Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7223 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי אחי

על מנת לשמור על רמה גבוהה בפורום, אתם מתבקשים לשמור על מספר כללים בסיסיים:

  1. אם יש לכם טענות כלפי ההנהלה (מחיקות, ניהול כללי ונעילות), רק בה"פ לאחד מהמנהלים. לא על גבי הפורום.
    שוב - אם אתם חושבים שמחקו לכם הודעה, שרשור או כל דבר אחר - אין לפרסם
    על כך בפורום עצמו, אבל ניתן כמובן לפנות אל מנהלי אותו פורום בה"פ. שימו לב שהודעות
    בד"כ לא נמחקות "סתם ככה" - קחו לעצמכם מספר רגעים לחשוב על תוכן ההודעה, כנראה
    שהיה בו משהו שהביא למחיקתה. לסיכום: "מי מחק לי את ההודעה למה איפה כיצד מתי אני רוצה את אמא" - רק בה"פ.
  2. אין מקום לגזענות בפורום, וזה לא משנה כלפי מי, או מה קרה באותו יום.
    זהו אתר רכב, ולמרות שקיים גם פורום אוף-טופיק, אנחנו מעוניינים להמנע מריבים פוליטיים
    ורעיוניים בין המשתמשים.
  3. כבדו את חברי הפורום האחרים!
  4. אם אין לכם רשיון (ולא בגלל שהוא נשלל), לא באמת מעניין אותנו לשמוע מה יש לכם להגיד בענייני מכוניות,
    אופנועים, או כל כלי רכב אחר. תחסכו מאיתנו ואל תייעצו לאף אחד. תקראו, תשכילו, תתקנו אפילו בנושאים טכניים.
    זה עלול להשמע נוקשה, אך נסיון העבר מוכיח שזה דרוש.
  5. לא להעלות תצפיות בהודעה חדשה, למעט כאלו שיעניינו את כ-ל חברי הפורום - ובמילים אחרות, דברים מיוחדים מאוד בלבד.
  6. גם אם בחרתם להעלות תצפיות, רכבים מיוחדים, תמונות ממירוצים וכדומה - אין להעלות תמונות ו/או שרשורים עם פרטים מזהים. על אחת כמה וכמה של רכבים ייחודיים שקל לזהותם ולא כל שכן בליווי כתובת או מיקום - אלא אם הדבר מתבצע בהסכמתו המפורשת של בעל הרכב. לא כל אחד מעוניין שכל יושבי הפורום יגיעו להציץ בגלגלים החדשים שקנה או בצבע החדש. תמונות ושרשורים עם סימנים מזהים (מספרי רישוי גלויים, למתקשים) יימחקו ללא הסבר.
  7. חברים חדשים שמעוניינים להציג את עצמם, מתבקשים להעלות הודעות ברכה, שלום והגעה בשרשור (הארוך...) שבפורום הכללי:
    http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=1498
    טוב לדעת שאתם איתנו, אבל לא צריך להפוך את הפורום לצ'אט.
  8. במקרה שטעיתם בתוכן ההודעה, ניתן לערוך את ההודעה המקורית ולתקן את תוכנה. אין
    לפרסם הודעת תיקון נוספת!
  9. אין טעם להגיב להודעות שכבר עבר התוקף שלהן (יצאו מהדף הראשי של הפורום שבו
    פורסמו) אלא אם ממש יש לכם מה לחדש. תגובות בסגנון "כל הכבוד על ההשקעה" לא ממש תורמות לדיון אשר גם ככה עבר זמנו. נא להמנע באופן כללי מהקפצת הודעות שלא לצורך.
    בפורום קנייה ומכירה חל איסור מוחלט להקפיץ (עיינו בכללי פורום קנייה ומכירה לפרטים נוספים).
  10. הפורום אינו מיועד לפרסומות מסחריות אשר נושאות איתן כוונת רווח. במקרה שיש לכם
    משהו מיוחד להציע לחברי הפורום, אנא פנו בדואר אלקטרוני אל [email protected].
    כנ"ל לגבי פרסומות לאתרים: אין לפרסם ללא אישור של הנהלת הפורום.
  11. גולשים אשר לא יצליחו להשתלב ברוח הפורום, ויתעקשו לפרסם הודעות
    שמקומן אינו בפורום - יועפו מהר מאוד. כל נסיון לגרום להפרעות מכוונות עלול לחשוף
    את המזיק לפעולה משפטית. לכן, חישבו פעמיים (או יותר) לפני שאתם מפרסמים הודעה.
  12. פסיק, נקודה, אדון סימן קריאה וגברת סימן שאלה כולם חברייך - השתמש בהם. שימוש בסלנג מיותר, סימני פיסוק בסגנון צ'אט ... עם ... 3 ... נקודות בין משפט ... למשפט אינו מקובל. כמו כן, זכרו בבקשה שאדון סימן קריאה ביישן במקצת, ולכן רצוי להמנע משימוש מוגזם!!!!!!!!!!!!!! כמו כן, "חחחחחחחחחח" זאת לא מילה. הודעה שמכילה "חחחחחחחח גדול אחי" לא מוסיפה כלום לפורום. אנא המנעו משימוש. אלא אם אח שלכם כותב בפורום, אף אחד אחר כאן הוא לא "אחי". אם אתם מתקשים בעברית כדאי שתקראו את השרשור הזה.
  13. בכל בעייה ושאלה הנוגעת לתוכן פורום כללי יש לפנות לאחד מהמנהלים בהודעה פרטית.
    במקרים קיצוניים ניתן לפנות אל החתום על הודעה זאת דרך הודעה פרטית (לחצו על כפתור ה"פ אשר מופיע מתחת להודעה זאת).
  14. תנו כותרות שימושיות לנושאים חדשים שאתם מפרסמים, ע"מ שמשתמשים אחרים ידעו
    מה הנושא גם בלי לפתוח את ההודעה. "צריך עזרה דחוף", "כנסו לכאן עכשיו" וכיוצ"ב לא
    יתקבלו בהבנה. כנ"ל לגבי כותרת "ייעוץ בבחירת רכב" בפורום ייעוץ בבחירת רכב. במידה ומנהל ערך לכם את הכותרת, אל תשנו אותה ללא בירור אצל אחד מהמנהלים.
    שינוי הכותרת לאחר עריכת הנהלה עלול להביא למחיקת השרשור או נעילתו.
  15. אם ראיתם שאלה שאתם לא יודעים את התשובה עליה, אנא חסכו משאר חברי הפורום את
    תשובתכם הלא מלומדת. לפעמים אף אחד לא יודע את התשובה, ומכאן מתפתח דיון - אך
    במקרים אחרים, עדיף לבלום את הפה ולתת למי שיודע לענות. בפעם הבאה שישאלו, גם אתם תדעו את התשובה. כאשר אתם עונים ללא ידע, אתם טועים, מטעים ובד"כ גורמים לאנשים שיודעים את התשובה לאבד רצון לענות.
  16. אין לקשר (בפורומים ואתרים אחרים) אל קבצים או סמלונים שמאוחסנים על שרת הפורום
    של CF, אתם גוזלים רוחב פס שעולה לנו כסף לתחזק.מי שיקשר אל הסמלון שמאוכסן על
    שרת CF יאבד את היכולת לשים סמלון. כנ"ל לגבי קבצים.
  17. אנא המנעו מתמונות בחתימה. אם ברצונכם ליצור הבדלה ויזואלית בינכם לבין משתמשים
    אחרים, השתמשו בסמלון. תמונות בחתימה מסיחות את העיניים ושוברות את רצף ההודעות של השרשור.
  18. במידה ונערכה לכם הודעה על ידי אחד המנהלים, אין לשנות אותה שנית ללא אישור בהודעה פרטית מאחד המנהלים, על אחת כמה וכמה אם ההודעה נמחקה ע"י מנהל - אין להעלות את ההודעה מחדש ללא אישור מפורש!
  19. אין להקפיץ הודעות אלא לאחר מעבר יום מתאריך הפרסום המקורי (מינימום של 24 שעות, למי שלא הבין), אנא המתינו לתשובה בסבלנות. במקרה שההודעה המקורית עדיין מופיעה בדף הראשי של הפורום, אנא המנעו מהקפצה.

