Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7041 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עקב כך שיש אצלי באוטו מאחורה תבניות (ברזל) אני יכול לשים רק רמקולים 5.25.

אין לי מגבר וסאב (לא מתכוון לשים בזמן הקרוב, אוטו של ההורים).

אני מחפש רמקול שיתן תמורה מקסימלית למחיר ולפי מה שהבנתי קומפ' לא יתנו לי באס (לפחות לא יותר מרמקולים רגילים).

יש לי 2 רמקולים מקדימה שאני לא יודע עליהם כלום.

איזה מהרמקולים האלה יירצו אותי ואם יש רמקולים אחרים אני פתוח להצעות, תקציב עד 500+- שקל.

Lightning Audio

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=415627

Pioneer

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=402855

Kenwood

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=416666

 

חוץ מזה כמה אמור לעלות חיתוך של הדש בורד האחורי (בשביל הרמקולים הנ"ל) עם ההתקנה של הרמקולים, אני מעדיף אצל מישהו מיקצועי שלא יהיו "פאדיחות".

פורסם

אני הייתי ממליץ על הלייטנינג.

איזה רכב יש לך ? בחלק מהרכבים חיתוך בברזל מאחורה נקרא גם "פגיעת שאסי", לדוגמא - פאסאט 2003( אולי גם בעוד שנתונים,לא יודע) , שברולט אופטרה 2006 וכו'. בדוק את הנושא.

פורסם

"פגיעת שאסי" פעם ראשונה שומע את זה .

אתה יודע עם במצובישי קריזמה אייר זה גם "פגיעת שאסי"?

"היא עשוייה מחומר MDF ויש לה כונס אוויר.."

 

פורסם

יש לי טויוטה קורולה 99' והחיתוך הוא לא בברזל הוא רק בבד שמכסה אותו(ואולי עוד איזה דיקט).

×
×
  • תוכן חדש...