Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8290 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם רצה הגורל והג'אנט החביב עליכם פגש בבור תוצרת מע"צ, אל יאוש...

מצאתי מישהוא בבאר שבע שמתקן מגנזיומים ממש בזול..(?)

הג'אנט אצלי קיבל סדק גם בדופן וגם בחיבור של החישורים לטבעת החיצונית, חשבתי שהכל אבוד ושהויזה שלי הולכת לגיהוץ אצל נחום סודאי..(850??שקל)

לא ולא הבחור החביב עשה לג'אנט מילוי מגנזיום ממש מקצועי בשני הסדקים, יישר את הג'אנט פיקס ו(ניסה)העלים את המכה, וכל זה ב-40 שקל.... :lol:

מצד שני למי שמכיר את הג'אנט של הדדרה/תמה, הוא מצופה בשכבה של לקה(?) שנשרפה בזמן הריתוך וגם היא היתה מקולפת מלכתחילה אז רציתי לדעת כיצד אני מחזיר את הג'אנט לחיים? שינצנץ שוב ויתן את הכבוד בחזרה ללנצ'יה... :?::?:

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם
הוא גם יכול ליישר אז נכון ?

מישהו מכיר בחורצ'יק כזה שמטפל בג'אנטים באזור המרכז? (אולי אפילו ירושלים? :roll: )

לא ג'אנט שנראה כמו מגש..... :wink:

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם

במקומך הייתי הולך, מצלם את הבור, ודורש ממע"צ או מהעיריה (מי שאחראי, תלוי בבור) לשלם לי 850 ש"ח על ג'נט חדש.

 

הבעיה - הם אולי ירצו את הג'נט הישן כהוכחה. ועכשיו כשתיקנת - אבוד.

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם
לפי מה שידוע לי הג'אנטים הם דנדשים ולא עברו כלום .. (לפחות ממראה עיני ושאלותי לעוזי) .. אז... :)

 

אלא אם כן עבדו עליך ואז... - :?

 

 

:twisted:

 

אם תמשיך ככה לא תהיה לך 205 .. ;)

פורסם
לפי מה שידוע לי הג'אנטים הם דנדשים ולא עברו כלום .. (לפחות ממראה עיני ושאלותי לעוזי) .. אז... :)

 

ידידי הג'אנטים שלך של חברה בשם "FONDMETAL" היו פעם (לפני כ6-7 שנים ) על 205GTI MI16 מהראשונות בארץ רכב לבן בבעלותו של אבנר (היום יש לו מיאטה אדומה עם ג'אנט "17 לבן.

בכל אופן עוזי חיכה להם בנרות ומאז הרכב החליף הרבה ידיים ועוזי קנה אותם בסוף ושיפץ אותם .

 

אז אני מצטער שאני מכיר את ההיטוריה של הרכב שלך יותר ממך.

אז....

פורסם

רק שלאבנר כבר מזמן אין מיאטה אלא וולקן... :wink:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
רק שלאבנר כבר מזמן אין מיאטה אלא וולקן... :wink:

 

זה אותו האבנר שאומרים עליו שהוא מומחה בהרכבות של מערכות פליטה?

:shock:

:wink:

Rikshanoam-R

פורסם
רק שלאבנר כבר מזמן אין מיאטה אלא וולקן... :wink:

 

זה אותו האבנר שאומרים עליו שהוא מומחה בהרכבות של מערכות פליטה?

:shock:

:wink:

בדיוק אותו האבנר... :hihi:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

×
×
  • תוכן חדש...