Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7198 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בכל צמיג יש חריצים לניקוז המים.

 

תסתכל על צמיג חדש, ותראה שהחריצים עמוקים.

 

תסתכל על צמיג ישן - כמה שהחריצים פחות עמוקים, הצמיג יותר שחוק.

 

אם בכלל אין חריצים, אז הצמיג שחוק בדרגה שמחייבת את החלפתו כמה שיותר מהר.

 

נסיעה עם צמיגים שחוקים בחורף, זה דבר מאד מסוכן.

פורסם

אם אני לא טועה, כלל האצבע הוא מינימום 3-4 מ"מ עומק חריץ. פחות מזה, מאוד רצוי להחליף כמה שיותר מהר (בייחוד שעכשיו חורף מתקרב).

 

בנוסף לכך - יש כמובן את עניין היובש של הצמיג.

במידה ונגיד הרכב עמד שלוש שנים במקום, והצמיג אומנם לא נשחק - אבל אתה תראה שהגומי מלא בסדקים.

צמיג כזה - הוא לא פחות מסוכן, מפני שקיימת סכנת פיצוץ לצמיג כזה.

 

ועוד דבר חשוב שכדאי לשים לב - זה למכות בדופן צד של הצמיג: לפעמים כשעולים על מדרכות או הצד של הצמיג חוטף מכה - אז מופיעה לו מין בלוטה כזאת בגומי. צמיג כזה חייב החלפה דחופה, מפני שקיים סיכוי שהוא יתפוצץ ויגרום לאיבוד שליטה ברכב בזמן נסיעה.

 

זה שלושת הבעיות העיקריות...

מקווה שעזרתי.

בברכה!

יונתן.

פורסם

מעבר למה שנאמר, עם הצמיג שחוק רק באמצע של הסוליה סימן שיש לחץ ניפוח גדול מדי, אם השחיקה בצדדים ובאמצע בסדר אז לחץ האוויר נמוך מדי, אם הצמיג שחוק רק בצד אחד סימן שיש צורך בכיוון המתלים.

 

ובלי קשר לכלום צמיג בן ארבע שנים לא משנה אם נסע או שהוא חדש ומוגדר רזרבי ולא נסע מטר אחד מסוכנים באותה המידע.

פורסם

בנוסף אני אוסיף במידה ויש ספק לגביי מצב הצמיגים יש לפנות לצמיגייה אמינה.

 

תרשום אזור מבוקש בטח אחד מהחברים פה יוכל להמליץ לך על משהו.

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

כדאי גם לבדוק את תאריך ייצור הצמיג.

 

יש מקרים שבהם בגלל שהצמיג ישן, הוא נפסל, למרות שאינו שחוק.

תאריך הייצור מופיע בסימון ארבע ספרות בדופן הצמיג.

לדוגמא הספרות 1597 - לצמיג הכוונה שיוצר בשבוע ה-15 בשנת 1997. צמיג כזה למשל, גם אם אינו שחוק - כבר יבש ואינו בטיחותי.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

בעיקרון הצמיגים שעל רכבי יחסית חדשים, האחורים בני חצי שנה, הקדמיים בני שנה + .

אבל בכל זאת אני שואל, מכיוון שלפני כמה ימים עברתי על שלולית מים ותוך כדי גם בלמתי קצת חזק, וחשתי בהתנהגות ממש שונה של הרכב, ברור לי שהרכב מתנהג בצורה שונה כשהכביש רטוב, אבל זה היה קצת יותר מדי.

כמה שעות אחרי, ראיתי רוכב אופנוע שבלם באותו אזור ונפל מהאופנוע . לא קרה לו כלום הוא יצא ללא פגע.

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

פורסם

בדוק לחץ אויר בצמיגים.

 

במידה והשלולית הייתה ממש עמוקה יש סיכויי שהאופנוען הגיע במהירות ונבלם במהירות ולכן נפל...

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם
בעיקרון הצמיגים שעל רכבי יחסית חדשים, האחורים בני חצי שנה, הקדמיים בני שנה + .

אבל בכל זאת אני שואל, מכיוון שלפני כמה ימים עברתי על שלולית מים ותוך כדי גם בלמתי קצת חזק, וחשתי בהתנהגות ממש שונה של הרכב, ברור לי שהרכב מתנהג בצורה שונה כשהכביש רטוב, אבל זה היה קצת יותר מדי.

כמה שעות אחרי, ראיתי רוכב אופנוע שבלם באותו אזור ונפל מהאופנוע . לא קרה לו כלום הוא יצא ללא פגע.

אז מה? אני החלקתי עם 4 צמיגים חדשים לחלוטין (בני 3 חודשים) בכביש שהמילה רטוב זה מוגזם בשבילו, אולי היה שם ליטר וחצי של מים.

 

אם אתה מסובב תוך כדי עזיבת גז פתאומית או בלימה חזקה אז הרכב מחליק

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

JMGאם אני לא טועה, כלל האצבע הוא מינימום 3-4 מ"מ עומק חריץ. פחות מזה, מאוד רצוי להחליף כמה שיותר מהר (בייחוד שעכשיו חורף מתקרב).

 

וכמה העומק בצמיגים חדשים?

2006 - פיזו 205 95, זה מה שהתקציב אישר, אבל *** לקח.

2008 - מהעבודה קורולה 2008 אם תיבה שמחליפה רגע אחרי.

2012 - שברולט ספארק זה ה-זבל.

פורסם

צמיג חדש זה צמיג חדש... כמה ששמו עליו, זה מה שצריך...

אני מניח שזה נע בין 6 ל10 מ"מ בצמיגים רגילים לכביש, ולרכב פרטי. אבל זה גם תלוי בגודל הצמיג, בצורת החריצים, ובייעוד של הצמיג.

בברכה!

יונתן.

×
×
  • תוכן חדש...