Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7144 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצאתי פנטום באיביי ב-160 דולר...

בהנחה שיקחו עליו מכס וכאלה ... (או שלא יקחו ? פחות מ-200 דולר)

האם שווה להזמין אותו מחו"ל ולקבל חדש במחיר של יד שנייה אולי יותר ?

בתודה אלדר.

פורסם

מכס יקחו = יותר מ50 $ יש מכס.

$160+ 33% מכס= 212$ + בערך 80$ משלוח = 292$= 1250ש"ח.

 

1. חדש עולה בארץ - 1300 ש"ח - (ד"א המגבר הנ"ל לא שווה את הסכום הנ"ל - סתם דעה אישית כבעל פאנטום אחד :))

2. לפחות בארץ אתה מקבל אחריות וקבלה.

3. ביד שניה אצלנו ניתן למצוא אותו בפחות מ אלפיה.

 

בברכה.

בוריס.

פורסם

Episode-666,

 

גם אני מסכים עם בוריס שלא שווה מבחינה כלכלית להביא את הפאנטום במחיר הנ"ל מחו"ל. אני דווקא חושב שהפאנטום הוא מגבר טוב ששווה את המחיר.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

אם אני לא טועה הפאנטום זה מונובלוק, ואם אתה מחפש מונובלוק וגם באייבי

יש לך את זה, הרבה יותר טוב ומחיר מצויין (40 דולר משלוח לארץ):

http://cgi.ebay.com/PHOENIX-GOLD-X400-1-400-WATT-1-CHANNEL-MONOBLOCK-AMP_W0QQitemZ150064698275QQihZ005QQcategoryZ18797QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

* טעמה המר של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הנמוך.

* ההתפשרויות של היום, הם הנורמה של המחר

פורסם
מצאתי פנטום באיביי ב-160 דולר...

בהנחה שיקחו עליו מכס וכאלה ... (או שלא יקחו ? פחות מ-200 דולר)

האם שווה להזמין אותו מחו"ל ולקבל חדש במחיר של יד שנייה אולי יותר ?

בתודה אלדר.

אין לך אפשרות שמישו יביא לך מגבר מחו"ל במזוודה? יצא לך הרבה יותר משתלם

אלו לא מגברים גדולים במיוחד כך שתוכל גם לא לשלם מכס יצא לך הרבה הרבה יותר משתלם..

 

ותוותר על הפאנטום

לא חסר מגברים רציניים בחו"ל.

 

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

חברים יקרים,

 

את המכס = 32.9% משלמים עבור המוצר+המשלוח.

כלומר:

160 דולר = מגבר.

80 דולר= משלוח.

 

240 דולר= מגבר+משלוח.

כפול 1.329 = 319 דולר

הכפלה בדולר עפ"י שער העברות נוסעים= 4.346= סה"כ בשקלים 1390 ש"ח.

 

כדאי? לא ממש, גם מגיע +- למחירו בארץ וגם ללא אחריות.

 

 

בהצלחה,

 

 

ניר

under construction..

×
×
  • תוכן חדש...