Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7136 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המורה שלי רכב לאחרונה פולקסוואגן פאסט TDI עם גיר DSG.

היום יצא לי לדבר על רשמיו מהאוטו והוא העלה בעניי בעיה שמציקה לו.

לטענתו הוא שומע רעש בתוך האוטו, ללא תלות במהירות.

הרעב מעין שריקה, או סוג של רעש עמום, הוא אמר שהוא פנה למוסך ואלו הביאו מהנדס שיבדוק את העניין ולטענטו לא נמצא דבר.

המורה שלי שוקל למצוא מישהו עם רכב דומה ולהקליט את הרעש בתוך תא הנוסעים ולהשוות אותו בעזרת תוכנה לרעש שיש לו ברכב.

הצעתי שלפני שיעשה זאת אשאל בין חברי הפורום (אלו שנסעו על האוטו או יש ברשותם), האם נתקלו בתופעה דומה.

פורסם

לפי מה שהמורה שלי אומר, בכל מצב, כל עוד המנוע דולק. כשהמנוע מכובה הרעש נעלם.

ועוצמת הרעש קבוע, זאת אומרת לא משתנה בלי קשר למה שעושים.

פורסם

יש מצב לא טוב לאוברול הקרב או למנוע או לגיר.

אני בטוח שבמוסך של VW יעלו בשנייה על התקלה!.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

כמובן שיתכן והרעש נובע מדברים פשוטים יותר כאלטרנטור, משאבת מיים, משאבת הגה כוח וכו'.

אין צורך לבצע הקלטות אלא לגשת למוסך טוב שישמע הרעש ויאתרו.

בברכה - רפי לין :-)

  • ספונסר פורום
פורסם

אני מבין שמדובר ברכב חדש מהניילון ,ואם אכן כך והולכים למוסכים של החברה והם אומרים שזה נורמלי או מה שנשמע לבעל הרכב כתרוץ,אכן רעיון טוב לשמוע רכב דומה ולהחליט.

 

דרך אגב ראיתי שיצאו מוניות כאלה לאחרונה אז שיזמין איז ספיישל לאן שהוא.

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

רעיון נחמד בקשר לספיישל, אני אגיד לו את זה.

ובקשר לאוברול- לא הובנתי נכון, הרכב נקנה חדש מהניילונים לפני כמה שבועות.....אני לא חושב שהגיר או המנוע כבר קרובים לסוף ימיהם.

פורסם
יש מצב לא טוב לאוברול הקרב או למנוע או לגיר.

אני בטוח שבמוסך של VW יעלו בשנייה על התקלה!.

 

מה הקשר ? בין הרעש לאוברול ?

איזה כייף לי :)

פורסם
יש מצב לא טוב לאוברול הקרב או למנוע או לגיר.

אני בטוח שבמוסך של VW יעלו בשנייה על התקלה!.

 

אבחנה מדהימה יש לציין, מחכה בקוצר רוח לאבחנות נוספות ממך.

 

 

בכל אופן, כיוון אחר לגמרי, האם הוא ניסה לכבות לגמרי את הרדיו?

פורסם

אולי המיסבים לא מורכבים טוב במנוע או הגיר והם רועשים??

אי אפשר לזהות לפני שהולכים למוסך.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

×
×
  • תוכן חדש...