אני ירדתי מהמגבר של פלטניום אודיו..

השאיפה שלי זה JBL או רוקפורד עכשיו כאילו מה מה המחירים מה אתם אומרים?

פורסם
שלוםם לכולם icon_smile.gif

 

ברצוני לקנות מגבר לרכב,עכשיו דיברתי עם מישהו שמוכר מגברים כאילו מספק אותם לחנויות והתעניינתי במגבר שנקרא bose חברה דווקא מאוד מוכרת שהוא 4 ערוצים והוא 1000 וואט

והוא אמר לי שעכשיו השם הזה כבר ירד ובמקום bose החליפו את השם לאודיו..אז השאלה שלי עם זה באמת אמיתי?ועם המגבר טוב וכדי לקנות אותו?

 

תודה לעוזרים

הוא "אמיתי" כי המכשיר קיים פיסית ואפשר להרים אותו ולהרגיש שהוא קיים וכל זה. אבל מדובר באשליה של מגבר icon_smile.gif

כנראה שהוא - במילים עדינות - זבל!!

סורי.

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם

אתה יכול לקנות גם את המאק אודיו Z4200 יש לי את המגבר הזה ואני מאוד מרוצה יחסית למחיר שלו הוא נותן את התמורה

רציתי משה 007 אבל היה תפוס אז משה 159 גם טוב לא ??

