Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7078 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
800 שקל לרדיאטור החדש, מכיוון שמדובר במורשה היבואן אני משער שמדובר על מקורי ולא תחליפי. עדיין לא החלפתי, מחכה לתגובת לובינסקי מחר.

 

איפה אני משיג תחליפי?

 

למה לא ללכת על המשומש? (שיעלה נגיד 200 שקל אולי פחות אני אבדוק מחר, מדובר על מכר שיש לו פירוקיה.)

 

 

שלום

 

 

מה לא קראתה את מה ששמר כתב? גם כאשר הראדיאטור חדש הוא חרה אז עוד לקנות משומש אתה ממש תותח.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

אתה רוצה לחזור על הסיפור שוב בחורף הבא?

אם כן,תחפש תחליפי.

 

מי יערוב לך שהרדיאטור לא רקוב מבפנים?

וגם אם יש לך אחריות לחלק ויחליפו לך בעוד משומש אחר,מה עם העבודה שוב?נוזל קירור? לא עולה כסף?

 

קח חדש.

פורסם

הבנתי אותך בני :lol:

 

נקווה שלובינסקי יקחו אחריות על המחדל הזה. אם לא - אחליף לחדש על חשבוני.

 

תודה על העצות.

פורסם
שלום.

יש שתי אפשריות אני אסביר בסבלנות :-D .

או שתלך דחוף לרופה עינים כי אתה רואה חזיונות , או שבעל הרכב כול כך אהבל ומטומטם שזה פשוט לא להאמין ושים לב למה.

לפי ההסבר שלך הבוסטר מיתמלא בנוזל בלמים כלומר הנזילה היא קטסטרופלית כי כדאי למלות בוסטר בשני הצדדים של הדיאפרגמא הוא צריך למלות כול יום נוזל בלמים תכולה של הבוסטר היא +- 4 ליטר אתה קולט 4 ליטר, ורק אז אולי יפרוץ השסטום על ציר הדוושה ויתן לנוזל בלמים לחדור לתא הנהג דבר בלתי אפשרי כי!!! כאשר הבוסטר יוצף בנוזל בלמים בשלב מסוים המנוע ינק את נוזל הבלמים לסעפת היניקה והיה יוצע כזה מסך עשן מהאגזוז שאלוהים ישמור. כמו כן המנוע היה נחנק מהנוזל בלמים והיה מזייף.

בנוסף לכך כאשר הבוסטר יהיה מוצף [דבר בלתי אפשרי] הדוושת בלמים תיכנס למצב של נעילה הידרוסטטית ולא יהיה ניתן לבלום.

אז באמת על תבלבל את המוח או שאתה רואה לא טוב או מישהוא ניפח לך את השכל.

אם תצליח להסביר טכנית ולשכנע אותי אחרת אני מחליף מיקצוע והולך להיות סנדלר.

 

 

בברכה בני ל.

 

 

בני, אני מבקש ממך לא להתעצבן! כשאתה מתעצבן אתה מתחיל לכתוב עם שגיאות (כתיב)

במקרה, בניתי רכב ראלי, כמו שהרבה כאן יודעים!

ובמקרה, הייתי צריך להרכיב על הדוושות הגדלות, יענו דוושות מחוררות,

במקרה בשביל להרכיבן הייתי צריך לקדוח על הדוושה

ומה קרה כשקדחתי, עם מקדח שחוק אני חייב לציין, הייתי צריך ללחוץ חזק על דוושת הבלמים, ואט אט ראיתי כיצד נוזל הבלמים יוצא מבסיס הדוושה לתוך הרכב, אז אולי אני לא רואה טוב*** אבל, לפני שהחלפתי משאבת בלמים וניקזתי את הבוסטר ביצעתי ניקוז אוויר, במהלך ניקוז האוויר שוב חדר שמן בלמים לתוך הרכב!

 

*** גם אני חשבתי שאינני רואה טוב אבל התקשרתי למכונאי מומחה (מומחה אמיתי) והוא אמר לי שהתופעה מוכרת!

 

אז אתה יכול להחליף מקצוע ולהפוך לסנדלר או שאתה יכול להודות בטעות ולחשוב בעצמך כיצד זה קרה, כי לצערי את מערכת ה-דוושה-בוסטר-משאבה, אינני מכיר לעומק

 

יש עוד אופציה, והיא כמובן להמשיך לומר לי שאני מבלבל את המוח.

 

בברכה נדב

 

נ.ב. שני דברים קטנים

א. רופא עיניים לא עוזר לאלו שרואים חזיונות זה רופא מסוג אחר

ב. עצה לכל אחד, לא מומלץ לצאת בהצהרות נחרצות שקשה מאוד לסגת מהן!

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שבת שלום,

שאלה באותו נושא. ברכב שלי, 306 94, ישנה אותה תופעה של מים מתחת לשטיח.

על פי מה שקראתי בשרשור הועלה הנושא של נזילה מרדיאטור חימום, אצלי נותקו כל הצינורות שמובילים לרדיאטור החימום, האם כתוצאה מזה יכולה להיות נזילה של נוזל קירור בכל זאת? יוצא לי מידי פעם למלא נוזל קירור ברדיאטור ואין לי נזילות עד כמה שאני יכול לראות.

אודה לעזרתכם.

פורסם

מסכים עם נדב.

 

בתור מכונאי המירוצים שלו (לשעבר?:roll: ) במהלך ניקוז בלמים הייתה תופעה של נזילה לתא הנוסעים.

 

בני,ברכב ראלי אין שטיח,אין כלום,בקושי יש דשבורד...קל מאוד להבחין בנזילה כזאת.

DSCF901111111105_resize1.jpg
×
×
  • תוכן חדש...