Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7242 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בנצי אתה מנגד את עצמך, מי שעובד במלצרות תמיד יש לו מה לאכול...

 

בכל מקרה מצבי לא עגום אך אינני ממליץ על רכב בגיל הזה מהרבה מאוד סיבות.

 

אם הרכב לא הכרחי יש הרבה דרכים לבזבז כסף 8-)

 

ואגב הנה עוד מישהו שכתב בסגנון הדעה שלי, ולו זה כבר נסיון עבר, אצלי זה נסיון הווה...

 

אגב גם העניין שאתה לא יודע אם תגיע לנק' היעד או לא זה גם דבר מעצבן, אצלי תמיד האמנתי שאגיע ותמיד הגעתי.

 

אבל רכב ישן, בן 30, מצב מעורער שנקנה ב 3 אלף לשימוש יום יומי? זה באמת היה גורם לי לחשוב האם אני אגיע ליעד! כמובן שאחרי כמה זמן מכירים את הרכב ובעיותיו אבל תמיד יש הפתעות.

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
המסקנות שהגעתי אליהם:

אל תקשיב למה שאומרים לך, לך עם הרגש.

יעלה כסף ? אתה תוציא את הכסף עם חיוך.

.

וזו הסיבה ששוקלים לחייב רשיון להורות

בנץ תחזיר לי את כרטיס האשראי מייד!

אירית

פורסם

את אמא של בנץ?!?!?!

 

תתפטרי!

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

ידידי המלומדים, (וגם אלה שברחו מבית הספר).

כמו שכולם אומרים בדרך זו או אחרת, או רומזים בצורה ברורה או לא, אני אגיד בקול רם בצורה ישירה ובחוסר עדינות. אל תיקנה רכב אספנות, זה לא בשבילך.

לפני שמאשימים אותי בבגידה, מעמידים אותי לקיר ויורים וסוקלים אותי בו זמנית, הבן: רכב אספנות קונים מאהבה, או לא קונים בכלל...מי שלא אוהב לא יבין ומי שלא יבין יסבול... ומי שיסבול לא יחזיק מעמד...ומי שלא יחזיק מעמד, יגרם נזק, לו, למכונית, לתדמית ולכולם...

אם לקנות רכב אספנות, אז רק מהסיבות הנכונות, חיסכון היא לא אחת מהם!-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

אני אומר חד משמעית : תקנה רכב אספנות.

תקנה דגם שהוכיח את אמינותו ואני אומר זאת בכנות, עידן התרגש מחורים ברצפה וזנח את האסקורט.

 

אבל אסקורט זאת בונבוניירה. תקנה אחת טובה ותמצא אחת לחלקים, תקנה כמה כלי עבודה ותהיה לך אחלה תעסוקה.

 

תהנה.

 

ואירית - אין לי כרטיס אשראי, ז"א יש לי אבל הוא מבוטל ואני שומר אותו כי יש לי קשר סנטימנטלי אליו.

 

היום אני עובד רק עם מזומן (וזה לא מרצון).

 

ולידידנו בעל האלפא, אני לא רוצה להזכיר לך את שירשורי ההתלבטות האם למכור את הרכב, האם להחליף למשהו שקצת פחות עושה בעיות. ותראה היום אחרי טבילת האש אתה מאוהב ברכב עד מעל הראש. כמו שצריך.

 

כותב שורות אלה הוא בן 21, עם שכל ואמביציה של ילד בן 5.

haters will hate

פורסם

בנצי הוא עדיין למכירה (זה השכל שנותן את שלו) אבל אם הוא לא ימכר (זה הלב שנותן תקווה) זה לא יהיה אסון וחלק מסויים (הלב) יהיה מאושר. זה סוג של פיצול אישיות :wink:

 

אגב, שוב, היא לא בעייתית, אבל היא צריכה יישור קו רציני ולא מתאימה לכל אחד (בקיצור יש דברים פשוטים יותר ומהנים לא פחות)

 

ובנצי כל הקטע שאני לא ממליץ לבחור להגיע למצב שהוא יאהב את הרכב כי מפה אין באמת חזרה!

