Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7240 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למרות שזו תהיה, קצת לקחתם ברצינות, ואני שמח על כך.

אני לא מצהיר שאני יקנה אוטו אני רק שואל מה אם...?

 

יש לי כסף, מספיק בשביל להחזיק אותו לשנה כולל דלק וזה לא כולל את מה שאני ירוויח בזמן האחזקה.

ככה שבסוף, זאת רק החלטה. החלטה שלא תגיע בזמן הקרוב כנראה.

בכל מקרה תודה לכול העובדי אצות על העצות (???...בוקר :lol:)

ולכולם על שיתופי החוויות האישיות.

 

 

וכן. נסעתי באוטו בלי מזגן ביום חם (מאוד) ולכן אני מצהיר בזאת, שאני יקנה רק אוטו עם מזגן לשארית חיי.

(אלא אם הוא איזה רכב קלאסי)

יום נעים, ושנת לימודים פורה לכל התלמידים.

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בקיצור, תקנה קטנוע וזהו, תחסוך המון כסף.

רכבים ישנים=בעיות שלא תוכל להתמודד איתן מבחינה כספית.

חוזר לדו"ג... :wave2:

פורסם

קטנוע זה נחמד, כשאתה בן 16.

 

עידן קצת חידודים .

הרכב הראשון שרכשתי היה סוויפט 88, יפנית ידנית וחסכונית.

במשך שנה עשיתי פעמיים ראש מנוע ופעם אחת אוברול כללי למנוע, החלפתי הרבה חלקים כמו תפוחים ציריות וכד'. זרקתי כסף. ונהנתי. את הב.מ.וו קיתי בתור רכב נוסף ואני לא הייתי זקוק לו בתור כלי תחבורה לכן התעצלתי ותיקנתי קצת קצת. תמיד היה לי רכב נוסף לבימר ששימש אותי ליום יום, V5, אפלהוז, 244, קולט, כמה פונטו ועוד.

 

את האסקורט קניתי כשהיה לי יותר זמן פנוי, עזבתי את מקום העבודה ורכשתי אותה מהמשכורת האחרונה שקיבלי, הסיריון עמדה מתחת לבית, הייתה לי פונטו שהוצעה למכירה והכי חשוב - היה לי זמן וסבלנות.

לא השקעתי הרבה, עזוב את הקטע של המנוע בצד, יכולתי גם להביא מנוע כמו שצריך בעוד כמה מאות שקלים. מה עשיתי באוטו? שמתי שמן ונסעתי, טחנתי את ה1100 עד דק, ואם מלחתחילה לא הייתי בא בגישה של - יאללה שילך המנוע ונחליף אותו אז עד עכשיו הוא עוד היה באוטו, אני מאוד מרוצה מהאסקורט, את העצלנות שלי לגביי טסט לרכב נעזוב בצד, לשנות מידה של צמיגים זה לא סיפור, אתה כנראה באת בגשה של הולכים לטרטר אותי, לי זה לקח לא יותר מרבע שעה שבהן שתיתי קולה וחיכיתי לבוחן שיסתכל שאכן הורכבה המידה הנכונה.

 

הרכב תקין הוא מניע מכה ראשונה ונוסע יופי, יש קצת חופש בהגה אבל זה לא מה שימנע ממני לנסוע לכל קום שאחפוץ. אני חושב שעשיתי רכישה טובה מאוד.

 

בכל רכב שתקנה אתה לוקח סיכון, אתה לא יודע ב100% מה צפוי לך ומה ילך, אז הסיכון בקניית שרייד\ ג'אסטי\פיאסטה זהה לרכישת אסקורט ישנה.

וכמובן שיש את הערך המוסף, התענוג בלהסתכל על הרכב, כ"כ כיף ל להסתכל על האוטו, שגם אם אני נוהג עכשיו על הקסארה אני בסוף היום מגיע ומחנה אותה ליד האסקורט, כשאני פותח את המחשב אצל לקוחות בבית והם רואים את הטפט שלי הם ישר שואלים בפליאה- זה שלך הרכב? וואו, הוא מדהים. זה כייף. אני בטוח שלא הייתי שומע את זה אם הייתי שם תמונה של הסוויפט שהייתה לי או של איזו פיאסטה מבריקה.

 

אין על ישן. זה יותר טעים לעיניים. וכולכם פה אפורים משהו....

haters will hate

פורסם

בנצי למזלנו לא זכינו רק לעיניים אלה לעוד הרבה דברים אחרים...

 

אם זה עושה טוב לעיניים קונים פוסטר...

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
זאת הייתה דוגמא, שמתי לב שגם שינית את החתימה...

 

פותח השירשור, אז מה אתה מחפש???

כן שיניתי את החתימה... רציתי לשים תמונה של יאשה אבל... :(

 

ושוב אני אוהב את הרכב, אבל ואללה אהבה זה לא הכל!

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
פותח השירשור, אז מה אתה מחפש???
בסופו של עניין (או שרשור),

אני לא יקנה כלום בחצי שנה הקרובה ויחסוך/ילמד עוד על הנושא ויחפש את הכלה המתאימה.

עוד חצי שנה יגמר לי הנהג חדש, שזה מן ציון דרך בשבילי ואז אני אשקול שוב לפי המצב.

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם
עוד חצי שנה??? אז למה היית חייב לעצבן את כולם עכשיו??? :)

קודם כל כדי שתזיזו קצת את הגלגלי שיניים בקופסא...:screwy:

תמיד נחמד לשמוע דברי חוכמה :mm_wink:

וחוץ מזה תקרא את הכותרת של השרשור (מילה ראשונה) :mrgreen:

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."


×
×
  • תוכן חדש...