Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7030 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני עושה היום טיפול 10000

אני מחליף שמן מנוע

פילטר מנוע

פילטר דלק

פלאגים

ומוסיף תוסף k44

 

האם זה מספיק?

והאם חשוב להחליף חוטי הצתה?

והאם זה מפריע אם אני אחליף את החוטים ביום אחר?

 

אני הולך לבצע את זה עוד שעה שעתיים

אשמח לתשובה מהירה

תודה!

פורסם

אתה יכול להחליף גם בשנה הבאה

איפה אתה שופך את השמן המשומש?

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם
אתה יכול להחליף גם בשנה הבאה

איפה אתה שופך את השמן המשומש?

 

לגבי השנה הבאה..

השאלה שלי האם זה יכול להשפיע על צריכת הדלק?

כי הטיפול נועד בין היתר להוריד את צריכת הלדק

האם זה ישפר משהו?

כרגע האוטו עושה 1:12.5 בערך

בנסיעה רגוע 95% בין עירונית.??

 

אין לי מושג

אני חושב שלתוך מיכל ואז לוקח את זה לאיזה מוסך לא?

פורסם

שלום רב!

מה הטעם בשימוש בתוסף דלק יחד עם הטיפול, מה שיגרום להמסת בוצה בטנק הדלק, ולסתימת מסנן הדלק החדש שיוחלף?

ומה בדבר שמן המנוע שיזדהם בפיח, שיחדור אלין, מהמסת הפיח בחא השריפה?

וכמובן שאין קשר בין זמן הטיפול להחלפת חוטי ההצתה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שלום רב!

מה הטעם בשימוש בתוסף דלק יחד עם הטיפול, מה שיגרום להמסת בוצה בטנק הדלק, ולסתימת מסנן הדלק החדש שיוחלף?

ומה בדבר שמן המנוע שיזדהם בפיח, שיחדור אלין, מהמסת הפיח בחא השריפה?

וכמובן שאין קשר בין זמן הטיפול להחלפת חוטי ההצתה.

בברכה

צביקה

 

 

אז לדבריך עלי לשים את תוסף הדלק לפני הטיפול?

אם כן כמה לפני?

ואם לא אז כמה אחרי?

 

ושאלה נוספת האם אתם יודעים היכן אני יכול למצוא נורות ללוח השעונים של הפיג'ו שלי (דגם כתוב בחתימה למטה)

אני מעוניין לקנות לדים כחולים

אני רק לא יודע מאיפה ואיזה לקנות בידיוק..

תודה!!!!

פורסם

לפני הטיפול כ1500-2000- ק"מ לפני הטיפול, ורק במקרה הצורך, שימוש שלא לצורך, יותר יזיק מאשר יועיל.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
לפני הטיפול כ1500-2000- ק"מ לפני הטיפול, ורק במקרה הצורך, שימוש שלא לצורך, יותר יזיק מאשר יועיל.

בברכה

צביקה

 

 

האוטו שלי קצת מגמגם אני מרגיש שהוא לא מאיץ טוב כאילו קצת נחנק

ואני גם חושב שאולי זה יכול לשפר צריכת דלק

 

אם זה לא סיבה טובה לשימוש ב k44

אז אשמח לדעת

ואשמח לדעת מתי כן משתמשים ב k44?

פורסם
האוטו שלי קצת מגמגם אני מרגיש שהוא לא מאיץ טוב כאילו קצת נחנק

ואני גם חושב שאולי זה יכול לשפר צריכת דלק

 

אם זה לא סיבה טובה לשימוש ב k44

אז אשמח לדעת

ואשמח לדעת מתי כן משתמשים ב k44?

החלפת מסנן דלק סתום, שקולה ויכולה לעזור יותר, בפתרון רכב נחנק ומגמגם ולא מאיץ טוב, מאשר בשימוש בתוסף דלק אשר רק יחמיר את הסיימטומים שהזכרתי.

שימוש בתוסף דלק טוב במקרה של פיח רב בתא השריפה ובשסתומים, אשר גורם לצלצולים, ומונע אטימה טובה של השסתומים בגלל פיח.

שימוש באופן קבוע בתוסף ברכבים הנוסעים נסיעות קצרות ועירוניות, יעיל וחיוני, במקרה אחר הדבר מיותר ומזיק.

באם תחבר את הרכב למחשב 4 גזים על מנת לבדוק את גזי הפליטה, פענוח התוצאות יכול ברוב המקרים להצביע על הסיבות להעלאת תצרוכת הדלק, וגם יוכל להצדיק או לשלול שימוש בתוסף.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

באם תחבר את הרכב למחשב 4 גזים על מנת לבדוק את גזי הפליטה, פענוח התוצאות יכול ברוב המקרים להצביע על הסיבות להעלאת תצרוכת הדלק, וגם יוכל להצדיק או לשלול שימוש בתוסף.

בברכה

צביקה

 

תודה!

 

לחבר רכב מחברים רק במוסך לא?

והאם k44 מומלץ לפני טסט על מנת לשפר פליטת זיהום אויר?

 

תודה וסליחה על כל השאלות :)

פורסם

כן, אבל לא להגיע לטסט עם התוסף בדלק.

 

לדים ללוח שעונים אפשר למצוא בEbay. לא מכיר חנויות בארץ שמוכרות לדים כאלו, ולכן אני הזמנתי מחו"ל.

 

מכשיר 4 גזים בדרך כלל אין במוסכים, אלא במכוני דיאגנוסטיקה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
כן, אבל לא להגיע לטסט עם התוסף בדלק.

 

לדים ללוח שעונים אפשר למצוא בEbay. לא מכיר חנויות בארץ שמוכרות לדים כאלו, ולכן אני הזמנתי מחו"ל.

 

מכשיר 4 גזים בדרך כלל אין במוסכים, אלא במכוני דיאגנוסטיקה.

 

 

תודה!

איך קוראים ללדים שאני צריך?

יש דגם\מידות?

או איך לחפש?

פורסם

וגם פילטר שמן לא כתבת...אולי תשתמש בתוסף לדלק לפני הטיפול ואחרי שכל הדלק יגמר ואז התוסף ילך איתו ביחד תוכל לבצע את הטיפול..

פורסם
וגם פילטר שמן לא כתבת...אולי תשתמש בתוסף לדלק לפני הטיפול ואחרי שכל הדלק יגמר ואז התוסף ילך איתו ביחד תוכל לבצע את הטיפול..

 

 

זה בידיוק מה שאני עושה

תודה :)

×
×
  • תוכן חדש...