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

תלוי במה הוא יתאהב? אז נגיד והבחור קנה קורטינה, וקנה עוד אחת לחלקים ב500 ש"ח. אם יש לו ידיים טובות והוא לא פוחד להתעסק עם דברים אז הוא מסודר, אמנם הוא יצטרך להוציא קצת כסף על דברים חדשים אבל מסתדרים, הגישה השלילית היא שגויה, אם רוצים אז מצליחים, אני החלפתי את המנוע לבד, הוצאתי אותו אותו ושמתי מנוע מרכב שרכשתי לפירוק ב500ש"ח, החלקים זולים מאוד אם יודעים איפה לחפש ואם מחפשים בחוכמה.

 

צריך להנות ועם גישה שלילית לא מתקדמים, מתחילים ממשהו קטן, מפרקים פה ומרכיבים, לומדים, קונים ספר, בוחנים את הרכב ומשווים לתמונות, מנקים את הרכב הרבה, מתעסקים עם הרכב בקיצור.

 

הדאגה לא צריכה להיות גדולה, ועוד משהו - עדיף לנסות ולהצליח גם אם זה קשה מאשר לא לנסות ולהרהר - האם הייתי מצליח?

haters will hate

פורסם

עמית ,

 

קראתי את כל מה שרשמתם , אתה והדפוק . סליחה , אתה ובנצי .

 

ורק דבר אחד הפריע לי , החתימה שלך :

 

הייתי בחיפושים אחרי האהבה, אני חושב שמצאתי אותה!

יש לי רק דבר אחד להגיד לך ,

 

אם אתה חושב שמצאת אותה סימן שלא מצאת אותה . אתה לא צריך לחשוב , אתה צריך להיות בטוח .

 

חביבי , אם אתה חושב

 

- משמע אתה קיים

 

:lol:

 

ולגבי הויכוח , לדעתי לקחת רכב אספנות פשוט ולקוות שהוא ישמש כרכב ליומיום זה פסול . ולא רווחי כל כך . מפני שהריצות לארגן כל חלק יתקזזו מעט עם הכספים על הביטוח המוזל...

 

חוץ מזה שקצת איכות בנהיגה לא תזיק ועם כל הכבוד ברכבי אספנות פשוטים וזולים אין איכות .

 

גם אני רציתי רכב אספנות ליומיום , אבל בניגוד לדעה שלכם אני התכוונתי לשפצו מ א' ועד ת' ולהופכו לרכב יפייפה עם מעט "לוק ספורטיבי" שיהיה כייף להיכנס אליו או סתם להתבונן בו .

 

ובנצי , אני רעב . מתי אתה מביא לי עוד תלושים לקחת באגטים ?

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

תראה מצד אחד אני ממליץ את זה בגיל הזה וזה מהבחינה הכספית... אין לנו שום דבר על הראש ולכן לא נורא גם אם חס וחלילה הבחור יפסיד 10K חוץ מהפגיע הנפשית זה לא נורא ולא קריטי!

 

אם כבר קורטינה אז אני מסכים (כבר שכחתי לגמרי מהרכב), קורטינות, גולף דור ראשון וכו', מומלץ בחום (מחזיר אותי לימי השכל שלי).

 

יאשה, יאשה, בקשר לרכב שלי הזוית ראיה שלי היא כמו שלך, הוא ספורטיבי ועובר שיפוץ ויישור קו לאט לאט, אני לא קניתי את הרכב בדיעה של לכסוך עלויות!

 

אני אכתוב, חיפשתי אהבה ואני חושב שמצאתי אותה, ניתן לצרף את תמונתך לחתימה? :oops:

 

עזוב אותך חתימות... זה שטויות, מצאת על מה לשים לב! את הרכב אני בהחלט אוהב, לא סתם היא בחניה מחכה ל 10 לחודש לקבל פינוק (בוקסות מפולי' וכו' שזה אחד הדברים המשמעותיים אם תשאל בעלי ספרינט :) ).

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

זה רק אני?

או שאסקורט באמת עולה כמו באגט עם חסה.

אוטו פשוט זול...איך זה קרה?

 

בכל מקרה, כתבו פה ואני אבהיר דעתי. מי שלא מנסה, לעולם לא יצליח.מי שמנסה, לאו דווקא יצליח אבל לפחות הוא ניסה והוא "עלול" אפילו להנות בדרך.

