Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7038 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם כבר שילבת ניוטרל, אז חובה גם למשוך את בלם היד.

 

אני מתאר לעצמי שההבדל בין המצבים זניח. שהרי המצבים זהים, למעט שן בודדת שנועלת את הגיר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

בספר הרכב של ניסאן אלמרה שנת 99 כתוב:

בעצירה קצרה (עד כמה דקות) יש לשלב לניטראל ולהרים בלם יד - זאת ע"מ למנוע שחיקה של הגיר.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

עדיף לשלב פארקינג גם אם זה לזמן קצר. הבדלי השחיקה בין מעבר לניוטרל ולפארקינג הם מאוד מאוד זניחים. שילוב לפארקינג יהיה בטוח יותר לרכב שלך.

 

עשיתי בעצמי ניסוי בקטע הזה. עצרתי את הרכב שלי בעלייה, הרמתי בלם יד ושילבתי פארקינג. לאחר מכן עזבתי את הברקס והרכב הודחק מעט אחורה.

 

עשיתי את אותו הדבר רק שילוב לניוטרל ולא ל-P, והרכב התדרדר הרבה יותר אחורה.

Xbox12341

פורסם

דרך אגב

כאשר מעבירים להילוך P אז רק הגלגלים הקדמים ננעלים?

ובבלם היד רק האחורים?

כי כאשר אני שם P ודוחף את האוטו ,האוטו לא זז יש תחושה שהרמתי את בלם היד.

תקנו אותי אם אני טועה...

פורסם

בלם היד נועל את האחוריים.

 

פארקינג נועל את תיבת ההילוכים. כלומר: אם יש לך הנעה קדמית - את הקדמיים, אם אחורית: האחוריים.

Passt scho...

פורסם
עשיתי בעצמי ניסוי בקטע הזה. עצרתי את הרכב שלי בעלייה, הרמתי בלם יד ושילבתי פארקינג. לאחר מכן עזבתי את הברקס והרכב הודחק מעט אחורה.

 

עשיתי את אותו הדבר רק שילוב לניוטרל ולא ל-P, והרכב התדרדר הרבה יותר אחורה.

 

הייתי ממליץ לך לבדוק את בלם היד שלך, הגיר אמור לאבטח את הרכב מהתדרדרות במקרה ובלם היד כושל -הוא אינו אמור להחזיק את הרכב במקומו של בלם היד....

פורסם
שעוצרים לכמה דקות עם מנוע פועל איזה הילוך יותר כדאי לשלב ניוטרל או פארקינג?

תודה

 

אם אתה עוצר לכמה דקות, למה שלא תשלב ל-P ותכבה את המנוע? תחסוך קצת דלק, כולם יוכלו לנשום אויר טיפה פחות מזוהם, וגם תמנע מעצמך את הדילמה הקשה של איזה הילוך כדאי לשלב.

פורסם

חברה ובחנייה מה יותר כדאי?NאוP?

אמרו לי שיותר N כי אם לדוגמא מישהו מתנגש בך אז המכה תהיה פחות חזקה כי האוטו יזוז.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

ומה עדיף ? להשאיר ב- N, ולגלות למחרת שבלם היד לא היה משוך עד הסוף, המכונית התדרדרה והתנגשה ברכב חונה\גרמה לתאונת דרכים\הרגה הולך רגל ?

 

אתה אמור להותיר רכב חונה בהילוך משולב. P הוא המצב המקביל בתיבה אוטומטית וכך יש לחנות כשאינך במכונית.

בכל מקרה, ההבדל בנזק שיגרם למכונית מהתנגשות בה כאשר התיבה ב- P לעומת N הוא זניח.

פורסם
אם אתה עוצר לכמה דקות, למה שלא תשלב ל-P ותכבה את המנוע? תחסוך קצת דלק, כולם יוכלו לנשום אויר טיפה פחות מזוהם, וגם תמנע מעצמך את הדילמה הקשה של איזה הילוך כדאי לשלב.

 

אבל זה רק לכמה דקות...

ואז צריך להתניע שוב..

 

התנעה לוקחת מלא דלק..

Xbox12341

פורסם

אתה אמור להותיר רכב חונה בהילוך משולב. P הוא המצב המקביל בתיבה אוטומטית וכך יש לחנות כשאינך במכונית.

בכל מקרה, ההבדל בנזק שיגרם למכונית מהתנגשות בה כאשר התיבה ב- P לעומת N הוא זניח.

 

מסכים איתך לגמרי. הרי באוטו עם תיבה ידנית משלבים לראשון בחניה, אז אם בתיבה אוטומטית פארקינג זו האלטרנטיבה למה לא לעשות את אותו הדבר?!

 

לגבי השחיקה בגיר, אני לא ממש מבין בזה וגם לא מתיימר להבין בזה, אבל חשיבה בהיגיון פשוט תראה לך שאוטו (אוטומט) יכול לעבור מספר לא מבוטל של שנים ללא צורך בהחלפת גיר כשהוא חונה אולי מאות אלפי פעמים בפארקינג. אז העוד כמה עשרות/מאות פעמים האלו לא באמת ישפיעו...

 

בן

- 306 XSI -

×
×
  • תוכן חדש...