Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לשפץ? להשאירו במצב המקורי? או לשפר?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7244 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אלכס ודודי, האם לדעתכם פורד מודל A היא קלאסית שצריכה להישאר מקורית או שעדיף להסב אותה להוט רוד ??

אני מעדיף אותה כהוט רוד.

 

אופיר

עם יד על הלב כן ולא ואני אסביר.

 

בארץ... לא ממש לא! כי פשוט אין! ואם יש צריך לשמר.

בארה"ב הרכב יותר נפוץ אז לא יהיה אוול לעשות עוד אחת להוט רוד... או יותר טוב ל RAT ROD

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

אני מניח שאני קצת מהכל

הרנו 16 שלי נשארת בינתיים מקורית, ללא תיקונים ושיפוצים, ועדין עושה כ 10000 ק"מ מידי שנה.

לעומתה, השירוקו והVW 411 שלי ישופצו רק למצב סביר. על מנת שאני אוכל לנסוע בהן כמו ברנו. ה411 כבר נוסעת ולא ירחק היום מהטסט.

יש לי רנו 16 78 שמחכה לתורה, שאותה אני מתעתד לאבזר בכל מיני איבזורים ולהפוך אותה קרבית יותר. אני אשאיר את המנוע המקורי אבל נוסיף לה מזגן, פנסים, וצביעה קצת משוגעת וזמבורה שתישמע בכל נתיבי איילון.

והלוטוס, הו הלוטוס, היא תשופץ למצב מקורי ותצוגה.

אצא לי השוקה / להקת "ברוז"

פורסם

בגדול אני בעד שיפוץ למצב הכי קרוב למקורי שאפשר כלכלית, העיקר שהרכב יישמר תקין ויפה עד כמה שאפשר (בעברית מי שאין לו הון עתק להביא למצב תצוגה ואוהב, שעשה פחחות וצבע, ישתמש בחלפים משומשים, אילתורים ומה לא רק שיהיה לו רכב אספנות וגם לנו)

אני לגמרי נגד שינוים ושיפורים, חשוב לי שישמר האופי המקורי.

 

במשאיות לעומת זאת, אני לגמרי לגמרי מסכים עם גנאדי - משאית ענתיקה - שתראה כמו משאית עובדת ולא בונבוניירה. עם כל הכבוד לבונבוניירה, אני רוצה משאית שתראה כמו שאני זוכר מהכבישים בארץ ולא כמו משהו שיצא מפתח המפעל, או, יותר גרוע, מהברושור.

 

דב

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

אני בעד כל שינוי שישאיר אותך פעור פה ,וישאיר אותך עם השאלה מדוע יצרן הרכב לא חשב על זהלקחת gto 68 ולהשאיר אותה מקורית? או meck עם מנוע קמינס נוצץ עם זוג מגדשים מונמכת כאשר קו השלדה לא רחוק מהכביש

אופי הרכב הוא שקובע ,כמה פעמים ראיתם תמונות אשר השאירו אתכם עם מחשבות לשינוי ה"בייבי" המקורית שלכם ?אם השינויים נעשים תוך תשומת לב לפרטים וקו העיצובי באותה תקופה עשוי לצאת מכונת חלומות ואחד מאותם יוצרים הוא chip foose הבעלים של foose custom והשינויים שהוא עורך במכוניות אשר היו גורמים לכם לבכות מעלים השתאות והערצה על היצירתיות הוא עושה זאת בתכנית שנקראת overhauling אני מאמין שהמכנה המשותף בין אספני המכוניות הוא יחודיות המעצור היחידי הוא תשתית בריאה לתעשיית after market אם החלפים ובעלי המקצוע והשלטונות היו תומכים יותר כל אחד מכם היה בונה איזה custom

יגאל

פורסם
אני הייתי מציע (בצניעות) להגדיר מהו "אספן" ולחלק אותם לשלוש קטגוריות זהות אבל מנקודת מבט שונה

 

ה 1 - אהבה ותשוקה להביט מהצד על המתכת המלוטשת, הגימורים היפים, הצבע המבריק, מנוע מלוטש, ניקלים כמו מראה, כאשר ההנאה מהתוצאה מהצד היא המכרעת. לרוב לצורכי הצגת הכלי בעיני עצמו ולאחרים, בתצוגות, מפגשים וכו'. גם בנסיעה ההנאה מופקת מהקוק פיט המאובזר ומהמבט דרך החלונות השקופים לעבר מבטים משתהים של נהגי ליסינג ועוברי אורח.

 

ה 2 - "הנוסע המתמיד", בין אם יום יום לעבודה ובין אם לטיול במרחבי הצפון, כאשר הדמיון גולש לעבר מרחבים אחרים, האגמים בצפון איטליה דרום שוצריה, השבילים באי הבריטי, האוטוסטרדות בגרמניה או המרחבים האין סופיים מהקצה המזרחי לעבר החוף המערבי של ארה"ב. לעיתים הזמן והמרחב נעלמים תחת עצים ורוחות והדמיון משלים את החוויה.

