Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8335 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נו, מה לעשות יש צרפתייה יש אקשן.

בשבועיים האחרונים בעת עצירה בלבד, אני שומע תיקתוק עדין שמצליח לעשות לי ויברציה ברגל, התיקתוק מגיע מצד ימין.

אני חושד שזו הציריה. כפי שציינתי הדבר קורה רק בעת בלימה מ-10 קמ"ש, לפעמים גם בהאצה עדינה מאוד.

 

השאלה שלי האם זו כל הציריה או מכלול בציריה עצמה?

האם שווה לשפץ ציריה במקרה כזה כאשר יכול להיות מדובר במיסב?

במקרה וזו אכן ציריה, יש מצב להחליף לציריה חלופית, למשל לציריה של ברלינגו? :shock::oops:

 

בקיצור מה המומחים אומרים :lol:

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

אבל אם הרכב רגיל וסטנדרטי

ולא איזה אף 18

פשוט תבדוק אם אכן מדובר בציריה החלף את הפעמון.

זה בדרך כלל פותר אתה בעיה

יש גם פעמון תחליפי שלי אין ניסיון איתו. עלות כ 400 ש"ח.

פורסם

מפעמון מה עוד יכול לגרום לתקתוק?

התקתוק בא והולך ונשמע רק כאשר אני בולם ממהירות ממש ממש איטית.(10 קמ"ש).

בסיבובים לא שומעים לא דפיקות ולא תיקתוקים.

 

הפעמון הוא החלק שיושב בתוך הגומיה לא?!

drive shaft.jpg

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

הפעמון הוא מן הסתם מפרק ציריה שממיר את התנועה הסיבובית במוט ישר לתנועה סיבובית בזויית. אתה יכול לנסות לבדוק אם יש שם מרווח חופשי (שכנראה זאת הבעיה). אם יש באמת בעיה עם המפרק ניתן להחליפו ודבר זה לא עולה הרבה. במקרה הכי גרוע מחליפים ציריה.

 

מקווה שעזרתי

Jeep CJ8 ארוך, פתוח, בתהליכי בנייה מוקדמים.

פרוייקט באגי חד מושבית, נזנח לטובת בניית הג'יפ. השלדה למכירה.

www.JEEPOLOG.com

פורסם
45 צפיות ואף אחד לא יודע??

אני בספק.

מי שיכול לשפוך אור בנושא המדובר, אנא אל תתביישו. :D

 

כנראה שאין בפורום בעלי ראלי.... :p:p:p

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
מפעמון מה עוד יכול לגרום לתקתוק?

התקתוק בא והולך ונשמע רק כאשר אני בולם ממהירות ממש ממש איטית.(10 קמ"ש).

בסיבובים לא שומעים לא דפיקות ולא תיקתוקים.

 

הפעמון הוא החלק שיושב בתוך הגומיה לא?!

 

אם התקתוק לא מופיע בנסיעה/סיבוב אלא רק תוך כדי בלימה אז סביר להניח שהבעיה דווקא בבלמים .

פורסם

יש גם סיכוי שמדובר בבולם עקום - כדאי לבדוק את זה.

 

בקשר לציריה אני חושב שכדאי לך לשקול קניית אחת חדשה

לי בזמנו עלתה ציריה חדשה מהחברה סביב ה 650 שקל פלוס מינוס אני לא הכי

זוכר...

פורסם
מפעמון מה עוד יכול לגרום לתקתוק?

התקתוק בא והולך ונשמע רק כאשר אני בולם ממהירות ממש ממש איטית.(10 קמ"ש).

בסיבובים לא שומעים לא דפיקות ולא תיקתוקים.

 

הפעמון הוא החלק שיושב בתוך הגומיה לא?!

 

אם התקתוק לא מופיע בנסיעה/סיבוב אלא רק תוך כדי בלימה אז סביר להניח שהבעיה דווקא בבלמים .

 

הבלמים חדשים. אולי 8000 ק"מ על האוטו. (הבלימות שלי עדינות ולא חזקות).

גם בהאצה עדינה שומעים מן תיק.

אז זה לא הבלמים.

 

כפי שציינתי הדבר לא קורה תמיד, אלא מידי פעם, אך בכל נסיעה.

למה שבולם פתאום יתעקם?

סגנון הנסיעה שלי לא השתנה מלפני חודש וחצי.

 

חבר'ה נסו לעזור, לתת דוגמאות אישיות שמזכירות את התופעה.

אני לא רוצה ללכת למוסך, שם יתחילו לנפח לי את השכל עם שטויות.

אני צריך לקבל תשובה שקרובה בצורה הכי טובה לתופעה שציינתי על מנת שאני אוכל לבוא למוסך מוכן.

החיים הם סחיטה של המצערת.

×
×
  • תוכן חדש...