Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7030 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
היית שומע בעיקר פיצוץ של רמקול

 

מה קשור פיצוץ של רמקול, למה לכתוב דברים סתם!?

לרמקול סביר להניח לא יקרה כלום אם יהיה קצר בחוטים, מהסיבה הפשוטה שזרם "מעדיף" לזרום בקצר מאשר בעומס

ולכן הזרם אפילו סביר להניח לא יעבור ברמקול, אולי קצת ממנו כי לחוטים בכל זאת יש איזשהי התנגדות.

בכל אופן לא משהו שיגרום לנזק.

תמצא את הבעיה איזה איפשהו בחוטים, בRCA, לא יכול להיות שהמיקום של הקרוס גורם לכזה שינוי.

תעשה את הדבר הפשוט ביותר!, תחליף בין היבור של החוטים הקדמיים, לאחוריים, ותראה אם שומעים טוב באחוריים!

אם לא, או הכבלים של הרמקולים, או הרמקולים עצמם לא בסדר.

תחזור עם תשובה.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם
מה קשור פיצוץ של רמקול, למה לכתוב דברים סתם!?

לרמקול סביר להניח לא יקרה כלום אם יהיה קצר בחוטים, מהסיבה הפשוטה שזרם "מעדיף" לזרום בקצר מאשר בעומס

ולכן הזרם אפילו סביר להניח לא יעבור ברמקול, אולי קצת ממנו כי לחוטים בכל זאת יש איזשהי התנגדות.

בכל אופן לא משהו שיגרום לנזק.

תמצא את הבעיה איזה איפשהו בחוטים, בRCA, לא יכול להיות שהמיקום של הקרוס גורם לכזה שינוי.

תעשה את הדבר הפשוט ביותר!, תחליף בין היבור של החוטים הקדמיים, לאחוריים, ותראה אם שומעים טוב באחוריים!

אם לא, או הכבלים של הרמקולים, או הרמקולים עצמם לא בסדר.

תחזור עם תשובה.

אמיר

לאיזה חוטים התכוונת להחליף?

את הRCA או החוטים שיוצאים מהיציאות של המגבר לרמקולים

דרך אגב החוטים של הקומפוננט חדשים דנדשים לא מזמן קניתי אותם

משמעון

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אז כמו שאמרתי

יום שבת היה לי סוף כל סוף זמן לטפל באוטו העבודה כללה:

1)העברתי את הקרוס אובר מהקיק- פאנל לתוך הדלת(המיקום הקודם שלו)

2)חיברתי את הRCA של הרמקולים האחוריים

3)ומה שנשאר הדלקתי את הHU והכל עובד חלק ,והלי רעשים

אז אני מודה לכל מי שניסה לעזור לי ולמי שעזר כמובן

המשך לילה טוב

×
×
  • תוכן חדש...