Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7084 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

הCARPC שלי עושה לי קצת צרות, יש לי "קליקים" דיגיטאלים מעצבנים מכרטיס הקול.

בודדתי את הבעיה, עושה רושם שזה כרטיס הקול החיצוני שלי, סאונד בלאסטר USB - הכי פשוט שיש (הכרטיס המובנה לא עושה שום רעש).

העניין הוא שעל הdesktop שלי הוא עובד מצויין, את הקליקים הוא עושה רק על הנייד שבאוטו.

לפני שאני זורק עוד 600 ש"ח על Audigi NX - האם למישהו יש כרטיס קול חיצוני שאני אוכל לבדוק? (עדיפות לUSB אם כי גם firewire יהיה בסדר).

 

תודה.

פורסם
אהלן,

הCARPC שלי עושה לי קצת צרות, יש לי "קליקים" דיגיטאלים מעצבנים מכרטיס הקול.

בודדתי את הבעיה, עושה רושם שזה כרטיס הקול החיצוני שלי, סאונד בלאסטר USB - הכי פשוט שיש (הכרטיס המובנה לא עושה שום רעש).

העניין הוא שעל הdesktop שלי הוא עובד מצויין, את הקליקים הוא עושה רק על הנייד שבאוטו.

לפני שאני זורק עוד 600 ש"ח על Audigi NX - האם למישהו יש כרטיס קול חיצוני שאני אוכל לבדוק? (עדיפות לUSB אם כי גם firewire יהיה בסדר).

 

תודה.

 

מאיפה אתה בארץ?

יש לי כ.קול מצויין (LEXICON Omega)..

אני מוכן לתרום אותו למדע למטרת ניסוי...

צור קשר בה"פ אם אתה מעוניין

No need for 3way active stereo system.. Driving an Alfa Romeo

:scatter:

When you're crawling along at 15kmh in the morning rush hour somewhere to put you frappacappalattechino would be useful

פורסם

תודה על התגובות חברים,

אני מחפש כרטיס "קצת" יותר פשוט מהאומגה, משהו שאני אקנה במידה ויעבוד טוב, אומגה ברכב זה קצת overkill, אני בסה"כ מחפש כרטיס USB עם יציאה אופטית.

אור - כרמיאל זה קצת רחוק בשבילי, תודה בכל מקרה.

×
×
  • תוכן חדש...