Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7217 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעונין בהמלצה על מגבר 4 ערוצים.

 

ברשותי סט קומפוננט חדש דנדש של DLS RS5 + סאב 12" פיוניר ו6*9 לא משהו מיוחד.

 

אני מעונין במגבר שיעשה את העבודה .

התקציב הוא כ 700 ש"ח .

ראיתי את הפלטיניום V12 (חדש 500 ש"ח) אבל נרתעתי מאוד מכל העיניין הסיני של החיקויים הזולים והמעפנים בדר"כ.

הבנתי שלקומפוננט הנ"ל רצוי משהו קצת יותר טוב מהחיקויים הסיניים .

הידע שלי בתחום הוא דיי אפסי , מהי המלצתכם?

תודה.

עומר.

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

בתקציב של 700 שקל לא תוכל לירכוש שום מגבר איכותי ואני בספק גם לגביי משומש עם יש לך מישהו שיכול לירכוש לך מגבר בדיוטי אז יש את ה-JBL ב-200$

http://www.jbl.com/car/products/product_detail.aspx?prod=GTO75.4%20II&cat=AMP&ser=GTS&language=&country=US&region=USA

 

דבר נוסף אתה מציין שיש לך קומפוננט+ 9*6 +סאב אז אתה צריך גם מגבר מונו בישביל הסאב או מגבר שישה ערוצים

:fadein:
פורסם
בתקציב של 700 שקל לא תוכל לירכוש שום מגבר איכותי ואני בספק גם לגביי משומש עם יש לך מישהו שיכול לירכוש לך מגבר בדיוטי אז יש את ה-JBL ב-200$

http://www.jbl.com/car/products/product_detail.aspx?prod=GTO75.4%20II&cat=AMP&ser=GTS&language=&country=US&region=USA

 

דבר נוסף אתה מציין שיש לך קומפוננט+ 9*6 +סאב אז אתה צריך גם מגבר מונו בישביל הסאב או מגבר שישה ערוצים

אני מבולבל...

אני הבנתי שלמגבר 4 ערוצים יש 4 יציאות+מונו .

כרגע יש לי מגבר דיי מעפן שעובד על הסאב (האמת שהסאב דופק חזק- אני לא עובר את +1) .

אולי אני יכול להשאיר את המגבר המעפן שיעבוד על הסאב ולהביא מגבר לרמקולים...

השאלה שלי היא האם הJBL הנ"ל יעשה את העבודה?

והאם הפלטיניום V12 שווה משהו?

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

הסט קומפוננט שברשותך הוא מצויין ונותן 80 RMS ה-JBL יתפעל את הסט מצויין כמובן שיש מגברים טובים יותר אבל הכל שאלה של כסף

 

כמו שציינת מגבר 4 ערוצים נותן 4 יציאות

לכל רמקול יציאה אחת זאת אומרת 4 רמקולים יכולים ליהיות מחוברים על המגבר או שניים בגישור

לגבי ה-6*9 והסאב אז הם לא משהוא ולכן לסאב תשאיר את המגבר שיושב עליו עם אתה מרוצה כמובן

לגבי הפלטיניום V12 זהו מותג מדבקה סיני וכמו המחיר הזול ככה גם האיכות

עם אתה רוצה להשקיע קצת יותר תחליף את ה-9*6 בחברה יותר טובה אינפינטי קאפה למשל תחבר אותם ביחד עם הקומפוננט האיכותי שיש לך למגבר ה-JBL

בקשר לסאב ולמגבר שיש לך שוב עם אתה מרוצה אז תשאיר עם לא אז תחליף את הסאב לקיקר ותוסיף מונו סביר

http://www.zap.co.il/models.asp?Sog=T-Speakers&DB25457=58865&DB141014=142676

:fadein:
פורסם
הסט קומפוננט שברשותך הוא מצויין ונותן 80 RMS ה-JBL יתפעל את הסט מצויין כמובן שיש מגברים טובים יותר אבל הכל שאלה של כסף

 

כמו שציינת מגבר 4 ערוצים נותן 4 יציאות

לכל רמקול יציאה אחת זאת אומרת 4 רמקולים יכולים ליהיות מחוברים על המגבר או שניים בגישור

לגבי ה-6*9 והסאב אז הם לא משהוא ולכן לסאב תשאיר את המגבר שיושב עליו עם אתה מרוצה כמובן

לגבי הפלטיניום V12 זהו מותג מדבקה סיני וכמו המחיר הזול ככה גם האיכות

עם אתה רוצה להשקיע קצת יותר תחליף את ה-9*6 בחברה יותר טובה אינפינטי קאפה למשל תחבר אותם ביחד עם הקומפוננט האיכותי שיש לך למגבר ה-JBL

בקשר לסאב ולמגבר שיש לך שוב עם אתה מרוצה אז תשאיר עם לא אז תחליף את הסאב לקיקר ותוסיף מונו סביר

http://www.zap.co.il/models.asp?Sog=T-Speakers&DB25457=58865&DB141014=142676

מקבל - לא נותן.

פורסם

סבבה , דברים נראים יותר ברורים כרגע.

 

נכון לעכשיו אני מנסה למצוא מישהו שיביא לי מהדיוטי פרי את הJBL GTO 75.4 - הבנתי מכאן שזה 200$ -דיי זול ביחס למה שדורשים בחנויות (כ 1300 ש"ח)...

 

לאחר בירור קצר הבנתי שכדאי לשים את הקומפוננט והסאב על המגבר הנ"ל ואת ה6*9 על המערכת עצמה.

 

האם אני בכיוון הנכון ? :-)

 

יש JBL כזה משומש למכירה כרגע אבל הבחור דורש 850 ש"ח על משומש בן יותר משנה! האם כדאי?

הרי לפי הדברים כאן חדש עולה 200$...

 

נ.ב: ה6*9 הם LANZAR 300W 3-WAY (נראה לי דיי מעפן!) .

יש לי גם KENWOOD 120W 6*9 - האם הם עדיפים על הLANZAR?

 

תודה.

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

עומר, אתה חייב את האחורים? אני הייתי מוותר עליהם.

 

קומפוננט איכותי, מגבר איכותי וסאב - זה מה שצריך :-)

 

אגב, לגבי הבאת מגבר מהדיוטי - צור קשר בפרטי, אולי אני אוכל לעזור לך.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

יש למישהו מושג מה המלאי של הדיוטי פרי?

כיצד אוכל לדעת מהם האפשרויות העומדות בפני?

הבנתי שיש סיכוי גדול שה JBL GTO 75.4 כבר אזל!

חיפשתי בגוגל אתרים שלהם ולא מצאתי משהו עדכני לגבי המלאי...

תודה.

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

 

אגב, לגבי הבאת מגבר מהדיוטי - צור קשר בפרטי, אולי אני אוכל לעזור לך.

וזה לא היה ברור או עונה על השאלה בשום צורה?

פורסם

אתה יכול גם למכור את המגבר המעפאן שיש לך ולהחליף רמקולים 9*9 לטובים יותר

 

ואותם תחבר לhu

ועם המגבר שתקנה תגביר את הסאב והקומפוננט

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

×
×
  • תוכן חדש...