Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7040 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא בדיוק התפוצץ, כנראה שנגמר הנוזל קירור (מסיבה כלשהי)(וגם החום מנוע כמובן עלה) לא היו נזילות ודי לאחרונה הוספתי נוזל קירור..

והכל דלף החוצה כל החלודה שיצטברה שם.. סוג של חלודה מעורבבת עם מי קרור.... גוון חום..:-(

 

בקיצור נשפך משם מלא חלודה, זה נזל על הכל שם כל מה שמסביבו ומתחתיו..

הוספתי נוזל קירור עכשיו הכל מעורבב במיכל עם נוזל קירור וחלודה ממש חום הכל שם..

האוטו נסע ונשמע חלק בלי רעשים מיוחדים..אולי זה עניין של זמן..

 

לקחתי למישהו שאני פחות או יותר מכיר עם חבר שמבין..

עכשיו הוא אמר שצריך להחליף ראדיאטור, כי הכל שם נשפך מסביב וסביר להניח שזה נכנס לראדיאטור או לכל דבר אחר שם..

ובקיצור אם לא מחליפים אז יכול ללכת גיר.. הוא יסתכל במצב השמן בגיר.. והוא ראה קצת חלודה אני חושב שזה היה חלודה..

 

בקיצור הוא אמר סכום של 1200 שקל בערך.. להחליף לראדיאטור חדש..כולל הכל..

 

מה נראה לכם?...

 

הרכב:

מאזדה לאנטיס שנת 96 מנוע 1800 אוטומאט

פורסם

רדיאטור יעלה לך כ-800 ש"ח לא כולל עבודה.

 

אגב, ממש לא בעיה להחליף באופן עצמי את הרדיאטור ברכב שלך במידה ויש לך קצת יכולת טכנית, בנוסף תוכל למכור את הרדיאטור הישן בכמה גרושים למגרשי איסוף מתכות.

 

למה הוא מתכוון "כולל הכל"?

 

בברכה,

גיורא

פורסם

כולל הכל, עבודה מן הסתם..אנ לא יודע.. אממ צריך לנקות שם.. כי כמו שאמרתי נשפך למטה ובצדדים..

השאלה אם באמת רדיאטור כזה עולה 800 שקל, אז קצת לא הגיוני לקחת עוד 400 שקל, אם אתה אומר שזה יחסית פשוט להחליף ראדיאטור

פורסם

אם הנזילה הייתה ממיכל העיבוי שהתפוצץ אז תחליף רק מיכל, האם נוזלים מים מהרדיאטור?

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

למראית עין, רואים שרק יש נזילה מהמיכלת, כלומר מהפקק למעלה.. מאיפה שנשפך פשוט, כרגע אין נזילה. זה רק כי הכל הושפץ לצדדים.

אם כל הנוזל חלודה נשפך למטה..

זה לא נכנס לראדיאטור או לכל מני מעברים..?

פורסם

אם יש רק נזילה מהמיכל אתה לא צריך רדיאטור בכלל, תחליף פקק\מיכל וסע לשלום.

אלא אם כן המכונאי אמר לך שיש נזילה מהרדיאטור והראה לך אותה, אז זה כבר מסוכן למנוע.

לא הבנתי מה הוא אמר לך שנכנס לרדיאטור? החלודה באה מתוך הרדיאטור אז אם היא תיכנס לשם בחזרה לא יקרה כלום.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

רגע, נעשה משהו כזה, קחו בחשבון שהמחוג של חום המנוע הגיע לי עד ממש לקראת הסוף.. התחיל להגעת בקו האחרון..

עצרתי מיד בצד כשראיתי את זה.. פתחתי את המכסה מנוע, לא יצאו כל כך אדים מי יודע מה.. ממש ממש בקטנה מכיוון המיכל של הנוזל קירור.. וכבר משם ראיתי שהפקק בחוץ וכל הנוזל חלודה שיצטבר במיכל פשוט הושפץ החוצה..

השאלה אם יכול לקרות שנכנס חלודה לראדיאטור מסיבות כאלו ואחרות..

וצריך להחליף בשביל זה ראדיאטור...

 

ועוד שאלה, האם מוסכניק טוב יכול לראות ככה בפשטות אם באמת דרוש החלפת ראדיאטור, כאילו מספיק רק ליסתכל כמה שניות ולהחליט..

