Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

א. בשביל מה בכלל צריך שלט אלחוטי ל HU ?

ב. אם כבר יש שלט איך אפשר לחווט אותו (לבטל את הקטע של שלט אלחוטי) כדי שניתן יהיה למשל להפעיל את ה HU מההגה?

 

במקרה ספציפי שלי מדובר ב JVC895.

פורסם

מתי השלט הרחוק נועד לכך שלא תצטרך לשלוח את היד כ"כ רחוק עד הדש... :D

בכל אופן אם חברים מאחורה רוצים להעביר שירים או החברה העצלנית!

 

דרך אגב לנקמיצי היה שלט שאיפשר לפתוח ולסגור דרכו , לא הייתי ממליץ לך לפתוח המכשיר ולהלחים חוטים לשלט!

פורסם

א. שאתה נמצא במושב האחורי.. ופתאום מגיע שיר שלא מתאים, או שברגע מסוים אין מספיק ווליום (ואם אתה לא מבין אז לומשנה :wink: )

ב. למה לעזאזל אתה צריך לחווט אותו, שלי עבד יופי גם מאיזור ההגה, למרות שהעין שלו הייתה לא לכיוון הפאנל.. תנסה

"Everybody loves house music, its a spirtual thing, a body thing, a soul thing"

פורסם

 

במקרה ספציפי שלי מדובר ב JVC895.

סלח לי שאני סוטה מהנושא המקורי, אבל הייתי רוצה לשמוע את חוות דעתך על המכשיר הזה. כי ראיתי אותו ב 1350 ש"ח (לא משומש)

Ruff Ryders to the death, ride or die nigga we know the oath

פורסם

וכמו שכתבתי בת'רד ההוא המכשיר פשוט נפלא, שומעים מעולה ואין דיליי בשמיעת קבצי MP3.

אם אני לא טועה אפילו אפשר להשמיע דיסק עם תיקיות אפילו שאצלי אין דיסקים כאלה כך שזו רק השערה.

 

והערה לדפוק (screwedup) אני עשיתי את מה שעשיתי בספסל האחורי כשאתה רק גילית את עולם המוטוריקה ובכך אני מתכוון לmatchbox ול majorette.

ואם אתה מגיע למצב שבאמצע אתה צריך להחליף תחנה/שיר להגביר/להנמיך ווליום סימן שאתה ראית יותר מדי פעמים את american pie... :roflmao:

פורסם

אתה נוסע עם בת הזוג... למה לשבור את הראש על מוסיקה.... אתה עם השלט... לא מתאים היא לוקחת את השלט... בנסיעות ארוכות היא יכולה להרדם ועדין לחליף מוסיקה בלי לקום...

ואם אתה בפיקניק וצריך להחליף שיר? מה תפתח את הדלת? תכנס לאוטו ? לא חראם?

ואם את בענין של פוזה... אז מה? תכנס לאוטו להגביר ולהנמיך בווליום הזה? אתה תהרוס לעצמך את האוזניים... בשביל זה יש שלט.....

ומה? אם אתה נוסע לטייל ואיזה אדיוט משאיר את השלט על הגג של האוטו ואתה מתקפל ונוסע ולא שם לב... מה תאבד??? את השלט... נכון.

אז מה? בשביל זה יש שלט.

 

 

אגב, ואחרי האלחוטי (שבאמת נורא שימושי למי שנותן את השליטה במוסיקה לחברה מאחור....) יש את הג'ויסטיק... שהוא חתיכת דבר לא שימושי...

למה שמישהו ירצה עו דחוטים שירוצו לו בתא הנוסעים? לא מספיק מסורבל גם ככה??

 

 

 

 

בקיצור.

 

 

שלט אלחוטי... הכי נוח.

 

 

ואנצל את הבמה הזו שוב לאותן מטרות - -

 

אם למישהו נמאס \ לא רוצה \ רוצה למכור את השלט של הסוני שלו... האלחוטי כמובן... אני מוכן לשלם... :) או לתת ג'ויסטיק של סוני בתמורה...

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

חבר שלי הכין "שלט בהגה" - קדח חורים קטנים באיזור הצופר (אין כ"א), הכניס לשם כפתורים קטנים כמו של המערכת, ובכך יש לו שליטה על ווליום ולהעביר שירים.

רעיון נחמד מאוד, והביצוע מקצועי.

I30 CW

פורסם

חבר'ה,מעבר לעניין של לתת לחברה לשלוט במוזיקה ועוד תירוצים אחרים,שלט טוב גם,כי מה לעשות,נשמע טיפשי,אבל זה הרבה יותר בטיחותי !

 

במקום לחפש את הווליום או פונקציה מסויימת במערכת תו"כ נסיעה,אתה פשוט עושה את זה דרך השלט,שעליו אין יותר מדי כפתורים,ולכן אתה זוכר את מיקומי כל הכפתורים בעיניים עצומות,ואתה יכול לעשות מה שאתה רוצה בלי להסיט את הראש מהדרך.

 

ואגב,גם לי יש שלט אלחוטי של פיוניר,ואין צורך שיהיה קו נקי בין עינית השלט למערכת בשביל שהוא יעבוד,או במילים אחרות,השלט לא חייב "לראות" את המערכת בשביל להפעיל אותה, כך שניתן בצורה מאוד פשוטה להצמיד אותו לחלק הפנימי של גלגל ההגה,או לחלופין לקנות שלט הגה מיוחד (אני יודע שיש לפיוניר,לא יודע מה עם יתר החברות)

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

×
×
  • תוכן חדש...