים את ה-HU ככה שכאשר העוצמה על המקסימום עדיין האות היוצא אינו מעוות (או מעוות ברמה "סבירה")?

 

רענן.

 

מקווה שעניתי לשאלותך.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
מקווה שעניתי לשאלותך.

 

בברכה

דני

 

תודה רבה שאלה נוספת

על איזה סאב אתה ממליץ לי בגבולות ה500-600 ש"ח ? כולל תיבה ?

פורסם

אכן ענית לי על השאלות. כמוך, גם אני חושב שיש מקום להגביל אנשים מסויימים היות והם יכולים לגרום נזק עקב שימוש לא נכון. על אחת כמה וכמה כאשר אתה המתקין ואלייך יבואו בטענות כאשר ייגרם נזק.

 

מצד שני עלתה לי שאלה חדשה:

כתבת: "הוא לא יוצא מעוות כאשר יש הגברה חיצונית ראויה מתאימה ל"סט אפ" כללי נכון ומתאים.

רגילים לחשוב שבפול ווליום יש עיוות, העיוות הוא לא בגלל כפתור הסיבוב אלא בגלל חוסר יכולתם של המגברים הסופיים במכשיר הרדיו דיסק לספק את העוצמות המתבקשות, בדיוק הסיבה להוספת מגברים."

 

האם ה-HU "חש" (במרכאות כפולות ומכופלות) את המגבר המחובר אליו ובהתאם לכך רמת העיוות היוצאת מה-HU משתנה?

 

בתודה,

 

רענן.

Morel Dotech + MT22 - JBL 75.4 - Hertz ES250

פורסם

יד שניה נראה לי מומלץ יותר בתקציב הנ"ל.

 

אני שמעתי לא מעט סאבים ובסוף החלטתי שה-Hertz מתאים לי. חשוב לציין שכדאי לך לשמוע את הסאב ברכב שלך ולא לרכוש ע"פ המלצות בלבד.

 

בכל מקרה, מה ההספק שהמגבר נותן לסאב (בגישור?) ובאיזה התנגדות הוא יציב?

זהו מידע חיוני בכדי שיוכלו להמליץ לך על סאב.

 

רענן.

Morel Dotech + MT22 - JBL 75.4 - Hertz ES250

פורסם
יד שניה נראה לי מומלץ יותר בתקציב הנ"ל.

 

אני שמעתי לא מעט סאבים ובסוף החלטתי שה-Hertz מתאים לי. חשוב לציין שכדאי לך לשמוע את הסאב ברכב שלך ולא לרכוש ע"פ המלצות בלבד.

 

בכל מקרה, מה ההספק שהמגבר נותן לסאב (בגישור?) ובאיזה התנגדות הוא יציב?

זהו מידע חיוני בכדי שיוכלו להמליץ לך על סאב.

 

רענן.

 

אני לא יודע יש לי 1000 W של BOSS המזוייף

פורסם

ב HU שלי יש בהגדות שלו אופציה להגביל את הווליום האפשרי מ50 ל30.

 

יש אפשרות בהגדרות שנקראת AMP GAIN ואתה מכוון LOW או HIGH

 

שזה פונקציה מדהימה לדעתי,הציל לי את המערכת אני בטוח.

 

 

הHU הוא של JVC דגם 805 עד כמה שאני זוכר,נקנה לפני שנתיים מהדיוטי פרי..

DSCF901111111105_resize1.jpg
×
×
  • תוכן חדש...