Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7188 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כדי למנוע את התגובות הצפויות:

כן, קראתי את כל ההתכתבויות בנושא זה !

להלן תיאור המקרה:

לאחרונה החלטתי לעשות סדר קל באחורי רכבי, הסידור כלל הורדת המגש האחורי המרעיש והשלכתו לאשפתות, העברת הרמקולים ( 6X9 של PIONEER ) לקופסאות יעודיות וכן הרכבת סאב של PIONEER (סאב בעל מגבר מובנה).

ע"מ שלא להפוך את תחתית הרכב למסננת פסטה חיברתי בקרקעית תא המטען לוח עץ ועליו חיברתי את כל הרכיבים מבלי לערוך כל שינוי בחווט שהיה קיים ועשה עבודה מצויינת.

מייד עם חיבור המגבר ( 4 ערוצים 400 ואט של אלפיין ) לרמקולים הופיעו צרימות מנוע אשר מתגברות ועולות לטונים לא נעימים בעת לחיצה על הגז. ניסיתי לנתק רמקולים, לחבר וכלום לא עזר.

בדקתי את החיבור לגוף ואף ניסיתי לחבר חדש (-) אך לא היה כל שיפור.

אודה לעצות בנושא, אשמח לענות לכל שאלה שתסייע בפתרון

אמיר

DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT

פורסם

האם כבלי ה RCA עוברים בצמוד לכבל המתח?

 

האם כבל מתח ה (+) וה (-) באותו עובי?

 

האם גירדת את הצבע לפני שחיברת את כבל המינוס של המגבר לגוף הרכב?

בקרוב זה מגיע....ה THESIS!!!!!!! פרטים בהמשך...

פורסם
האם כבלי ה RCA עוברים בצמוד לכבל המתח?

 

האם כבל מתח ה (+) וה (-) באותו עובי?

 

האם גירדת את הצבע לפני שחיברת את כבל המינוס של המגבר לגוף הרכב?

המערכת כולה הותקנה אצל מתקין, כבל המתח וה-RCA לא קרובים ונראה שה (-) מחובר היטב, ניסיתי גם לגשר עם עוד כבל (-) ולא היה שינוי.

כאשר ניסיתי לחבר בנפרד את הרמקולים הקדמיים / אחוריים הצרימה הופיעה בשניהם.

גם כאשר הרכב כבוי והדיסק פועל שומעים זמזום מטריד מהרמקולים.

DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT

פורסם

נסה להעביר כבלי RCA באוויר מהרדיו דיסק למגבר...

 

תוודא שוב שכל כבלי החשמל מחוברים כמו שצריך ושים לב שכבל המינוס לפחות בעובי של כבל הפלוס

 

אם הבעיה נשארת. תנסה רק לצורך בדיקה... לחבר לצד החיצוני של כבל ה RCA את המינוס (תגשר בעדינות בין מינוס המגבר לצד החיצוני של RCA)

בקרוב זה מגיע....ה THESIS!!!!!!! פרטים בהמשך...

פורסם

amir_sarig,

 

אולי תגלה לנו איזה HU יש לך? יצרן? דגם? תן לי להמר, כנראה שיש לך HU מתוצרת פיוניר, נכון?

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

האם הסאב החדש המוגבר הוא חדש? כלומר היה מורכב קודם?

 

האם בדקת שבטעות לא קדחת בחזרה לתוך חוט?

גם בקופסאות היעודיות?

פורסם

שלום לכולם ותודה על העזרה, אנסה לענות לכמה מהשאלות:

 

אכן מדובר ב-HU של פיוניר מדגם 7600 אם זכרוני לא מטעה אותי.

הסאב הוא חדש, ולא היה מורכב קודם. יתר הרכיבים היו קיימים ופעלו מצויין.

בקשר לכבל הרמוט, עלי לחפור ולמצוא בדיוק היכן עובר - מאחר ולא אני התקנתי (אבל קודם הכל עבד - ולא שיניתי מיקומי כבלים, רק קצת הארכתי את כבלי הרמקולים האחוריים ע"מ שיגיעו לביתם החדש).

בקשר לקדיחה לתוך חוט, הייתי זהיר אבל (הממממ ) אבל לא הייתי הולך עם זה לרבנות...

DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT

פורסם

האם חיברת את הארקות ביחד?

איך חיברת ?

יש סיכוי שיש לך לולאת ארקות באוטו עקב החיבור החדש, יכול להיות שמהגבר של הסאב המוגבר דפוק.

פורסם

די נראה לי שלא מדובר פה על "יללת האלטרנטור" עקב המשפט הבא:

"גם כאשר הרכב כבוי והדיסק פועל שומעים זמזום מטריד מהרמקולים"

אני חושב שיש לך בעיה עם יציאת ה-RCA במערכת, כנראה אי-פעם מישהו ניתק את ה-RCA

כאשר המערכת הייתה דלוקה מה שהביאה לשריפת היציאות.

* טעמה המר של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הנמוך.

* ההתפשרויות של היום, הם הנורמה של המחר

פורסם

אך אם היית קןרא בהתחלה יית רןאה שהוא כתב שהיא מופיע כאשר האוטו דלוק.

 

לייללת אלטרנטור 1001 סיבות. כיוון שאמר שבזמן שהרכב כבוי יש לו את הרעש, רוב הסיכויים זה שיש לו בעיה עם הארקות.

פורסם
האם חיברת את הארקות ביחד?

איך חיברת ?

יש סיכוי שיש לך לולאת ארקות באוטו עקב החיבור החדש, יכול להיות שמהגבר של הסאב המוגבר דפוק.

את ההארקה של הסאב חיברתי להארקה של המגבר ישירות, לא נראה לי שהסאב הוא מקור הבעייה מאחר והצרימה החלה עוד לפני החווט של הסאב, מכל הבאלגן דווקא הסאב עובד בסדר ונראה כי אינו מושפע מכל העניין (כרגע מחובר עם RCA ישירות ל- HU ). קשה לי גם להאמין כי זוהי בעיית הארקה מאחר ולא התעסקתי איתה כלל ולא היו בעיות קודמות.

DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT

פורסם

עשית מה?

חיברת את המינוס של הסאב להארקה של המגבר, והמגבר הוא מגבר מובנה?

 

קצת קשה להבין מה עשית ומה הולך אצלך ברכב.

גש למתקין מקצועי שימצא את מקור הבעייה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

amir_sarig,

 

מכיוון שיש לך HU של פיוניר, 99% שהבעיה נובעת מהמכשיר.

 

את ההארקה של הסאב חיברתי להארקה של המגבר ישירות

1. אין לי מושג למה התכוונת במשפט הנ"ל. בכל מקרה חבר את הסאב בצורה הרגילה למגבר.

2. כבה את המערכת, פרק את ה - HU ממקומו, קח חוט חשמל קצר, תחשוף את הבידוד שלו ב - 2 הצדדים. חבר קצה אחד של החוט לגוף המתכת של ה - HU, (בעזרת הבורג האחורי במכשיר או בכל דרך אחרת). את הקצה השני של הגישור הנ"ל עליך לחבר למינוס של אחת מיציאות ה - RCA. (בד"כ לא חשוב לאיזה מינוס של איזה יציאה מחברים את הגישור הנ"ל). המינוס של ה - RCA הוא החלק החיצוני של מחבר ה - RCA, שעוטף את הפין המרכזי (יש להקפיד שהגישור הנ"ל לא יגע בפין המרכזי של מחבר ה - RCA).

3. הגישור הזה אמור ליפתור לך את בעיית הרעשים.

 

בהצלחה,

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

רק לעדכנכם,

הבוקר נואשתי מהעניין וניגשתי למתקין מקצועי, מסתבר שמה שקרה הוא שבהליך ההתקנה החובבני ככל הנראה שרפתי את מגבר ה-HU והוא נשלח לתיקון. הוא חיבר לי HU אחר והכל פעל באופן נפלא.

אז בעודי נע בשבועיים הקרובים על בסיס זימזום שירים לעצמי ללא אמצעי בידור אחרים אני מקווה שלפחות כולנו למדנו את הלקח של היום - אם לא יודעים שואלים או נותנים למישהו אחר להתקין.

אני אעדכן בהמשך בנוגע לעלות התיקון וסיום ההתקנות !

יום מקסים לכולנו

DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT

×
×
  • תוכן חדש...