 

ה 3 - הרוכב מהמערב הפרוע, המאזין לרעש המנוע המשתולל, מצליל האגזוז הצורם, נהנה מכל מגע של הכביש עם האספלט, ומרעש החריקה וריח הצמיג השרוף. הדלק שנשפך אל תוך סערת הקרבורטור ויניקת האוויר גורמים להנאה מוחלטת, והרכב גומע את הכביש מטר אחר מטר, קילומטר אחר קילומטר, או, אם אפשר, לרבע מייל מסומן ומדוד.

 

רוני

גדול....אבל בעייה אחת, מה קורה עם אחד כמוני שכל השלושה יחד מדברים אליו?-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

הנה משהו קטן מפריז (שבה אני השבוע) במיוחד לבני ל' ושאר חובבי הרנו, בנושא הדיון :

 

7111112.JPG

 

 

 

הצבע וודאי לא מקורי, אבל השיפוץ (או השימור) של הקאטר שבו הזו יפהפה.

היא נמצאת במעין מרכז מבקרים של רנו בשאנז אליזה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
אלכס ודודי, האם לדעתכם פורד מודל A היא קלאסית שצריכה להישאר מקורית או שעדיף להסב אותה להוט רוד ??

אני מעדיף אותה כהוט רוד.

 

אופיר

להסב להוט רוד!! , רצוי עם 427 :twisted:

 

 

 

אלכס.

דרושים מסגרים עם ניסיון בCO2

מחפש כנפונים לטנדר מאזדה 2003-2007

מחפשים מסגר? חפשו בפייסבוק: http://www.facebook.com/profile.php?id=100002187529747&sk=wall#!/profile.php?id=100002187529747&sk=wall

פורסם
גדול....אבל בעייה אחת, מה קורה עם אחד כמוני שכל השלושה יחד מדברים אליו?-רן

משלב את זה עם האישה הנכונה וחיי חיים מאושרים.

 

מה עוד צריך ??? :-D

היא לא יודעת להגיד לי מתי יהיה מישהו שיוכל להגיד לי מתי זה יהיה

פורסם

אני יכול לשייך את עצמי גם לקבוצה 1 וגם לקבוצה 3, זה ממש תלוי ברכב...

 

כמו שקובי כתב, יש מכוניות שחייבות להיות משוחזרות ומשופצות למקוריות, רכבים באמת נדירים בקנה מידה עולמי, חייבים להיות מוחזקים במוזאון תחת אבטחה כבדה, זכוכית משוריינת, ו-4 מנקות צמודות שידאגו להעלים כל גרגר אבק מהיצירת אומנות המוטורית.

 

אבל שי גם את קבוצה 3, שאני בכיף אשייך עצמי אליה. כפריק של קאסטום, אני תומך ברעיון לקחת רכב מייצור המוני וליצור ממנו משהו מיוחד ביותר, בין עם זה הוט- רוד על צורותיה, שתיראה כמו פורד A, אבל תקרע אפילו מקלארן F1, ושאגת מנוע מטורפת שתישמע מקילומטרים... או שזו יכולה להיות שברולט אימפלה לואו ריידר שתשופץ לרמה שכל בעל רכב אספנות היה מקנה, אבל תדע למשוך כל מבט אפשרי בכל מקום, ולא בגלל היותה רכב אספנות.

 

מקווה שעד הקיץ הבא תראו כבר אימפלה קאסטום אצלי...

 

בברכה,

דימה.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

מקורי ככל שניתן עם שיפורי ביצועים ברוח התקופה. זה המוטו שלי.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם
עם יד על הלב כן ולא ואני אסביר.

 

בארץ... לא ממש לא! כי פשוט אין! ואם יש צריך לשמר.

בארה"ב הרכב יותר נפוץ אז לא יהיה אוול לעשות עוד אחת להוט רוד... או יותר טוב ל RAT ROD

'שמע.... אם אני אשים את ידיי על פורד מהמודלים והשנים האלו, 2 דלתות, בישראל, אפילו צו גירוש או הרחקה לא ימנע ממני מלהפוך אותה להוט-רוד מפגרת, בלי שום נקיפות מצפון...

 

לפני חצי שנה נסעתי לצפון לראות פורד שנת 1934, בטלפון המוכר תאר אותה כבעלת שתי דלתות לפני שיפוץ. הכנתי איתי בוכטה בכיס בשביל מקדמה והגעתי לשם עוד ביום שבוש שמעתי על הרכב, אך כשראיתי אותו, התברר שהוא בעל 4 דלתות והמוכר התכוון שהן נפתחות 2 לכל כיוון...

 

אני מניח שדעתי מובנת מהנ"ל. לשפץ, לשמר, לשפר, הכל בנשימה אחת. תלוי ברכב....

 

כשאחשוף פרוייקט עתידי, יראה שם חזון השימור המוחלט.

 

בפרויקטים הנוכחיים, הלכתי על תיקון הטעויות של היצרן, בשילוב שיפור בהתאם לטכנולוגיה העדכנית.

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

×
×
  • תוכן חדש...