Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7092 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לגבי תחזוקה של המנוע .אתה לא יודע מה אתה מדבר. טיפולים בזמן בחלקים ושמנים הטובים ביותר .

 

אני כנראה לא יודע על מה אני מדבר.

 

למרות האמור "הלך" מנוע! עם דבריך נכונים אני בספק אם זהו המקרה.

האם נבדק קומפרסייה? לחץ הפוך? לחץ שמן? איזה בדיקות המוסך ביצע שעליו הוא התבסס על קביעתו?

פורסם

היום המכונית יצא ממוסך רנו. לאחר ביקור במוסך הכוח ששם הומלץ לי ללכת למוסך המטפל במשאבות סולר ומערכות הזרקה. בבדיקה במוסך קבעו המומחים כי הרעש החזק מקורו במנוע והפנו אותי למוסך המרכזי .שמעתי לעצתם במוסך רנו השארתי את הרכב ולאחר מספר שעות .קיבלתי שיחה שהאוטו מוכן .................הבעיה היתה את גלגל הפולי עוטף דיסקית גומי הדסקית תפרקה חלק קטן ממנה חדר ביין הרצועה והגלגל ואז הגלגל דלג על שן וזה מקור הרעש והבעית סחיבה של הרכב נכון שהסכתי מסקנות לגבי המנוע מהר מדי אך יש לזכור כי הרכב הננל מפתיע לרעה בכל הזדמנות דרך אגב עלות התיקון 2200 שח מתוך זאת 1200 שח עבודה ואיתור תקלהן

פורסם

לרגע לא הטלתי ספק בידע שלך. לגבי מה אתה יודע .אתה מבין שזה התייחס לאמרה שלך שהרכב עבר התעללות ולא טופל כהלכה דבר שלא קרוב למציאות

 

 

תודה מראש

פורסם

מנוע אמור להחזיק הרבה יותר קילומטראז' וכנראה שסבל מתחזוקה ירודה או עבר ארוע טרואמתי של התחממות או חוסר שימון.

 

וזה אתה אמרת מתייחס לתחזוקה לקויה

פורסם
מנוע אמור להחזיק הרבה יותר קילומטראז' וכנראה שסבל מתחזוקה ירודה או עבר ארוע טרואמתי של התחממות או חוסר שימון.

 

וזה אתה אמרת מתייחס לתחזוקה לקויה

 

נכון, ובלל שלא אני אישית בדקתי לך את הרכב ועשיתי לך את הטיפולים הסתייגי בדבריי באמצעות המילה "כנראה".

 

מבין ברוך? ועובדה היא שלאחר שציינת באיחור מה, שהרכב מטופל כמו שצריך, הבנתי שהמנוע אולי תקין ומדובר בטעות אבחון.

 

עדין חושב שאני לא יודע מה אני מדבר? אותי זה כבר לא מעניין.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7092 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...