זה לא אומר שאני יקנה אוטו, זה רק אומר שגם אם יש סיכוי שהאוטו יתקלקל והמנוע ישפך או משהו כזה, אני עדין יקנה אוטו כשאני אחליט.

 

ועוד נקודה. אתם אמרתם שההפרש בין ביטוח רכב רגיל לאספנות מתקזז בעלות של תיקונים לרכב הישן.

פה יש פרדוקס שצץ כמעט בכל דבר בחיים.

שתי אפשרויות:

ראשונה, לבחור לשלם סכום גבוהה אבל קבוע.

שניה, לשלם הרבה פחות עם סיכון לתוספת תשלום יותר גבוהה אפילו מהסכום הקבוע.

 

אם אני בוחר ב א' יעני אני משלם מעל שלושת אלפים שקל על ביטוח, אני מוציא את הכסף. אין פה בכלל שאלה. ובנוסף, אם יקרה משהו כמו מנוע גמור או משהו כזה, בכל מקרה אני נידפק.

אם אני בוחר בב' אני מוציא סכום קטן, אבל יש סיכוי שאני אצטרך להוציא הרבה יותר. אבל מצד שני, יש סיכוי שאני לא אשלם יותר מהסכום הראשוני, כלומר יש סיכוי שאני אשלם פחות.

אז מה יש לנו?

או לשלם הרבה ויש סיכון

או לשלם קצת ויש סיכון.

 

(אין להסיק מהכתוב שום דבר על רצונות הכותב. הכותב רק בא להמחיש נקודה.)

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם

מה שבנצי שכח לספר לך, זה שהמספר מנוע לא תאם את הרישום ברישיון הרכב ברגע שהוא שם לב לזה. גם למנוע הנוכחי אין כ"כ אישור.

 

 

בנצי מתפאר: "אני נותן 20 שקל לבוחן ואני עובר תוך כדי שאני מפנק אותו עם איזה גוז'ון טוב" (היום הוא היה מפנק אותו באיזה מוטורולה).

 

תעשה לי טובה בן, לא לכולם יש חברים שמכירים את רזי הקומבינה בטסטים ולא לכולם יש את האומץ (או שמא אומר טיפשות?) לנסוע ברכב בלי טסט כבר חצי שנה. אל תדבר מגבוה, לך יש את הקסנטיה היום שהיא החלופה של האסקורט, הבחור שיקנה אסקורט יתקע איתה לטוב ולרע.

 

נכון שנבהלתי מהחלודה שגיליתי ועוד ועוד - והיום הייתי מתמודד עם זה אחרת. אבל תעשה לי טובה, אל תשפוט אנשים ממבט ראותך. אני נכנס בטסט במטרה לעבור אותו, אין לי חברים שיעשו לי הנחות. הלכתי לאשר מידת צמיגים 165 ועשו לי את המוות - לך תאשר מנוע בלאט!

 

זה לא שחור ולבן, יש את האפור הזה שנכנס לאמצע.

 

 

חוץ מזה, מי שעובד במלצרות אף פעם לא רעב. אני מדבר איתך על זוג אומצות פרגית, כמה מיני-תפוחי אדמה בשמן ורוזמרין, ו"חמוצי הבית" (כרוב, גזר ופלפלים כבושים) עם כוס בירה(!) מלאה בקרח וקולה/בירה שחורה בסוף כל אירוע. מה שכן קיימת האפשרות שאני בקרוב אכנס לעבוד בבאר, ואז אני אהפוך לאלכוהליסט - זה כבר ידוע לי.

 

רעב אני לא. תודה לאל.

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

פורסם

ובנימה קצת אחרת - מופנה לexplotion

 

אתה יודע מה? תקנה רכב ישן בן 30 שיש לך תקציב שמספיק לשתיים וחצי מיכלים מלאים של 96.

זה הרי הכי פשוט,

X יעזור לך עם הרישיונות, Y יעזור לך עם הגומיות (הוא הרי הבטיח!), Z יעזור לך בכל מיני תיקונים קטנים עם פחחות ביתית, ו-K יעזור לך להשיג את כל החלקים שצריך...