פורסם

יש לי אפשרות היום אבא שלי טס לחו"ל

אתה אומר שהJBL מה שהבאת לי אחי

על מנת לשמור על רמה גבוהה בפורום, אתם מתבקשים לשמור על מספר כללים בסיסיים:

  1. אם יש לכם טענות כלפי ההנהלה (מחיקות, ניהול כללי ונעילות), רק בה"פ לאחד מהמנהלים. לא על גבי הפורום.
    שוב - אם אתם חושבים שמחקו לכם הודעה, שרשור או כל דבר אחר - אין לפרסם
    על כך בפורום עצמו, אבל ניתן כמובן לפנות אל מנהלי אותו פורום בה"פ. שימו לב שהודעות
    בד"כ לא נמחקות "סתם ככה" - קחו לעצמכם מספר רגעים לחשוב על תוכן ההודעה, כנראה
    שהיה בו משהו שהביא למחיקתה. לסיכום: "מי מחק לי את ההודעה למה איפה כיצד מתי אני רוצה את אמא" - רק בה"פ.
  2. אין מקום לגזענות בפורום, וזה לא משנה כלפי מי, או מה קרה באותו יום.
    זהו אתר רכב, ולמרות שקיים גם פורום אוף-טופיק, אנחנו מעוניינים להמנע מריבים פוליטיים
    ורעיוניים בין המשתמשים.
  3. כבדו את חברי הפורום האחרים!
  4. אם אין לכם רשיון (ולא בגלל שהוא נשלל), לא באמת מעניין אותנו לשמוע מה יש לכם להגיד בענייני מכוניות,
    אופנועים, או כל כלי רכב אחר. תחסכו מאיתנו ואל תייעצו לאף אחד. תקראו, תשכילו, תתקנו אפילו בנושאים טכניים.
    זה עלול להשמע נוקשה, אך נסיון העבר מוכיח שזה דרוש.
  5. לא להעלות תצפיות בהודעה חדשה, למעט כאלו שיעניינו את כ-ל חברי הפורום - ובמילים אחרות, דברים מיוחדים מאוד בלבד.
  6. גם אם בחרתם להעלות תצפיות, רכבים מיוחדים, תמונות ממירוצים וכדומה - אין להעלות תמונות ו/או שרשורים עם פרטים מזהים. על אחת כמה וכמה של רכבים ייחודיים שקל לזהותם ולא כל שכן בליווי כתובת או מיקום - אלא אם הדבר מתבצע בהסכמתו המפורשת של בעל הרכב. לא כל אחד מעוניין שכל יושבי הפורום יגיעו להציץ בגלגלים החדשים שקנה או בצבע החדש. תמונות ושרשורים עם סימנים מזהים (מספרי רישוי גלויים, למתקשים) יימחקו ללא הסבר.
  7. חברים חדשים שמעוניינים להציג את עצמם, מתבקשים להעלות הודעות ברכה, שלום והגעה בשרשור (הארוך...) שבפורום הכללי:
    http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=1498
    טוב לדעת שאתם איתנו, אבל לא צריך להפוך את הפורום לצ'אט.
  8. במקרה שטעיתם בתוכן ההודעה, ניתן לערוך את ההודעה המקורית ולתקן את תוכנה. אין
    לפרסם הודעת תיקון נוספת!
  9. אין טעם להגיב להודעות שכבר עבר התוקף שלהן (יצאו מהדף הראשי של הפורום שבו
    פורסמו) אלא אם ממש יש לכם מה לחדש. תגובות בסגנון "כל הכבוד על ההשקעה" לא ממש תורמות לדיון אשר גם ככה עבר זמנו. נא להמנע באופן כללי מהקפצת הודעות שלא לצורך.
    בפורום קנייה ומכירה חל איסור מוחלט להקפיץ (עיינו בכללי פורום קנייה ומכירה לפרטים נוספים).
  10. הפורום אינו מיועד לפרסומות מסחריות אשר נושאות איתן כוונת רווח. במקרה שיש לכם
    משהו מיוחד להציע לחברי הפורום, אנא פנו בדואר אלקטרוני אל [email protected].
    כנ"ל לגבי פרסומות לאתרים: אין לפרסם ללא אישור של הנהלת הפורום.
  11. גולשים אשר לא יצליחו להשתלב ברוח הפורום, ויתעקשו לפרסם הודעות
    שמקומן אינו בפורום - יועפו מהר מאוד. כל נסיון לגרום להפרעות מכוונות עלול לחשוף
    את המזיק לפעולה משפטית. לכן, חישבו פעמיים (או יותר) לפני שאתם מפרסמים הודעה.
  12. פסיק, נקודה, אדון סימן קריאה וגברת סימן שאלה כולם חברייך - השתמש בהם. שימוש בסלנג מיותר, סימני פיסוק בסגנון צ'אט ... עם ... 3 ... נקודות בין משפט ... למשפט אינו מקובל. כמו כן, זכרו בבקשה שאדון סימן קריאה ביישן במקצת, ולכן רצוי להמנע משימוש מוגזם!!!!!!!!!!!!!! כמו כן, "חחחחחחחחחח" זאת לא מילה. הודעה שמכילה "חחחחחחחח גדול אחי" לא מוסיפה כלום לפורום. אנא המנעו משימוש. אלא אם אח שלכם כותב בפורום, אף אחד אחר כאן הוא לא "אחי". אם אתם מתקשים בעברית כדאי שתקראו את השרשור הזה.
  13. בכל בעייה ושאלה הנוגעת לתוכן פורום כללי יש לפנות לאחד מהמנהלים בהודעה פרטית.
    במקרים קיצוניים ניתן לפנות אל החתום על הודעה זאת דרך הודעה פרטית (לחצו על כפתור ה"פ אשר מופיע מתחת להודעה זאת).
  14. תנו כותרות שימושיות לנושאים חדשים שאתם מפרסמים, ע"מ שמשתמשים אחרים ידעו
    מה הנושא גם בלי לפתוח את ההודעה. "צריך עזרה דחוף", "כנסו לכאן עכשיו" וכיוצ"ב לא
    יתקבלו בהבנה. כנ"ל לגבי כותרת "ייעוץ בבחירת רכב" בפורום ייעוץ בבחירת רכב. במידה ומנהל ערך לכם את הכותרת, אל תשנו אותה ללא בירור אצל אחד מהמנהלים.
    שינוי הכותרת לאחר עריכת הנהלה עלול להביא למחיקת השרשור או נעילתו.
  15. אם ראיתם שאלה שאתם לא יודעים את התשובה עליה, אנא חסכו משאר חברי הפורום את
    תשובתכם הלא מלומדת. לפעמים אף אחד לא יודע את התשובה, ומכאן מתפתח דיון - אך
    במקרים אחרים, עדיף לבלום את הפה ולתת למי שיודע לענות. בפעם הבאה שישאלו, גם אתם תדעו את התשובה. כאשר אתם עונים ללא ידע, אתם טועים, מטעים ובד"כ גורמים לאנשים שיודעים את התשובה לאבד רצון לענות.
  16. אין לקשר (בפורומים ואתרים אחרים) אל קבצים או סמלונים שמאוחסנים על שרת הפורום
    של CF, אתם גוזלים רוחב פס שעולה לנו כסף לתחזק.מי שיקשר אל הסמלון שמאוכסן על
    שרת CF יאבד את היכולת לשים סמלון. כנ"ל לגבי קבצים.
  17. אנא המנעו מתמונות בחתימה. אם ברצונכם ליצור הבדלה ויזואלית בינכם לבין משתמשים
    אחרים, השתמשו בסמלון. תמונות בחתימה מסיחות את העיניים ושוברות את רצף ההודעות של השרשור.
  18. במידה ונערכה לכם הודעה על ידי אחד המנהלים, אין לשנות אותה שנית ללא אישור בהודעה פרטית מאחד המנהלים, על אחת כמה וכמה אם ההודעה נמחקה ע"י מנהל - אין להעלות את ההודעה מחדש ללא אישור מפורש!
  19. אין להקפיץ הודעות אלא לאחר מעבר יום מתאריך הפרסום המקורי (מינימום של 24 שעות, למי שלא הבין), אנא המתינו לתשובה בסבלנות. במקרה שההודעה המקורית עדיין מופיעה בדף הראשי של הפורום, אנא המנעו מהקפצה.

