Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7129 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

והשאלה :באוטו שצורך נגיד 1:10אני נוסע על 2 טור במשך דקהאו שאני נוסע על 4 טור במשך חצי דקההצריכת דלק ב4 טור תהיה יותר גדולה\נמוכה\שווה ? תודה דודי . אגבחיפשתי בפורום ולא מצאתי על הנושא הספציפי

פורסם

ככל שהטורים גדולים יותר כך צריכת הדלק עולה, כמו כן בהילוך 1 צריכת הדלק גבוהה יותר מאשר בהילוך 4

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

אם פותח השרשור היה עורך חיפוש בפורום, הוא היה מגלה שמה ששני המגיבים שמעלי כתבו הוא שטויות במיץ חמניות.

 

צריכת הדלק תלויה מכמות האוויר הנכנסת למנוע, כמות זאת תלויה מהמצערת - והיא תלויה אך ורק מדבר אחד: רגל ימין!

 

כלומר - צריכת הדלק תלויה בכמה אתה לוחץ על הגז.

לדוגמא - בשביל להאיץ מ30 ל50 קמ"ש בהילוך שני בצורה סבירה אתה צריך ללחוץ מעט על הגז, עכשיו נסה לעשות זאת בהילוך רביעי או חמישי (כלומר בטורים הרבה יותר נמוכים) - אתה תצטרך לקבור את הדוושה ברצפה בשביל להאיץ באותו הקצב (וגם אז לא בטוח שזה יספיק).

 

האם לדעתך תצרוך פחות דלק בגלל שהמנוע עבד בטורים נמוכים יותר? לא!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
צריכת הדלק תהיה יותר נמוכה בטורים יותר נמוכים בגלל זה אומרים שנסיעה יותר מהירה חוסכת יותר דלק

 

הקשבת למה שאמרת?

 

 

 

בכל מקרה, תלוי במצב, לעיתים נסיעה בעלייה בהילוך נמוך יותר תשתמש בפחות דלק מאשר בהילוך גבוה (בעלייה).

פורסם

בקצרה כל מה שכתבו שני המגיבים לא נכון. טורים גבוהים יותר לא בהכרח אומר צריכת דלק גבוה יותר.

 

ליותר מידע תקראו את שלל התרדים שנפתחו בנושא: הנה אחד מהם:

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=69191&highlight=%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9B%D7%AA+%D7%93%D7%9C%D7%A7+%D7%9B%D7%AA%D7%9C%D7%95%D7%AA+%D7%91%D7%A1%D7%9C%D7%93

ROOONEEYY

פורסם

חלקכם לא הבנתם את השאלה . השאלה אומרת : אם שאני מאמץ את המנוע בטור 4 הוא לוקח לי 2 ליטר לדקהאו שאני נוסע ב 2 טור הוא לוקח לי ליטר לדקההשאלה שלי בעקרון עם המדד של הצריכת דלק הוא לניארי או שזה משתנה והכל כמובן במצב אידיאלי(הכוונה לכביש ישר מנוע בטמפ' נכונה וכו) ? :o

פורסם

תגיד - כשכתבתי שצריכת הדלק לא קשורה בשום אופן ישיר לסל"ד, לא הייתי מספיק ברור בתשובה לשאלה שלך?

 

אתה רוצה יותר פשוט?

4 טור' או 2 טור - לא משנה ולא קשור בכלל לצריכת הדלק, עכשיו ברור לך?

 

מה שמשפיע על צריכת הדלק זה כמה אתה לוחץ על הגז. נקודה!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
חלקכם לא הבנתם את השאלה . השאלה אומרת : אם שאני מאמץ את המנוע בטור 4 הוא לוקח לי 2 ליטר לדקהאו שאני נוסע ב 2 טור הוא לוקח לי ליטר לדקההשאלה שלי בעקרון עם המדד של הצריכת דלק הוא לניארי או שזה משתנה והכל כמובן במצב אידיאלי(הכוונה לכביש ישר מנוע בטמפ' נכונה וכו) ? :o

 

 

אני מקווה שאתה גם יודע שלא מדובר ב4 טור, אלא ב4000 סל"ד

 

או בעברית רחוב: "שים ת'טורים על 4 אלף BROTHER OF HIS"

פורסם

לכל המתחכמים:

שואל השאלה לא ציין שמדובר בעליה לקסטל או בכל מקום הדורש כוח, וכנראה שהתכוון לנסיעה מנהלתית.

במצב כזה אפשר לנסוע בכל מיני הילוכים. ולנסוע ב-2000 טורים אפשרי בשיוט.

בנסיעה במהירות קבועה וללא מאמץ הנדרש מהמנוע. כמות הדלק תלויה ישירות במספר הטורים ליחידת מרחק.

אם מדובר בשני המקרים על נסיעה באותה מהירות, הרי שבטורים הגבוהים יותר ההילוך יהיה נמוך יותר ולכן בזבזני יותר בדלק.

אם מדובר על נסיעה באותו הילוך ובמהירויות שונות הרי שבטורים הגבוהים הנסיעה תהיה בזבזנית יותר (ונראה לי שלא באותה מידה כמו במקרה הקודם). גם בגלל ההתנגדויות השונות (אויר במהירויות גבוהות וחיכוכים) וגם כי לכל מכונית יש טורים אופטימליים בהם המנוע חסכוני יותר, וסביר שזה יהיה בטורים נמוכים יותר.

ואם סתם כתבתי שטויות אז לפחות נוספה לי תגובה אחת לרשימה...

סתאאאם...

עד 27.1.2020 אני עסוק

פורסם
תגיד - כשכתבתי שצריכת הדלק לא קשורה בשום אופן ישיר לסל"ד, לא הייתי מספיק ברור בתשובה לשאלה שלך?

 

אתה רוצה יותר פשוט?

4 טור' או 2 טור - לא משנה ולא קשור בכלל לצריכת הדלק, עכשיו ברור לך?

 

מה שמשפיע על צריכת הדלק זה כמה אתה לוחץ על הגז. נקודה!

 

ככל שאתה לוחץ על הגז מן הסתם הטורים עולים

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

אם הבנתי נכון אז אתה כנראה צודק - בכל מקרה הפואנטה היא שהסל"ד לא קשור לצריכת הדלק אלא הרגל הימנית!

כמובן שזה מושפע מההילוך בו אתה נמצא - במידה ומדובר בשיוט, אתה יכול למצוא את עצמך בהילוך גבוהה מדי ואז תרתטרך ללחוץ יותר על הדוושה, במצב כזה - ע"מ לחסוך בדלק כדאי אולי להוריד הילוך. כשאתה נוסע במטרה של לחסוך בדלק, אתה צריך לבחוש קצת יותר בהילוכים, להבדיל מנסיעה רגילה, שבה, מעצלנות, אתה לא תוריד הילוך בעליה למשל.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
ככל שאתה לוחץ על הגז מן הסתם הטורים עולים

 

 

תגיד נהגת פעם על אוטו?

אם מה שאתה אומר נכון, מספיק אוטו עם 1 כ"ס.

פורסם

אתם בעצם אומרים שאם יש לי בעיות רפואיות ברגל ימין הדלק הרכב יצרוך יותר או פחות דלק , ומה לגבי אנשים קטועי רגל ימין , הרכב שלהם לא צורך דלק בכלל :-o

ים long time no

×
×
  • תוכן חדש...