Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7256 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

הכנסתי את הרכב (סוויפט 91') לטיפול יישור קו.

נאמר לי שהטיפול יעלה בין 700-800 ש"ח.

 

בנוסף לטיפול, אני גם מחליף רצועת טיימינג, האם 750 ש"ח להחלפת רצועה - זה יקר? או שזה בגדר הנורמל?

 

תודה מראש,

ערן.

חוזר לדו"ג... :wave2:

פורסם

מחיר הרצועה בדרך כלל זול אך העבודה רבה ויקרה.

שאל האם גם מחליפים לך על הדרך עוד חלקים כגון משאבת מים אטמים וכו'?

המחיר נשמע סביר אבל אם אתה חושב שאפשר יותר בזול בדוק במקום אחר הצעת מחיר (אפילו טלפונית).

 

בוקר טוב,

צביקה

...Carpe Diem

פורסם

כמו כן שכחתי לציין שכדאי שתברר בדיוק מה כולל יישור קו - מה מחליפים לך ואיזה איכות שמים לך, מאוד חשוב אם כבר משקיעים ביישור...

 

צביקה

...Carpe Diem

פורסם

מאיזו בחינה?

שהחלפים יהיו מקוריים? איכותיים?

זהו מוסך ראשי סוזוקי, אני מאמין שהחלפים איכותיים, אך אבדוק את הנושא.

תודה צביקה.

חוזר לדו"ג... :wave2:

פורסם

אם זה מוסך ראשי מורשה כדאי לקחת הצעת מחיר בעוד מקום, אפילו עוד מורשה.

אל תסמוך על איכות החלפים שהם שמים - במיוחד הכוונה לשמן וכו', נוטים לזלזל גם במורשים.

תעשה חיפוש כאן בנושא תראה שטחנו את זה...

כמו כן תברר מה בדיוק מחליפים לך זה גם חשוב.

 

צביקה

...Carpe Diem

פורסם

לקאייה קרניבל 250 שקל עולה החלפת שמן פילטר זה עוד איזה 50 שקל

תסתכלו בשירשור שבטח כבר בעמוד שתיים ...

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

למיטב הבנתי, שמן סינטטי ינקה את כל מערכת השמן, נכון?

 

אילו השלכות עתידיות יכולות להיות לגומיות שסתומים יבשות/סדוקות מעבר לזה שהרכב יאכל שמן?

חוזר לדו"ג... :wave2:

פורסם

בטיימינג צריך להשקיע כי זו נקודה מאוד רגישה! אם הרצועה תיקרע או תקפוץ ייגרם לך נזק כספי עצום שהכמה שקלים שחסכת לא יהיו שווים את זה! במוסך מורשה לפחות יש לך אחריות לתקופה ארוכה יותר על הטיימינג.

פורסם

לאיתמר - אני מאמין שלסוויפט 91 אפשר לעשות עבודה טובה גם לא במורשה...

לפותח השרשור - גומיות יבשות אכן יאכלו שמן ויתכן שגם ישפיעו על ביצועים.

שמן סינטטי אי אפשר להגיד שינקה אלא תקבל ביצועים יותר חלקים ושקטים כאשר אם מדובר ברכב עם בעיות אכילת/נזילת שמן,שמן סינטטי עלול להחמיר את המצב...

...Carpe Diem

פורסם

בואו נסכם את השירשור הזה פחות או יותר.

 

מה טווח המחירים שאני צריך להשקיע בגומיות שסתומים +-?

עם פתיחת ראש מנוע או בלי פתיחת ראש מנוע.

 

והאם מומלץ לשים קודם כל תוסף K44 לפני שאני הולך על אופציית הגומיות?

אחרי כמה ק"מ רואים אם התוסף השפיע או לא?

חוזר לדו"ג... :wave2:

×
×
  • תוכן חדש...