יותר טוב מהרוקפורד?

 

ודרך אגב מה השלם המלא של המגבר של הJBL הזה?

ועוד משהו חח אם אפשר גם המלצה על מגבר של רוקפורד כמו שהבאת לי של הJBL אז ככה של הרוקפורד

תודה רבה אחי אתה עוזר לי נורא

פורסם

אוקיי אחי סבבה תודה רבה..

 

על מנת לשמור על רמה גבוהה בפורום, אתם מתבקשים לשמור על מספר כללים בסיסיים:

  1. אם יש לכם טענות כלפי ההנהלה (מחיקות, ניהול כללי ונעילות), רק בה"פ לאחד מהמנהלים. לא על גבי הפורום.
    שוב - אם אתם חושבים שמחקו לכם הודעה, שרשור או כל דבר אחר - אין לפרסם
    על כך בפורום עצמו, אבל ניתן כמובן לפנות אל מנהלי אותו פורום בה"פ. שימו לב שהודעות
    בד"כ לא נמחקות "סתם ככה" - קחו לעצמכם מספר רגעים לחשוב על תוכן ההודעה, כנראה
    שהיה בו משהו שהביא למחיקתה. לסיכום: "מי מחק לי את ההודעה למה איפה כיצד מתי אני רוצה את אמא" - רק בה"פ.
  2. אין מקום לגזענות בפורום, וזה לא משנה כלפי מי, או מה קרה באותו יום.
    זהו אתר רכב, ולמרות שקיים גם פורום אוף-טופיק, אנחנו מעוניינים להמנע מריבים פוליטיים
    ורעיוניים בין המשתמשים.
  3. כבדו את חברי הפורום האחרים!
  4. אם אין לכם רשיון (ולא בגלל שהוא נשלל), לא באמת מעניין אותנו לשמוע מה יש לכם להגיד בענייני מכוניות,
    אופנועים, או כל כלי רכב אחר. תחסכו מאיתנו ואל תייעצו לאף אחד. תקראו, תשכילו, תתקנו אפילו בנושאים טכניים.
    זה עלול להשמע נוקשה, אך נסיון העבר מוכיח שזה דרוש.
  5. לא להעלות תצפיות בהודעה חדשה, למעט כאלו שיעניינו את כ-ל חברי הפורום - ובמילים אחרות, דברים מיוחדים מאוד בלבד.
  6. גם אם בחרתם להעלות תצפיות, רכבים מיוחדים, תמונות ממירוצים וכדומה - אין להעלות תמונות ו/או שרשורים עם פרטים מזהים. על אחת כמה וכמה של רכבים ייחודיים שקל לזהותם ולא כל שכן בליווי כתובת או מיקום - אלא אם הדבר מתבצע בהסכמתו המפורשת של בעל הרכב. לא כל אחד מעוניין שכל יושבי הפורום יגיעו להציץ בגלגלים החדשים שקנה או בצבע החדש. תמונות ושרשורים עם סימנים מזהים (מספרי רישוי גלויים, למתקשים) יימחקו ללא הסבר.
  7. חברים חדשים שמעוניינים להציג את עצמם, מתבקשים להעלות הודעות ברכה, שלום והגעה בשרשור (הארוך...) שבפורום הכללי:
    http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=1498
    טוב לדעת שאתם איתנו, אבל לא צריך להפוך את הפורום לצ'אט.
  8. במקרה שטעיתם בתוכן ההודעה, ניתן לערוך את ההודעה המקורית ולתקן את תוכנה. אין
    לפרסם הודעת תיקון נוספת!
  9. אין טעם להגיב להודעות שכבר עבר התוקף שלהן (יצאו מהדף הראשי של הפורום שבו
    פורסמו) אלא אם ממש יש לכם מה לחדש. תגובות בסגנון "כל הכבוד על ההשקעה" לא ממש תורמות לדיון אשר גם ככה עבר זמנו. נא להמנע באופן כללי מהקפצת הודעות שלא לצורך.
    בפורום קנייה ומכירה חל איסור מוחלט להקפיץ (עיינו בכללי פורום קנייה ומכירה לפרטים נוספים).
  10. הפורום אינו מיועד לפרסומות מסחריות אשר נושאות איתן כוונת רווח. במקרה שיש לכם
