Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8360 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מדביק פה כמה תמונות של האוטו שלי מבפנים ומבחוץ!

תנו לי רעיונות לשיפורים שאפשר לשפר לאוטו חוץ ממגנז!...

ואם אפשר תצרפו לרעיונות מקום שאפשר לקנות (או תמונה ומחיר)

 

תודה מראש!!!

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתה יכול להעלות אותן ישר לכאן.

כשאתה כותב הודעה יש למטה מימין כפתור הוספת קבצים. שים לב, יש מגבלות לסוג וגודל הקבצים הניתנים להוספה.

 

ולשאלתך באופן כללי אם אתה מתכוון לשיפורים קוסמטיים בלבד, אז אין לזה סוף -

אתה יכול ללכת על עץ ריח מהודר או על קיט ניפוחים שלם כולל ספייסרים, קפיצי הנמכה, כנפיים מסיבי פחמן וצביעה מקצועית.

 

מה התקציב שלך? מה המטרה הסופית שלך? תן קצת פרטים!

 

הכי טוב זה שתחפש בגוגל תמונות של מכוניות דומות ששופרו קוסמטית ותקבל רעיונות.

תמיד ישמחו פה לסייע לך בהערכת עלות והמלצה על בעלי מקצוע.

פורסם

תאכלס אתה צודק!

אבל שמע... מעניין אותי מה אנשים מכירים, מה הם מציעים ואם הם מכירים איפה לקנות וכמה עולה מבין? המלצות תמיד עוזרות.

 

ד"א אני לא רוצה להנמיך אוטו או משהו..

הכיוון שלי זה טמבונים או חצאית קומפלט

גבות או פנסים שונים

כל מיני דברים בסגנון

 

בקשר לג'נטים מגנז... זה אני אוסף לזה כסף בנפרד אני משיג ב-1500 וזה די זול יחסית ל-4 מגנז + צמיגים וכל זה.

 

העלתי את התמונות לשרת גלריות

הנה הלינק: http://www.pbase.com/shaar5/205

פורסם

אני ההיתי הולך על החלפת הגנטים למגנזיום. זה לא אמור לעלות הרבה.

 

תנסה להשיג מפירוק או מפנצריות ואחר כך לנקות ולבוע אותם היטב והופה יש גנטים חדשים.

 

אייל

המהירות היא רוע השטן, הסיבובים הם אהבת האלוהים.

 

____________________

פורסם

קודם כל קבל סחתיין על האוטו היפה!

ות'כלס:

אתה יכול לצבוע חלקים בדשבורד כמו שעשו פה כבר בפורום (תכנס להודעה הראשונה של הפרוייקטים ותראה).

שווה לבדוק אם טמבון קדמי של 205 FOREVER עם פנסי ערפל יתאים לך, אם כן לנסות להשיג אחד מפירוק.

אתה יכול לצבוע טמבונים בצבע הרכב.

להחליף רקע לוח שעונים ללבן.

להחליף קצה ידית הילוכים למשהו מעוצב.

 

לא יודע. זה כל מה שאני מצליח לחשוב עליו עכשיו, ושלא עולה הון.

פורסם

הייתי ממליץ לך על מידבקת נייק בחלון האחורי

חצאיות צד משאריות תריסים

וספוילר של קולט...

ייצא לך סוף

 

אה אה שכחתי גם כדור כזה של מראות נוצצים על המראה הפנימית

פורסם

תודה אנשים!

אבל כל זה אני רוצה ואין לי מושג איפה לקנות וכל זה...

יש לכם מושג לגבי מחירים (פחות או יותר..)?

 

ד"א... שאריות תריסים?! חחחחח... נגנבת?

 

אישפוז... האוטו לא משהו

הגג שלו נשרף מהשמש, אני מת למגנז, צריך טמבונים ולסדר צירייה שדופקת בזמן האחרון.

פורסם

בתמונות הוא נראה סבבה, במיוחד מבפנים.

לא יודע מה סדר העדיפויות שלך, אבל אני הייתי מעדיף לסדר בעיות מכניות לפני שאני פונה לקוסמטיקה.