 

בסוף אתה תהיה עם רכב אספנות בחנייה. הבטחות יהיו בשפע, אבל שתגרד את הראש - אתה תבין שנשארת לבד. שכל אלה שהבטיחו הרים וגבעות חזרו בחזרה למחילות שלהם איש-איש לעיסוקו משאירים אותך ביד עם רכב שמצריך ניסיון של רב-שגל כאשר אתה עדיין לא יצאת לדייט ראשון.

 

אגב - בשבועות הספורים שהחזקתי את האסקורט למדתי מי מפזר הצהרות ומי מקיים הבטחות - זה היה שיעור יקר, אבל שווה. היום אני יודע שבנאדם צריך לסמוך רק על עצמו. אין מה להתעצבן או להתרגש, זוהי דרכו של העולם, ואף אחד לא ישנה את זה.

 

עם מה בנצי התחיל? סוזוקי סוויפט 88... הוא לא התחיל עם72 BMW ובטח שלא עם אסקורט 68. רק חבל שהוא בעצמו לא מבין שהכי טוב שתתחיל עם רכב יחסית "חדיש" ועם חלקים שעדיין אפשר להשיג.

 

תעשה את החושבים שלך ביד. לא כ"כ אכפת לי אם אתה מסכים איתי או לא, זה מקובל עלי. בסה"כ כסף שלך = רכב שלך. בזמנו גם הזהרתי את עמית לגבי הספרינט, לא יודע, נראה לי שהוא דיי מרוצה מהאלפא שלו, עדיין לא סגור איתו כנראה.

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

פורסם

ב 10 דק' שיש לי לפני העבודה.

 

מהרכב שלי אני בהחלט מרוצה אך יש ביאוסים וכמו שכבר אמרתי זה יכל להיות משהו הרבה יותר פשוט מאלפא ספרינט, בבעית חלקים אני כבר לא נתקל כי אני יודע איפה להשיג כל דבר ואם לא משיגים ממשיכים לחפש.

 

אבל סתם בשביל הקטע שמישהו יכנס לחנות חלפים ויגיד ''אני צריך משאבת ברקס מרכזית לאלפא ספרינט'', מישהו בכלל מכיר את השם הזה? מה זה אלפא ספרינט?

ואז אני אחזור על עצמי, ''יש משאבה מרכזית לאלפא 33 דור 1?'' מה זה? הרוב בכלל לא מתעסקים עם זה!

 

אני חייב המון למישהו שנגיד ככה עזר לי לעמוד על הרגליים זה אלירן, שכן שלי ובעלים של כמה ספרינטים בהווה ובעבר, אז באמת תודה לו שלימד אותי כמה טריקים קטנים, שהשיג בשבילי כמה חלקים חיצונית ומכאנית!

 

עכשיו אני כבר עומד על הרגליים ניתן לומר, יש את הקשרים שלי, יש למי לפנות :)

 

למה אני לא אמליץ על רכב ישן (ישן יותר מהספרינט שלי) כי פשוט לא יהיה מזגן, סביבת נהג מגעילה והרוסה, חיצונית זוועה, רוב האנשים יתבאסו לנסוע בכזה דבר! תשמע זה פתרון זול אבל למה לגרום לעצמך סבל כזה? נסעת פעם ברכב ביום ממש ממש חם בלי מזגן? אתה יודע מה זה לעמוד בפקק בלי מזגן? מה זה כשחברים שלך אומרים בוא ניסע ואתה חושב אם תגיע ליעד או לא?

כל זה שטויות אבל זה מצתבר... והטסט אומנם זול אבל ובמקרה תהיה צריך קומבינה כל חצי שנה המצב יהיה קשה!

ואת האמת לא יודע איך רכב ב 2K עובר טסט ללא קומבינה!

 

ותקנה רכב ב 2K וכשמשהו מתקלקל תתחיל לחשוב, שווה לי להשקיע או לא? זה כבר יותר מערך הרכב...

לי אישית אני יודע ששוה גם להשקיע מעבר לערך האוטו, כבר השקעתי כמעט חצי ממה שהוא עלה לי ובחודש הקרוב זה כבר יהיה 3 רבעים ממה שהוא עלה לי וזה עוד איכשהו בכיף כי אני מרגיש את השיפור והדרך שלי למצב טוב מתקצרת.

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 


×
×
  • תוכן חדש...