    משהו מיוחד להציע לחברי הפורום, אנא פנו בדואר אלקטרוני אל [email protected].
    כנ"ל לגבי פרסומות לאתרים: אין לפרסם ללא אישור של הנהלת הפורום.
  11. גולשים אשר לא יצליחו להשתלב ברוח הפורום, ויתעקשו לפרסם הודעות
    שמקומן אינו בפורום - יועפו מהר מאוד. כל נסיון לגרום להפרעות מכוונות עלול לחשוף
    את המזיק לפעולה משפטית. לכן, חישבו פעמיים (או יותר) לפני שאתם מפרסמים הודעה.
  12. פסיק, נקודה, אדון סימן קריאה וגברת סימן שאלה כולם חברייך - השתמש בהם. שימוש בסלנג מיותר, סימני פיסוק בסגנון צ'אט ... עם ... 3 ... נקודות בין משפט ... למשפט אינו מקובל. כמו כן, זכרו בבקשה שאדון סימן קריאה ביישן במקצת, ולכן רצוי להמנע משימוש מוגזם!!!!!!!!!!!!!! כמו כן, "חחחחחחחחחח" זאת לא מילה. הודעה שמכילה "חחחחחחחח גדול אחי" לא מוסיפה כלום לפורום. אנא המנעו משימוש. אלא אם אח שלכם כותב בפורום, אף אחד אחר כאן הוא לא "אחי". אם אתם מתקשים בעברית כדאי שתקראו את השרשור הזה.
  13. בכל בעייה ושאלה הנוגעת לתוכן פורום כללי יש לפנות לאחד מהמנהלים בהודעה פרטית.
    במקרים קיצוניים ניתן לפנות אל החתום על הודעה זאת דרך הודעה פרטית (לחצו על כפתור ה"פ אשר מופיע מתחת להודעה זאת).
  14. תנו כותרות שימושיות לנושאים חדשים שאתם מפרסמים, ע"מ שמשתמשים אחרים ידעו
    מה הנושא גם בלי לפתוח את ההודעה. "צריך עזרה דחוף", "כנסו לכאן עכשיו" וכיוצ"ב לא
    יתקבלו בהבנה. כנ"ל לגבי כותרת "ייעוץ בבחירת רכב" בפורום ייעוץ בבחירת רכב. במידה ומנהל ערך לכם את הכותרת, אל תשנו אותה ללא בירור אצל אחד מהמנהלים.
    שינוי הכותרת לאחר עריכת הנהלה עלול להביא למחיקת השרשור או נעילתו.
  15. אם ראיתם שאלה שאתם לא יודעים את התשובה עליה, אנא חסכו משאר חברי הפורום את
    תשובתכם הלא מלומדת. לפעמים אף אחד לא יודע את התשובה, ומכאן מתפתח דיון - אך
    במקרים אחרים, עדיף לבלום את הפה ולתת למי שיודע לענות. בפעם הבאה שישאלו, גם אתם תדעו את התשובה. כאשר אתם עונים ללא ידע, אתם טועים, מטעים ובד"כ גורמים לאנשים שיודעים את התשובה לאבד רצון לענות.
  16. אין לקשר (בפורומים ואתרים אחרים) אל קבצים או סמלונים שמאוחסנים על שרת הפורום
    של CF, אתם גוזלים רוחב פס שעולה לנו כסף לתחזק.מי שיקשר אל הסמלון שמאוכסן על
    שרת CF יאבד את היכולת לשים סמלון. כנ"ל לגבי קבצים.
  17. אנא המנעו מתמונות בחתימה. אם ברצונכם ליצור הבדלה ויזואלית בינכם לבין משתמשים
    אחרים, השתמשו בסמלון. תמונות בחתימה מסיחות את העיניים ושוברות את רצף ההודעות של השרשור.
  18. במידה ונערכה לכם הודעה על ידי אחד המנהלים, אין לשנות אותה שנית ללא אישור בהודעה פרטית מאחד המנהלים, על אחת כמה וכמה אם ההודעה נמחקה ע"י מנהל - אין להעלות את ההודעה מחדש ללא אישור מפורש!
  19. אין להקפיץ הודעות אלא לאחר מעבר יום מתאריך הפרסום המקורי (מינימום של 24 שעות, למי שלא הבין), אנא המתינו לתשובה בסבלנות. במקרה שההודעה המקורית עדיין מופיעה בדף הראשי של הפורום, אנא המנעו מהקפצה.