פורסם

אם הרכב התחמם אז זה כבר משהו אחר, יכול להיות שהוא התחמם בגלל רדיאטור סתום או הרבה דברים אחרים , אף אחד לא יוכל להגיד לך פה בוודאות ממה נבעה ההתחממות שכנראה גרמה למים לגלוש מהמיכל.

החלודה שמגיעה לרדיאטור נובעת בדרך כלל משימוש במי ברז או אי החלפת המים לפי המצלת היצרן, זה לא אומר שצריך להחליף רדיאטור.

אתה צריך לפנות לבעל מקצוע שיבדוק למה הרכב התחמם.

האם אתה ממשיך לנסוע בו והוא עדיין מתחמם?

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

כנראה שהתחממות נבעה, מחוסר נוזל קרור.. ואז חום המנוע עלה..נתתי לאוטו לנוח איזה שחצי שעה-שעה

ואז הוספתי נוזל קרור והמשכתי.. נסעתי בכמות זמן סבירה, והמחוג לא עלה...

 

נגיד היה חסר נוזל קרור, המנוע התחמם הגיע כמעט לשיא.. המיכל איפה ששופכים את נוזל הקרור לתוכו התפרץ החוצה, כלומר הפקק יצא, וכל התוכן שלו יצא החוצה, שזה הרבה חלודה שהיה מעורבב עם נוזל קרור..

 

יש סיכוי להחלפת רדיאטור?

פורסם

עכשיו הפקק סגור?

הרכב מתחמם?

אם התשובות הן כן ולא בהתאמה אז אני הייתי ממשיך לנסוע, במידה ואתה בטוח שהרכב התחמם בגלל שלא בדקת והוספת מים.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

אני חושב שלא מומלץ לנסוע כשיש עדיין מלא חלודה שצפה במיכל נוזל קרור, אוקי את זה הייתי מחליף.

הרכב כרגע לא מתחמם,

אבל האם בידיעה שנכנס חלודה למערכת יכולה עוד להזיק לראדיאטור ולמנוע... ועדיף פשוט לבצבע החלפה של ראדיאטור..

ואולי ליסתכן בגיר אם לא יוחלף רדיאטור מכוון שנכנס למערכת חלודה..

פורסם

חבר'ה אני צרירך כמה שיותר תשובות ומה דעתכם,

אם אתם חושבים שהחפת רדיאטור לא נחוצה ולפי מה שתיארתי תגידו או נסו להסביר בדיוק..

 

כי אני לא רוצה שהוא יתחיל לעבוד לי על הרכב.. הבנתי ממנו שהוא כבר הזמין לי את הרדיאטור..

אז בבקשה..

פורסם

ככל הנראה הרכב התחמם ופרצו מים משסתום הפקק של מיכל העיבוי - זה תקין וצפוי כשהרכב מתחמם.

השאלה הנשאלת היא למה הרכב התחמם. יכולות להיות לזה מספר סיבות וצריך לבדוק בדיוק מה הן.

אם באמת מערכת הקירור שלך הייתה מלאה בחלודה ובוץ, יכול להיות שבאמת הרדיאטור שלך סתום וזה הביא להתחממות ויכול לגרום לכך גם בהמשך ולעלות בשיפוץ מנוע. במקרה כזה שווה לנקות רדיאטור או להחליף אותו. יכול להיות שיש גורמים אחרים גם מעורבים בעניין כמו תרמוסטט תפוס, משאבת מים גמורה וכו'.

פורסם

הי תודה,הבאת לי לפחו תשובה קצת יותר עיניינית לגבי הנושא,

אז בכל לעדיף להחליף את הרדיאטור אם יצא לי כמות גדולה של חלודה.. זה מסביר כאילו שהרדיאטור היה סטום..

בד"כ ממד החום תמיד מראה לי באמצע.. ואני נוסע ככה שנתיים.. אז החלפת רדיאטור רק תועיל אני מבין..

פורסם

מוזר שרק עכשיו נזכרת להגיד תודה אחרי כל ההודעות שרשמת בשרשור.

כל מה שאישפוז רשם לך נרשם כבר.

אתה לא חייב להחליף רדיאטור אם הוא לא נוזל ולא סתום חבל שלא שאלת לפני שהזמנת את הרדיאטור.

להרבה אנשים יש חלודה במערכת הקירור אבל הם לא מחליפים רדיאטור.

בהצלחה.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

×
×
  • תוכן חדש...