 

בעקרון לגבי טמבונים תנסה פירוקיות. פתח דפי זהב בחלפי רכב, או באינטרנט (yp.co.il)ותעשה טלפונים.

כמו שאמרתי קודם - אם אתה מחליף טמבון שים כבר אחד יפה יותר. מחירים? אין לי מושג.

 

לגבי צביעה של חלקים בדשבורד - הסתכלת בזה?:

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=4558

העלות היא אפסית והתוצאה יפה.

 

 

ואגב, מר K&N - למה להסתלבט? הבחור שאל שאלה לגיטימית.

פורסם

לגבי המגנזיום... ב 1000 שקל אפשר להשיג רביעיה מקוריים ... מפירוק!

אגב, כרגע אפילו יש ב"המאגר" רביעיה כזאת!... רק לבדוק טוב טוב !

 

בקיצר...

בתור בעל 205... אני מציע לך לעזוב את הקטע החיצוני ...

האוטו נשלך נראה סבבה... לא צריך יותר...

תחסוך את הכסף ותתקן דברים יותר חיוניים...!

 

אני לא יודע איזה שנה האוטו וכמה קילומטר הוא עשה...

אבל דבר ראשון... לפני הכל תקן את הציריה!...

דבר שני... כנס עם האוטו למוסך ... שיריצו על האוטו בדיקה כללית ...

יותר חשוב שתבדוק באוטו דברים חיונים כמו...נוזל קירור !... גומיות שיכול לההיות שמתייבשות עם השנים... בולמי זעזועים שאני מרגיש שהם לא במצב שיא!...

 

בכל מקרה... לדעתי... אם תדאג למצב המכני של האוטו ... ותביא אותו למצב פיקס!

תהנה הרבה יותר מהאוטו מאשר אם יהיה לך עוד ספוילר או ידית הילוכים מיוחדת או שטיחי אלומיניום ...!

 

 

בהצלחה !!!,

ניר.

פורסם

ניר אתה צודק אבל האוטו בסדר גמור

רק צירייה דופקת מידי פעם וזה לא רציני

אבא שלי סחב צירייה שנה ומשהו וזה לא כ"כ מפריע

 

אני רוצה טמבונים קידמי ואחורי, אח"כ אני חושב שאני יקנה מגנזיום

נראה לי שעדיף להחליף את הפלסטיק השחור שעל הבגאז' כי זה מגעיל

 

ואח"כ לסדר את הצירייה, אולי להחליף לאגזוז פרי פלואו... וכו'... (בנושא המכני)

 

 

לצבוע פלסטיקים בפנים... אני לא יצבע הכל! אם כבר אז אני יצבע כמה חלקים כמו שההוא עשה בסובארו עם הצבע כסף.

אבל קודם כל אני לא יודע איזה חלקים הכי כדאי לצבוע

דבר שני אני לא יודע אם כדאי כי לצבוע למשל לאדום... זה בעיה! הצבע מתקלף מהר וגם אני פוחד שזה לא יצא לי טוב ויהרוס את הפלסטיק

פורסם

נראה לי שעדיף להחליף את הפלסטיק השחור שעל הבגאז' כי זה מגעיל

 

נראה לי שאתה יכול לצבוע אותו במקום להחליף... או שתלך למגרש ותחפש ופירוק הכי זול

למה? ככה!

פורסם

אם אתה אומר שהאוטו במצב טוב ... אני מאמין לך !...

 

אבל עדין ... אני ממליץ לך לגשת למוסך ... במיוחד אם יש לך מוסך קבוע... ואתה מכיר את האנשים בו... או אבא שלך מכיר את האנשים בו ...

 

ולבקש שיעלו אותו על ליפט... ויתנו בדיקה קטנה...

 

ככה לדוגמא אני גיליתי בעיה במסרק ההגה... ובעיה במערכת פליטה שעכשיו בשלבי טיפול ...

 

אגב, איזה שנה האוטו ?

וכמה ק"מ הוא עשה ?


×
×
  • תוכן חדש...