אז עכשיו יש לי אפשרות כי היום אבא שלי טס לחו"ל

אתה אומר שהJBL מה שהבאת לי אחי יותר טוב מהרוקפורד?

 

ועוד משהו חח אם אפשר גם המלצה על מגבר של רוקפורד כמו שהבאת לי של הJBL אז ככה של הרוקפורד

תודה רבה אחי אתה עוזר לי נורא

פורסם

מה "אחי אחי" בכל מקום?

מה אתם אחים? אם כן אז תדברו בבית!

 

לגבי מגברי הרוקפורד בתקציב שלך לא הייתי מייעץ לך לגעת ברוקפורד, תלך על ה JBL..אומרים שהוא בדיוק חזק לדיוטי פרי והוא יתן לך תמורה מעולה עור 200$

אבל אם אבא שלך טס לארה"ב או למדינה בא המערכות לרכב זולות אז ב- 200$ ניתן לקנות מגברים יותר נחמדים אפילו רוקפורדים לא רעים אבל ההצעה שלי מכל הלב קבל:

http://www.sonicelectronix.com/item_3997.html

 

אתה תקפוץ מרוב אושר כשתבין עד כמה המגבר הזה נותן לך תמורה לכסף :lol: במיוחד ביחס לג'אנק שהייתה קונה בכסף המסכן הזה בארצנו היפה..

כמובן שיש עוד מגברים מעולים:

http://www.sonicelectronix.com/item_5405.html

 

http://www.sonicelectronix.com/item_7474.html

 

http://www.sonicelectronix.com/item_6534.html

 

http://www.sonicelectronix.com/item_3734.html

 

כל המגברים הנ"ל יתנו לך אחלה תמורה לכסף ואת הבסיס לבניית מערכת איכותית ובריאה לאוזן :wink:

אין בין אלו האמינים שמערכת טובה מתחילה מהגברה רצינית..

