Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7197 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המשאבה ברכבי כנראה הלכה לעולמה, עכשיו מקורית מהחברה עולה 470 שקל, שזה לא בא בחשבון.

כמו עלולה לעלות מפירוק? והאם יש אפשרות לתקן אותה (מי שמכיר את הרכב אוליי נתקל בבעיה דומה)

 

תודה וחג שמח.

:-) just smile
פורסם

470 שקל?????

לא נשמע הגיוני, אלא אם אתה מדבר גם על עבודה ומע"מ.

 

למיטב זכרוני משאבת מים לשפריצרים למגאן שנת 2000 שלא אמורה להיות שונה מהותית, עולה משהו כמו 200 שקל לפני מעמ ועבודה.

 

(עבודה נדמה לי 0.7 שעה)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

יובל, עם קרסו הכל הגיוני.

לפותח השרשור - אני הייתי מפרק אותה ומנסה לראות מה הבעייה. יכול להיות שזה משהו קטן.

לפני מס' חודשים הלך לי מנעול תא מטען במגאן שלי. בקרסו חדש עולה כ-450 ש"ח, פירקתי לבד ואחרי שעתיים של התאמות ותיקון קטן המנעול עובד כבר חודשיים. :-D

Veni Vidi Vici

פורסם

זה הגיוני. עם עבודה לא כולל מע"מ.

הוצאתי אותה מהאוטו וחיברתי ישבירות למצבר לראות אם זה באמת היא שתקולה. והיא לא עבדה.

היא נראת לי כחלק אחד ואין ברגים, כמו פלסטיק כזה ללא ברגים וקליפסים הנראים לעין. איך אפשר לפרק אותה?

:-) just smile
פורסם

זה כולה משאבת שפריצר.

נכנס מתח יוצא מים.

לדעתי לא צריכה להיות בעיה להביא משאבה דומה שאינה מתוצרת רנו.

 

המשתנים היחידים המעניינים הם:

 

1. כמה יציאות (לפעמים יש משאבות עם 2 יציאות לשמשה קדמית ואחורית)

2. אם 2 יציאות - אז איך המשאבה יודעת לאיפה להוציא (למשל: 2 חוטים בלבד, מתח 12V לשמשה קדמית, מתח 12V בקוטביות הפוכה לשמשה אחורית)

3. קוטר היציאות, לצורך התאמה לצינורות.

4. גודל פיזי, שיהיה איפה לשים אותה באוטו...

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

היא שתי יציאות ויש שלוש חיבורים 2 של מתח ואחד הארקה.

הקטע שאני לא יודע באיזו מכונית יש משאבה דומה שיכולה להתאים לי.

ניסיתי של רנו קנגו אבל המשאבה שם שונה לגמריי יש לה 3 חיבורים ליציאה אחת.

:-) just smile
פורסם

אני אישית החלפתי לפני חודש משאבת מיים בשפריצרים לחךונות וזה עלה לי כולל עבודה 250 ש"ח כולל מע"מ

לפותח השרשור תוכל לפנות אלי בה"פ אני יגיד לך איפה החלפתי.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם
470 שקל?????

לא נשמע הגיוני, אלא אם אתה מדבר גם על עבודה ומע"מ.

 

למיטב זכרוני משאבת מים לשפריצרים למגאן שנת 2000 שלא אמורה להיות שונה מהותית, עולה משהו כמו 200 שקל לפני מעמ ועבודה.

 

(עבודה נדמה לי 0.7 שעה)

אכן, גם אצלי התפגרה משאבת המים לפני שנה ומשהו. לא עבר את ה-200 שקל כולל עבודה, במורשה. יש המון בפירוקיות (נסה את המאגר או כל אחד במסגר) - שווה לבדוק.

אגב, הן מאוד רגישות למים רגילים או מזוקקים, בגלל חום המנוע.

חובה חובה חובה לשים מים כחולים ייעודיים.

5700 סל"ד מקסימום

פורסם

רעם - איזה רכב ואיזו שנת ייצור?

 

יש לך במקרה את מק"ט המשאבה שלך?

 

רק העבודה כאן זה יותר מ-140 ש"ח כולל מע"מ, לא כ"כ הגיוני שכל הסיפור עלה לך רק 200 כולל הכל...

 

המשאבה אצלי עובדת ככה ככה (אחורה לא בכלל, קדימה כשיש לה חשק) ובמחיר של 350 שקל אני בינתיים לא מחליף...

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

לי יש בעיה דומה רנו 19,

הבעיה שאני לא יודע אם הבעיה היא במנוע או סתימה בצינורות.

אחרי פירוק חצי מהמערכת עדין לא מצאתי את הבעיה, אבל אני רוצה להחליף חלק מהצינורות שהולכות לשפריצר האחורי. מישהו יודע איפה אפשר לקנות צינורת כאלו (זה צינורות מיוחדים?)

{אני לא יודע מה הקוטר שלהם}.

הגעתי למצב שאני כבר מקווה שהבעיה היא המנוע ככה אני לפחות יודע מה להחליף, ולמצוא חלק לרנו 19 בפירוקיות ערביות ממש ממש לא בעיה :-D .

פורסם
רעם - איזה רכב ואיזו שנת ייצור?

 

יש לך במקרה את מק"ט המשאבה שלך?

 

רק העבודה כאן זה יותר מ-140 ש"ח כולל מע"מ, לא כ"כ הגיוני שכל הסיפור עלה לך רק 200 כולל הכל...

 

המשאבה אצלי עובדת ככה ככה (אחורה לא בכלל, קדימה כשיש לה חשק) ובמחיר של 350 שקל אני בינתיים לא מחליף...

יש לי מגאן 2001. היתה לי גם 99' ששם שבקה המשאבה בעיקר בגלל מים רגילים. קודם נסתמו הצינורות ואז היא התפגרה. בצרפת המים הם אויאן ולא כמו אצלנו. משאבות מים נוטות למות כמו כל חלק אחר בגלל עייפות. אני לא זוכר מה המקט, אבל אבדוק אח"כ בקבלה מהמוסך.

מיותר לציין לפני החורף חשוב שזה יעבוד בלה בלה בלה...

שוב, תבדוק בפרוקיות... או במוסכים המורשים, לגבי משאבה תחליפית.

5700 סל"ד מקסימום

פורסם

ל"גל אור" יבואן יש משאבות לרנו מגאן .

 

ישנם 2 סוגים שניהם עם 2 יציאות לחיבור צינורות המים.

המחיר בסביבות ה50 ש"ח +-.

טל:03-7610000

נתי קובלנץ

מיתחם נמל ת"א מ1950

פורסם

תודה לכולם על התגובות.

אני מהצפון אז זה קצת לא שווה לי להגיע ל"גל אור" .

היום אני יבקר בכמה פירוקיות באזור.

:-) just smile
×
×
  • תוכן חדש...