Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התקנת שעון טורים ב- 106


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7105 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב זך לכולם

 

התקנתי היום שעון טורים בפיזו 106 שלי, אבל לדעתי הוא מזייף.

בסרק הוא מראה קצת מעל 500 סל"ד, וגם בנסיעה, עם עליית המהירות, הוא מראה סל"ד נמוך ממה שאני מכיר מרכבים אחרים.

 

השעון הוא חשמלי (מחובר חשמלית לחוטים מעל המנוע) ולא מכני

יש בגבו מפסק שלושה מצבים, כששני המצהים האחרים מראים סל"ד נמוך עוד יותר.

 

למי שיכול לעוץ עצה, תודה.

מתחדשת*

פורסם
בסרק הוא מראה קצת מעל 500 סל"ד, וגם בנסיעה, עם עליית המהירות, הוא מראה סל"ד נמוך ממה שאני מכיר מרכבים אחרים.

 

מאיזה רכבים אחרים? 106 עם אותו מנוע, גיר וצמיגים - או סתם רכבים אחרים?

פורסם

השעון מתוצרת "אוטו גאג", תהרוג אותי אם אני יודע לכתוב את זה באנגלית.

 

הבדל מרכבים אחרים- כל רכב בנזין, למשל 50 קמ"ש בשני, השעון מראה 1,500 סל"ד, וכן הלאה

מתחדשת*

פורסם

נכון לרגע זה השעון מפורק משום שהוא חדל לפעול לחלוטין

 

הוזמן חדש

 

אולי זה יפתור את הבעיה

מתחדשת*

פורסם

האמת המצערת שלא אני התקנתי אותו, אלא התקינו לי אותו בחנות בו הוא נקנה.

אם אני לא טועה, יש לו 4 גידים בלבד, ואופן חיבורם ממש לא ידוע לי.

נכון לרגע זה אני ממתין לשעון חדש שצריך להגיע לחנות (בתקווה השבוע) ואז נראה אם הבעיה בשעון או בנהג...

מתחדשת*

פורסם

ידידי, אם השעון שלך היה חדש, התקינו אותו לא נכון ובגלל זה הוא ניזוק, אין שום סיבה שהחנות תתקין אותו שוב - מי יודע איך התקינו אותו בפעם הראשונה?

השעון שנמצא אצלי באוטו הוא מתוצרת אוטומטר, אוטו-גייג' הוא קו מוצרים של אוטומטר גם כן (הקו הזול יותר).

אני מניח שאופן החיבור דומה -

אדום הולך למקור מתח קבוע על קופסת הפיוזים, על החוט הזה צריכים להוסיף פיוז של 4A.

שחור הולך לחיבור (-) על המנוע ולא על השלדה.

לבן הולך לתאורה של השעונים.

ירוק הולך לקריאה של הטורים מהמחשב או כל מקור אחר.

 

הלופים מאחורה קובעים את תצורת הקריאה של השעון שלך, הוא מגיע מהחברה כשהוא מותאם לקריאת הסל"ד במנועי V8 ולדעתי ככה הוא נשאר אצלך ובגלל זה הקריאה הייתה איטית, כנראה חצי מכמות סיבובי המנוע האמיתית.

 

מוטי

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

מוטי גאון... אני גם רוצה להרכיב אצלי שעון סל"ד.

מאיפה אפשר לקנות מאזור הצפון?? יש בעפולה

פיג'ו - כשהחיים גונג'ל כדי שתהייה אריה - peugout

 

אני לא נוסע מהר אני טס לאט

פורסם

מוטי,

ל autogauge יש דורות שונים של שעונים. החיווט קצת שונה בין דור לדור.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

העברתי את המתג מאחורה לכל המצבים, והנ"ל הראה את הקריאה הגבוה ביותר, ועדין נמוך מדי.

כרגה ני מחפש לוח שעונים של דגמי XSI/GTI שכולל בתוכו גם שעון טורים וגם שעון חום מנוע.

אם מישהו יודע על פירוקיה באיזור קריות/ חיפה שמחזיקה צעצוע כזה, או לחילופין אדם פרטי המעוניין להפטר מהעול, אשמח לדעת.

בתודה מראש

מתחדשת*

×
×
  • תוכן חדש...