 

בהצלחה רבה

מנואל

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

טוב אחיםם שליי

על מנת לשמור על רמה גבוהה בפורום, אתם מתבקשים לשמור על מספר כללים בסיסיים:

  1. אם יש לכם טענות כלפי ההנהלה (מחיקות, ניהול כללי ונעילות), רק בה"פ לאחד מהמנהלים. לא על גבי הפורום.
    שוב - אם אתם חושבים שמחקו לכם הודעה, שרשור או כל דבר אחר - אין לפרסם
    על כך בפורום עצמו, אבל ניתן כמובן לפנות אל מנהלי אותו פורום בה"פ. שימו לב שהודעות
    בד"כ לא נמחקות "סתם ככה" - קחו לעצמכם מספר רגעים לחשוב על תוכן ההודעה, כנראה
    שהיה בו משהו שהביא למחיקתה. לסיכום: "מי מחק לי את ההודעה למה איפה כיצד מתי אני רוצה את אמא" - רק בה"פ.
  2. אין מקום לגזענות בפורום, וזה לא משנה כלפי מי, או מה קרה באותו יום.
    זהו אתר רכב, ולמרות שקיים גם פורום אוף-טופיק, אנחנו מעוניינים להמנע מריבים פוליטיים
    ורעיוניים בין המשתמשים.
  3. כבדו את חברי הפורום האחרים!
  4. אם אין לכם רשיון (ולא בגלל שהוא נשלל), לא באמת מעניין אותנו לשמוע מה יש לכם להגיד בענייני מכוניות,
    אופנועים, או כל כלי רכב אחר. תחסכו מאיתנו ואל תייעצו לאף אחד. תקראו, תשכילו, תתקנו אפילו בנושאים טכניים.
    זה עלול להשמע נוקשה, אך נסיון העבר מוכיח שזה דרוש.
  5. לא להעלות תצפיות בהודעה חדשה, למעט כאלו שיעניינו את כ-ל חברי הפורום - ובמילים אחרות, דברים מיוחדים מאוד בלבד.
  6. גם אם בחרתם להעלות תצפיות, רכבים מיוחדים, תמונות ממירוצים וכדומה - אין להעלות תמונות ו/או שרשורים עם פרטים מזהים. על אחת כמה וכמה של רכבים ייחודיים שקל לזהותם ולא כל שכן בליווי כתובת או מיקום - אלא אם הדבר מתבצע בהסכמתו המפורשת של בעל הרכב. לא כל אחד מעוניין שכל יושבי הפורום יגיעו להציץ בגלגלים החדשים שקנה או בצבע החדש. תמונות ושרשורים עם סימנים מזהים (מספרי רישוי גלויים, למתקשים) יימחקו ללא הסבר.
  7. חברים חדשים שמעוניינים להציג את עצמם, מתבקשים להעלות הודעות ברכה, שלום והגעה בשרשור (הארוך...) שבפורום הכללי:
    http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=1498
    טוב לדעת שאתם איתנו, אבל לא צריך להפוך את הפורום לצ'אט.
  8. במקרה שטעיתם בתוכן ההודעה, ניתן לערוך את ההודעה המקורית ולתקן את תוכנה. אין
    לפרסם הודעת תיקון נוספת!
  9. אין טעם להגיב להודעות שכבר עבר התוקף שלהן (יצאו מהדף הראשי של הפורום שבו
    פורסמו) אלא אם ממש יש לכם מה לחדש. תגובות בסגנון "כל הכבוד על ההשקעה" לא ממש תורמות לדיון אשר גם ככה עבר זמנו. נא להמנע באופן כללי מהקפצת הודעות שלא לצורך.
    בפורום קנייה ומכירה חל איסור מוחלט להקפיץ (עיינו בכללי פורום קנייה ומכירה לפרטים נוספים).
  10. הפורום אינו מיועד לפרסומות מסחריות אשר נושאות איתן כוונת רווח. במקרה שיש לכם
    משהו מיוחד להציע לחברי הפורום, אנא פנו בדואר אלקטרוני אל [email protected].
    כנ"ל לגבי פרסומות לאתרים: אין לפרסם ללא אישור של הנהלת הפורום.
  11. גולשים אשר לא יצליחו להשתלב ברוח הפורום, ויתעקשו לפרסם הודעות
    שמקומן אינו בפורום - יועפו מהר מאוד. כל נסיון לגרום להפרעות מכוונות עלול לחשוף
    את המזיק לפעולה משפטית. לכן, חישבו פעמיים (או יותר) לפני שאתם מפרסמים הודעה.
  12. פסיק, נקודה, אדון סימן קריאה וגברת סימן שאלה כולם חברייך - השתמש בהם. שימוש בסלנג מיותר, סימני פיסוק בסגנון צ'אט ... עם ... 3 ... נקודות בין משפט ... למשפט אינו מקובל. כמו כן, זכרו בבקשה שאדון סימן קריאה ביישן במקצת, ולכן רצוי להמנע משימוש מוגזם!!!!!!!!!!!!!! כמו כן, "חחחחחחחחחח" זאת לא מילה. הודעה שמכילה "חחחחחחחח גדול אחי" לא מוסיפה כלום לפורום. אנא המנעו משימוש. אלא אם אח שלכם כותב בפורום, אף אחד אחר כאן הוא לא "אחי". אם אתם מתקשים בעברית כדאי שתקראו את השרשור הזה.
  13. בכל בעייה ושאלה הנוגעת לתוכן פורום כללי יש לפנות לאחד מהמנהלים בהודעה פרטית.
    במקרים קיצוניים ניתן לפנות אל החתום על הודעה זאת דרך הודעה פרטית (לחצו על כפתור ה"פ אשר מופיע מתחת להודעה זאת).
  14. תנו כותרות שימושיות לנושאים חדשים שאתם מפרסמים, ע"מ שמשתמשים אחרים ידעו
    מה הנושא גם בלי לפתוח את ההודעה. "צריך עזרה דחוף", "כנסו לכאן עכשיו" וכיוצ"ב לא
    יתקבלו בהבנה. כנ"ל לגבי כותרת "ייעוץ בבחירת רכב" בפורום ייעוץ בבחירת רכב. במידה ומנהל ערך לכם את הכותרת, אל תשנו אותה ללא בירור אצל אחד מהמנהלים.
    שינוי הכותרת לאחר עריכת הנהלה עלול להביא למחיקת השרשור או נעילתו.
  15. אם ראיתם שאלה שאתם לא יודעים את התשובה עליה, אנא חסכו משאר חברי הפורום את
    תשובתכם הלא מלומדת. לפעמים אף אחד לא יודע את התשובה, ומכאן מתפתח דיון - אך
    במקרים אחרים, עדיף לבלום את הפה ולתת למי שיודע לענות. בפעם הבאה שישאלו, גם אתם תדעו את התשובה. כאשר אתם עונים ללא ידע, אתם טועים, מטעים ובד"כ גורמים לאנשים שיודעים את התשובה לאבד רצון לענות.
  16. אין לקשר (בפורומים ואתרים אחרים) אל קבצים או סמלונים שמאוחסנים על שרת הפורום
    של CF, אתם גוזלים רוחב פס שעולה לנו כסף לתחזק.מי שיקשר אל הסמלון שמאוכסן על
    שרת CF יאבד את היכולת לשים סמלון. כנ"ל לגבי קבצים.
  17. אנא המנעו מתמונות בחתימה. אם ברצונכם ליצור הבדלה ויזואלית בינכם לבין משתמשים
    אחרים, השתמשו בסמלון. תמונות בחתימה מסיחות את העיניים ושוברות את רצף ההודעות של השרשור.
  18. במידה ונערכה לכם הודעה על ידי אחד המנהלים, אין לשנות אותה שנית ללא אישור בהודעה פרטית מאחד המנהלים, על אחת כמה וכמה אם ההודעה נמחקה ע"י מנהל - אין להעלות את ההודעה מחדש ללא אישור מפורש!
  19. אין להקפיץ הודעות אלא לאחר מעבר יום מתאריך הפרסום המקורי (מינימום של 24 שעות, למי שלא הבין), אנא המתינו לתשובה בסבלנות. במקרה שההודעה המקורית עדיין מופיעה בדף הראשי של הפורום, אנא המנעו מהקפצה.

אני ממש חייב את העזרה שלכם אבא שלי עוד מעט עוד כמה שעות טס לחו"ל והוא מביא לי מגבר מהדיוטי פרי..יש לי כמה מגברים שחשבתי עליהם ותגידי לי מה אתם אומרים מה לקנות:

אני לא ממש יודע את התוכן של כל אחד רק את החברות תגידי לי מה אתם אומרים

 

alpine

קיקר

רוקפורד

jbl gto 75.4 (המפורסם)(זה מה שאני בינתיים מתכוון לקנות)

אתם מסכימים איתי?או לבחור בחברות האחרות שרשמתי?

פורסם

אם אתה קונה מהדיוטי פרי את קח את הג'י בי אל

 

בתקווה שהוא קיים במלאי

אני הייתי בדיוטי פרי לפני חודש והוא לא היה במלאי, מקווה בשבילך שהוא חזר למלאי

 

תתחדש:-)

פורסם

גם אני מקווה מאוד חח..ותודה רבה לכולם על העזרה,עזרתם לי מאוד!!

ואני יעדכן אותכם בהמשך מה ניהיה עם המגבר מה קניתי והכל :-D

×
×
  • תוכן חדש...